Daar heb ik ook wel om gelachen inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Jep dat is inderdaad wat minder...
Maar zoals hij op mensen reageert zoals die Janette is dan wel weer erg vermakelijk
Jammer genoeg niet het gehele gesprek gehoordquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die Janette vanmorgen was echte geweldig, wat voor mongool ben jij , waar woon je , waar woon je
Ongeveer 7.15 vanmorgen , straks terug te luisteren als streamquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet het gehele gesprek gehoord
Ik zat in de auto rond 07:13. Echt veel heb ik dus niet gemist blijkbaar?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ongeveer 7.15 vanmorgen , straks terug te luisteren als stream
Duurde ongeveer 5 minuten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zat in de auto rond 07:13. Echt veel heb ik dus niet gemist blijkbaar?
quote:
Rijbewijs is ze al kwijt en een licentie heeft ze nooit gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat ik ook niet snap aan het verhaal als je al 5x gepakt bent. waarom ben je dan je rijbewijs niet kwijt en je licentie om rijschoolhouder te mogen zijn
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Liefdes liedje op deze zonnige donderdag
(Dat laatste was om haar een beetje te stangen.quote:Wat een slechte reclame voor jouw rijsschool was dat, zeg. Nu weet iedereen op internet ook de link en naam van je rijschool en weten ze waar ze dus níét meer naartoe moeten...
Blijkbaar heeft ze een stuk van mijn mail gequotet in haar eigen verhaal. Onduidelijk.quote:Jij hebt een kut jeugd gehad,Jouw doel is mensen te naaien! Tis je gelukt!!! Om te bestaan is die man op het poliechte reclame voor jouw rijsschool was dat, zeg. Nu weet iedereen op internet ook de link en naam van je rijschool en weten ze waar ze dus níét meer naartoe moeten...
Mailt zij weer:quote:Die laatste zinnen snap ik niet...
Waarbij ze IQM heeft laten linken naar mijn e-mailadres. Why?quote:waarom doe jij dit, wat is de naam die ook zo boot tegen mij deed?? Je vader.
Lieverd je weet niks over mij, Ik ben gewoon een aardige griet, jij beld elke rijschool,.Je bent gewoon een vies ordi vieswijf,.
Bah bah IQM
quote:Nu nog link naar jouw naam en je zo de grond inboren wat je nu mij hebt gedaan...
Als ik je o6 vraag wordt het heertje bang?????????
Scheiterd
quote:Ik ga er voor zoren dat jij geen werk meer hebt
Een vrouw krijg je nooit, jij bent ziek in je kop,
Jij moet naar weg, je verteld leugens,,..
Ik wil graag weten hoe je dat doet, klinkt wel geinig.quote:...die ook zo boot tegen mij deed...
Hoe zal ik dit nu verder aanpakken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ow my god die vrouw is helemaal doorgedraait
quote:wat is de naam die ook zo bo(o)t tegen mij deed?? Je vader.
Ja, maar dat weet ze toch al?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je van de radio bent dat ze net op de landelijke radio was
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:39 schreef IQM het volgende:
Jeannette is ook niet bijster slim.
Ik mail:
[..]
(Dat laatste was om haar een beetje te stangen.)
Mailt ze terug...ze denkt volgens mij dat ik Giel ben!
[..]
Blijkbaar heeft ze een stuk van mijn mail gequotet in haar eigen verhaal. Onduidelijk.
Dus ik mail weer terug:
[..]
Mailt zij weer:
[..]
Waarbij ze IQM heeft laten linken naar mijn e-mailadres. Why?![]()
+
[..].
.
UPDATE
Nog een mailtje erachteraan gekregen:
[..].
Ik heb het gemist, geloof ik...quote:
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, geloof ik...
Was dat over die dronken - rij - instructrice? Was die aan de telefoon vandaag?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal dadelijk eens vragen of ze "Goedemorgen" wil terugmailen.
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel deze moet je ondertussen uit je hoofdkennen als jewel liefhebber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |