Baal er van dat ze It's A Lie niet vaker gedraaid hebben. Als nieuwe single and all.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Fiction Plane
Fijne plaat..
Eerst helemaal naar de klote gedraaid op 3FM, zo erg dat je'm niet meer kon luchten (DIE LUCHT!), maar nu ik hem na zo'n lange tijd weer hoor vind ik het toch wel weer fijn
Beetje vaag dat ze zo'n nummer dan opeens helemaal niet meer draaien!
Ik gok het zo jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn ze alvast het nieuwe format aan 't testen?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoewel ze stemsgewijs hetzelfde zijn, wil ik ze toch heul niet met elkaar vergelijken.
Verder weet ik niet eens hoe deze Flip eruit ziet.
Ga. Ga.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Jij bent toch naar een concert van deze heren geweest? Of vergis ik me?

Owja, je gáát nog. Dat was 'tquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Ga. Ga. [ afbeelding ]
Was vorig jaar in een warme zandbak, dus kon er toen niet bij zijn.
Done.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Forward de mailconversatie naar Giel zou ik zeggen.
Niet perse het nummer, maar wat Sersjee met Summer of '69 heeft, dat heb ik met Losing My Religion.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je er precies nog bijzonder aan?
Exactly.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Niet perse het nummer, maar wat Sersjee met Summer of '69 heeft, dat heb ik met Losing My Religion.
"Onze" overstap naar actief met muziek bezig zijn. Sort of.
Ik hoorde dit nummer steeds in een (!normale!) discotheek in Rimini destijds.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Niet perse het nummer, maar wat Sersjee met Summer of '69 heeft, dat heb ik met Losing My Religion.
"Onze" overstap naar actief met muziek bezig zijn. Sort of.
Was dat in je homotijd?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer steeds in een (!normale!) discotheek in Rimini destijds.
Waar ik ook allerlei jonge knulletjes elkaar zaten af te lebberen.
Dus ik heb niet zoveel met dat nummer.
Jonge knulletjesquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer steeds in een (!normale!) discotheek in Rimini destijds.
Waar ik ook allerlei jonge knulletjes elkaar zaten af te lebberen.
Dus ik heb niet zoveel met dat nummer.
Die eerste smileyquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Jonge knulletjes [ afbeelding ].
En nee, dat snap ik wel, dat je er dan weinig mee hebt.
ER.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ElizabethR het volgende:
Hey Roel, effe gauw in dit topic aangezien je hier het meeste zit...... gisteren op het Galway arts festival naar Tom Baxter en KT Tunstall geweest.
Met name de eerste heeft grote indruk op me gemaakt. Heerlijke muziek, vooral als ie er wat power ingooit, hij doet me vaag denken aan Jeff Buckley. Ken je hem??
Tunstall was niet zo veel aan, onbeduidend.
Hey!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ElizabethR het volgende:
Hey Roel, effe gauw in dit topic aangezien je hier het meeste zit...... gisteren op het Galway arts festival naar Tom Baxter en KT Tunstall geweest.
Zeker! Jeff isquote:Met name de eerste heeft grote indruk op me gemaakt. Heerlijke muziek, vooral als ie er wat power ingooit, hij doet me vaag denken aan Jeff Buckley. Ken je hem??
Hm.. Maakt op zich wel leuke muziek. Stond ook op Pinkpop, was toen wel leukquote:Tunstall was niet zo veel aan, onbeduidend.
Tom Baxter heb *ik* een tijdje geleden ontdekt. Wel wat aardige tracks, waarvan ik "Miracle" eigenlijk het leukst vind.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, maar nu even niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elke morgen.
Elke middag.
Elke avond.
Iedere nacht.
Je had de parade en het vuurwerk zondagnacht moeten zien man!! Ge-wel-dig!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey!Galway Arts Festival moet ik ook nog es meepikken
. Een groot feest, als ik dat zo allemaal hoor
. Met veel pints uiteraard
.
Goed idee, hij heeft één vrij cheesy hitje gehad, althans, hier en in de UK, ik weet niet wat het in NL doet. Dat heet 'Better', klinkt wel aardig, maar hij heeft veel en veel betere nummers gedaan gisteren. Zijn bassist is trouwens Ultraubermegavirtuoos!!!quote:Zeker! Jeff is![]()
. Hallelujah werd een aantal posts hierboven nog genoemd
. Zal die Tom Baxter later es ff luisteren
.
Ik vond het allemaal een beetje hetzelfde klinken en ze had dus echt geen uitstraling op het podium. Dus toen zijn we maar pintjes gaan drinken op het terrein van 'the big top' en hebben ons geamuseerd met mensen kijken en karaoke luisteren. En af en toe konden we nog een blik op KT werpen, dus 'You're not the one for me' (Black Horse and a Cherry Tree) en 'Suddenly I see' hebben we nog wel meegekregen.quote:Hm.. Maakt op zich wel leuke muziek. Stond ook op Pinkpop, was toen wel leuk.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tom Baxter heb *ik* een tijdje geleden ontdekt. Wel wat aardige tracks, waarvan ik "Miracle" eigenlijk het leukst vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |