Was ik trouwens de enige die vanavond die opmerking hoorde. Dat de dj's allemaal platen in hun lijstje hebben staan die ze nooit draaien. Hij is misschien wat vergezocht, maar vond m hier ook wel bij passenquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:29 schreef -Hans- het volgende:
En die Rob kan opgelucht ademhalen want hij heeft deze week al geen punten gescoord bij het management vanwege het Megahit verhaal. Inderdaad erg leuke radio zo.
Weet ik alles van (heb o.a. met internationals mogen feesten), maar deze klonken nogal kakkineus.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:29 schreef -Hans- het volgende:
...
Sersjee, daar kan het vaak wel wild aan toe gaan.
Had het ook gehoord maar nog niet eens echt zo bekeken, maar het zou inderdaad kunnen dat Rob het zo heeft bedoeld.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:31 schreef Piles het volgende:
Was ik trouwens de enige die vanavond die opmerking hoorde. Dat de dj's allemaal platen in hun lijstje hebben staan die ze nooit draaien. Hij is misschien wat vergezocht, maar vond m hier ook wel bij passen
Volgens mij hadden ze ook al aardig wat gezopen, maar vond ze ook niet heel sympathiek klinken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:34 schreef Sersjee het volgende:
Weet ik alles van (heb o.a. met internationals mogen feesten), maar deze klonken nogal kakkineus.
Dat was tenminste nog een beetjequote:Op donderdag 24 juli 2008 00:45 schreef Sersjee het volgende:
Wat een drama... Mag die band van gister weer terug?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:07 schreef -Hans- het volgende:
haha dit gaat volgens mij een groot feest worden met die Bert.
Rob gaat nu weg, maar weet niet zeker of Bert weet wat de schuif is voor de cam.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:09 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
* loopt even naar beneden voor laptop-adapter
Hij doet de webcam toch wel aan straks?
We zien zo welquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rob gaat nu weg, maar weet niet zeker of Bert weet wat de schuif is voor de cam.
Ik zal er binnenkort even naar gaan kijken, hopelijk is opnieuw toevoegen genoeg (en anders ga ik prutsen met de timestampquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:41 schreef Piles het volgende:
@Sirolf: de datums van de eerste topics op 3fmfan kloppen niet kwamen we vanavond achter
Hoi trouwens![]()
En terecht.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:28 schreef Sirolf het volgende:
De bellers beginnen al met KXRadio te noemen...
De webcam staat nu weer in de studio.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:45 schreef Piles het volgende:
Hopen dat ie de webcam nog ff verzet![]()
Nu slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |