Ik had het gehoord hoor. Denk je een klein publiek toe te spreken over je eerste seksuele voorlichting, wordt het de ether in geslingerdquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja echt gequote met nickname en al
Ik dacht dat het niet meer pastequote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ben "ing" vergeten in de haast in de titel....
Mijn ouders weten dat seks bestaat en daar als jong jochie achter komen is heul niet grappig!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik wilde net zeggen, kheb nooit seksuele voorlichting van mn ouders gehad ook. Volgens mij denken mijn ouders dat seks niet bestaat en zijn mijn zusje en ik op de wereld getoverd
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn ouders weten dat seks bestaat en daar als jong jochie achter komen is heul niet grappig!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ben "ing" vergeten in de haast in de titel....
Koop de dvdsquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Ik wilde Friends gaan kijken, maar ik wacht nog een minuut of 3
De box of op TV?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Ik wilde Friends gaan kijken, maar ik wacht nog een minuut of 3
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie heeft dat zo snel gedaan?
Gezien, wie!
quote:
Die heb ik juistquote:
Box dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De box of op TV?
In de winter komt de box bij mij weer onder het stof vandaan denk. Altijd mooi om die dan te zien...
Ik heb geen enkele aflevering van Friends gezienquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Wij hebben hier bijna alles, er ontbreken nog een paar afleveringen van seizoen 8 geloof ik, en we missen heel seizoen 7...
Maar Friends is en blijft leuk!
(en OMG... er werkt een Janice op mn nieuwe werk..)
Dat heb ik eigenlijk met alle ander tv-series en programma`s...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele aflevering van Friends gezien
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
sex in de titel en roel is er ook
had minstens on_air ook verwacht
die dvd boxen zijn te duur, ik wacht tot ze zakkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik was verslaafd aan Lost, maar dat verlaatten ze steeds en nu ist volgens mij weer helemaal van de tv
Ik volg eigenlijk niks en als ik het volg is het heel wat jaar laterquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk met alle ander tv-series en programma`s...
Ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk met alle ander tv-series en programma`s...
Ik kende Friends eigenlijk niet eens, tot het toen weer eens herhaald werd. Toen wilde het ook helemaal zienquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef borisz het volgende:
Ik volg eigenlijk niks en als ik het volg is het heel wat jaar later. Ik ben nu bezig met S1 van 24
En dat is....?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die dvd boxen zijn te duur, ik wacht tot ze zakken
heb nu alleen het eerste seizoen
als je lost leuk vind, moet je ook is kijken naar de 4400
In de pilot-aflevering worden 4400 mensen door een vreemde lichtbol, die in eerste instantie voor een komeet wordt aangezien, gedeponeerd op Highland Beach, in het Kustgebergte, nabij Mount Rainier, Washington. Alle 4400 mensen zijn in de loop der jaren, vanaf 1946, in een straal wit licht verdwenen. Na hun terugkeer blijkt dat geen van hen ook maar één dag ouder is geworden. Ze zijn gedesoriënteerd en hebben geen idee wat er met hen en met de wereld gebeurd is sinds hun verdwijning. Het blijkt later in de serie dat sommige van de teruggekeerde over speciale gaven beschikken.quote:
Uh?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
sex in de titel en roel is er ook
had minstens on_air ook verwacht
Stilquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
En dit is geloof ik een request van borisz !
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Muizelll!![]()
Schat, ik vind je echt een mooie meid, maar die avatar van je vind ik je niet tot je recht komen eigenlijk...
Jamaar, je kijkt zo eng!quote:
Ziet al een boel boekjes, video's, over-de-datum-docenten e.d. over de heuvel komen...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
What`s that comming over the hill? Is it a......
Monster, stoombood, badeend, sexuele voorlichting...?
Aww, was niet lullig bedoeld schat, maar beter dat ik t eerlijk zeg toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
ook leuk dat je dat ff verteld als ik ergens anders zit en geen foto's heb of uberhaubt kan verwerken
In de buurt van Eindhoven; checkquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Iemand in de buurt van Eindhoven die de winkel LCS Automation kent?
Want....?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Sersjee het volgende:
Ah, Santana.
Tip: ga niet naar een concert van die man dat langer dan een uur duurt.
Alles klinkt live hetzelfde. Gitaartje-percussie-gitaartje-percussie-zang-gitaartje...quote:
Dat is zwaar vervelend, zeker voor man met zoveel stukken die hij ooit gespeeld heeftquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alles klinkt live hetzelfde. Gitaartje-percussie-gitaartje-percussie-zang-gitaartje...
ToD heb ik nooit gezien, maar *M*A*S*H* is zooo cool!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rolling Stones, denkt gelijk terug aan M.A.S.H en Tour of Duty
uhhm, jammer!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
In de buurt van Eindhoven; check
die de winkel LCS Automation kent; nope
1 out of 2...
M.A.S.H.? Dat speelt in Korea, da's van voor de Stones.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rolling Stones, denkt gelijk terug aan M.A.S.H en Tour of Duty
die dame vergeet adem te halenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEE AJB niet deze plaat... *mute*
Echt, niet om aan te horen. Stenders draaide het liedje gisteren ook al en toen ging het geluid ook op mute en nu dus weer. Stemgeluid is lelijk en het nummer is te druk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die dame vergeet adem te halen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb echt zo n stom lied in me hoofd lol
*by the rivers of babylon.....*
Ooh ben opzoek naar een nieuw moederbord (socket a voor de kenners) en die winkel verkoopt wel een aardig socket A moederbord. Alternatief is een nieuwe pc voor teveel geld, nou dan liever 40 euro voor een nieuw moederbord plus eventueel wat extra geheugen en dan kan mijn pc er wel weer even mee vooruit.quote:
Where we sat downquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Boney M. geweldig !quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Als er een mooie dame voor me staat te dansen dan is er weinig muziek die ik slecht vindquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeurrrpieten!
Wacht maar tot een mooie meid eens lekker voor je danst op deze plaat, dan weten jullie m allemaal wel te waarderen!
Jup! woon zelf in Grunn en de winkel is in Eindhoven en dus kom ik er niet dagelijks.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
En jij vroeg je af of ik wist of die winkel betrouwbaar is of...?
Goede keusquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh ben opzoek naar een nieuw moederbord (socket a voor de kenners) en die winkel verkoopt wel een aardig socket A moederbord. Alternatief is een nieuwe pc voor teveel geld, nou dan liever 40 euro voor een nieuw moederbord plus eventueel wat extra geheugen en dan kan mijn pc er wel weer even mee vooruit.
Dat bedoel ik... en op dat nummer dansen de dames beter hoor *knikt*quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als er een mooie dame voor me staat te dansen dan is er weinig muziek die ik slecht vind
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk zeggen ze altijd. Dus kijken naar een mooie meid voor je en ook nog eens naar de muziek luisteren lukt nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeurrrpieten!
Wacht maar tot een mooie meid eens lekker voor je danst op deze plaat, dan weten jullie m allemaal wel te waarderen!
Ah.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! woon zelf in Grunn en de winkel is in Eindhoven en dus kom ik er niet dagelijks.
Dat dus...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als er een mooie dame voor me staat te dansen dan is er weinig muziek die ik slecht vind
Dat geloof ik graag. Ben geen groot RnB fan, maar als het in een discotheek gedraaid wordt dan jagen ze me er niet (meteen) mee wegquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... en op dat nummer dansen de dames beter hoor *knikt*
Ik dacht dat je de automatiek uit de show van Theo maassen bedoelde...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! woon zelf in Grunn en de winkel is in Eindhoven en dus kom ik er niet dagelijks.
Mwah... Ligt aan je smaak eigenlijk. Ik wist ze allemaal...quote:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat zijn mannen toch heerlijk simpele zielen
Mijn schoonmoeder gaf me ooit een kalenderblaadje met de volgende tekst:quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
gooi een spatie tussen stone en age en je zit gebeiteldquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kwist wel Queens of the stoneage *of hoe schrijf je dat voor de taalmiepers*
Als je dat wilt doen heel graag.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ah.
Maar nee, ken m niet. Zal t straks eens aan mn vriend vragen.
Kun je niet kijken op zo'n site...? Kieskeurig of weet ik wat?
omg da's een heel mooi liedjequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Request : roisin murphy - overpowered
Zou die mensen bij Eliza langs sturenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Er wordt weleens gezegd dat ik op die zangeres lijk... Amy Lee heet ze?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou die mensen bij Eliza langs sturen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou die mensen bij Eliza langs sturen
Goede tip! had de site toch nog open en heb net even gekeken en ziet er uitstekend uit! Bij alles eigenlijk de max score en dat zie je niet heel vaak.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
-Hans- durf het bijna niet te zeggen, kijk even bij tweakers.net in de shopwatch of er goede berichten zijn over die winkel
Eindhoven hequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede tip! had de site toch nog open en heb net even gekeken en ziet er uitstekend uit! Bij alles eigenlijk de max score en dat zie je niet heel vaak.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef Jannekje7 het volgende:
Mooie ogen beidequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
nee hoor, zit alleen te kijken of ik hem strak kan photoshoppenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:43 schreef Jannekje7 het volgende:
*heeft iedereen topic uitgejaagd door foto*
Muahahahahahahahahahaha!
Call - I still Believequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
wa is dit
Ben zeer benieuwd!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee hoor, zit alleen te kijken of ik hem strak kan photoshoppen
klinkt nogal eightiesquote:
Maar toch mooie ogen! (beide...)quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hehe, thanx.
Maar die tweede is Eliza niet he, da's dus die Amy Lee
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Call - I still Believe
(wat is Eliza precies), heb ik gemist geloof ik...
Beterschap!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:48 schreef Broekie het volgende:
Goh, ik ga een keer ziek naar bed en mis meteen weer van alles lees ik alweer. Morgen maar even een deel van de uitzending terug luisteren
Nee die is charmant...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
ik is links en Janne is rechts
[ afbeelding ]
De foto maakt je dikker dan je bent?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Voordat jullie allemaal denken dat ik er zo uit zie; nee hoor...
Of lelijker?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:51 schreef Kreator het volgende:
De foto maakt je dikker dan je bent?
Ik hou het gewoon op lelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Raarder....
Zou je het vak "webicon" in je profiel misschien leeg kunnen maken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
neemt slak
Op mijn persoonlijke gigolo fansite.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:53 schreef Jannekje7 het volgende:
En waar zijn foto's van jou te vinden?
Ben je dom ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op mijn persoonlijke gigolo fansite.
One day Butter Fly...quote:
...let's not make it worse.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[quote]Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je dan je geheime 1337 ninja modding skillz toepassen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
als je hier alleen maar komt om te beledigen , kun je optiefen Kreator
Mooi, dan blijft de tv helemaal uit vanavond...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:58 schreef jmac het volgende:
Herinnering: factor giel @ 3
Ach, als zn zelfvertrouwen op een dieptepunt is komt ie weer even langs om alles en iedereen af te zeiken en dan zien we hem een tijdje weer niet. Gewoon negeren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
als je hier alleen maar komt om te beledigen , kun je optiefen Kreator
Ah is het weer zover, de maandelijkse periode.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ach, als zn zelfvertrouwen op een dieptepunt is komt ie weer even langs om alles en iedereen af te zeiken en dan zien we hem een tijdje weer niet. Gewoon negeren.
True. Als ik een dipje heb, kom ik graag hier om te zien dat het altijd nog erger kan. En dan ben ik er zo weer bovenop. Jullie zijn mijn persoonlijke R&P-erlebnis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:
Ach, als zn zelfvertrouwen op een dieptepunt is komt ie weer even langs om alles en iedereen af te zeiken en dan zien we hem een tijdje weer niet. Gewoon negeren.
Dat was ie vorige week niet toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:59 schreef on_air het volgende:
Is Rob morgen in Desmet.
Bizar. Geen bijzondere tags er aan gehangen toevallig?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaaa! Youtube wil mn video niet uploaden!!
This video has been removed due to terms of use violation
Wat een onzin!! kHeb t zelf gefilmd hoor, niks mis met de copyright ofzo...
Stond je hoofd erop?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
This video has been removed due to terms of use violation
Weet ik niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was ie vorige week niet toch?
Mag deze er wel voor in de plaatsquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Sommige nummers mogen uit de "uurlijkse" playlist.....
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.
Hebben ze niet een zomerstop, met live uit desmet?
Jij bent echt overal hè. Waar is de tijd gebleven dat ik gewoon rustig kon bashen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef remlof het volgende:
Krea, kap eens.
Hou het zeker in gedachten maar mijn intentie is om het te bestellen via de websitequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
One day Butter Fly...![]()
Als je in Eindhoven bent geweest... Koffiie?![]()
Dan hoef je niet zo heel ver meer om...![]()
Is ook wel verstandig inderdaad... Scheelt een beetje reistijd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hou het zeker in gedachten maar mijn intentie is om het te bestellen via de website
goh, dat denk ik nu ook op dit momentquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Sommige nummers mogen uit de "uurlijkse" playlist.....
Als we Amy nu boycotten, dan krijgt ze haar leven misschien terug en kan ze inderdaad opnieuw beginnen en nu met begeleiding....quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
goh, dat denk ik nu ook op dit moment
terwijl het vorige nummer dat Rob draaide zo mooi is
Ik dacht dat we twee jaar bezig waren, maar dit is al het derde...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog minder dan 4500 posts tot de 200.000 in deze reeks..
de tijd vliegt als je aan het spammen bentquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht dat we twee jaar bezig waren, maar dit is al het derde...
Minder dan 2 jaar hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Pas drie jaar? ... Dan zijn het wel weinig topics.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
dat zijn maar 15 topics , dat is 1 weekjequote:Op woensdag 23 juli 2008 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog minder dan 4500 posts tot de 200.000 in deze reeks..
Ah.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Minder dan 2 jaar hoor. 3FM Serious request is op 18 november 2006 geopend
.
Het is wel het derde jaar: 2006,2007,2008quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Pas drie jaar? ... Dan zijn het wel weinig topics.
Of wordt het pas sinds recent bij gehouden?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel het derde jaar: 2006,2007,2008![]()
Wilde vanochtend al vragen wat jij eig. met je vrije tijd doet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1![]()
Gaat vanzelf gelukkig, doe ik helemaal niks meer aan. Tenzij jullie weer 2 topics openenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Wilde vanochtend al vragen wat jij eig. met je vrije tijd doet.
Want wat jij allemaal wel niet bijhoudt... my goodness.
Maar wel erg leuk (y).
Gelukkig gaat 99,9 % automatisch door scriptje , handmatig zou je gek wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Wilde vanochtend al vragen wat jij eig. met je vrije tijd doet.
Want wat jij allemaal wel niet bijhoudt... my goodness.
Maar wel erg leuk (y).
Ik snap dat het uiteindelijk allemaal automagisch gaat.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat vanzelf gelukkig, doe ik helemaal niks meer aan. Tenzij jullie weer 2 topics openen![]()
Zo hou ik meer tijd over voor FOK!.![]()
![]()
En hij sluit af met Giel. Waarom niet Gerard als laatste?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is dit ook niet de op een na laaste avond van Stenders in de avond
Heb je gezien dat ze workshop in jouw straatje geven op 3fmquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik snap dat het uiteindelijk allemaal automagisch gaat.
Maar je levert ook alle streams e.d. Er staat bij jou gewoon constant van alles te lopen.
Wat ik bewonderenswaardig vind.
Nogal ja !quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is ook wel verstandig inderdaad... Scheelt een beetje reistijd.
Valt op zich ook wel mee, alleen EkstraWeekend wordt altijd opgenomen, en maandag The Morning EMquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:32 schreef on_air het volgende:
Ik snap dat het uiteindelijk allemaal automagisch gaat.
Maar je levert ook alle streams e.d. Er staat bij jou gewoon constant van alles te lopen.
Wat ik bewonderenswaardig vind.
BronLink.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ze workshop in jouw straatje geven op 3fm
Helaas wel ja. Heb ik volgende week weer tijd over na tienen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is dit ook niet de op een na laaste avond van Stenders in de avond
Omdat je zo voor RJ iets te voorschijn toverde.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt op zich ook wel mee, alleen EkstraWeekend wordt altijd opgenomen, en maandag The Morning EM
En verder heb ik toch weinig leven
In een ander SC topic zit ik op gemiddeld 85 posts per dag![]()
Na 117 dagen heb ik daar net mn 10.000e post geplaatst![]()
Dan ga je gewoon op tijd naar bed om 's ochtends extra vroeg op te staanquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Heb ik volgende week weer tijd over na tienen.
Oh, dat doen we gewoon tussendoor ffquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:36 schreef on_air het volgende:
Omdat je zo voor RJ iets te voorschijn toverde.
Wij allemaal.
Stage SC. Heb ik me prima vermaakt tijdens de stagequote:Waar is het spammen het dan nog meer waard?
Ik vind het hier al dubieus.
Om op tijd op m'n werk te zijn, bedoel je?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon op tijd naar bed om 's ochtends extra vroeg op te staan
Corton is ook niet verkeerd maar Stenders is toch wel de top hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Heb ik volgende week weer tijd over na tienen.
Nee, voor de Kaakquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Om op tijd op m'n werk te zijn, bedoel je?
Ja, een beetje onbekende naam. Michiel nog iets.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, voor de Kaak![]()
![]()
En die andere, hoe heet ie, Michiel ofzo
Ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
trage muziek draait rob vanavond, iets meer uptempo mag wel
Welke Michiel?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, voor de Kaak![]()
![]()
En die andere, hoe heet ie, Michiel ofzo
Zenks. Had op iemand blog gelezen dat die het gedaan had. Schijnt wel leuk te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7508
u vraagt wij plakken
Muziek op TMFquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Slechte cover van een leuk liedje nu op TMF !
Keek er ook al vreemd van op.quote:
laat ook weinig los over de AV inkortingquote:
http://www.3fmfan.nl/page/forumquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Klik 'm eens aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/forum
Hier staat:
18-12-2005 3FM Serious request
Ik ga uit van de datum die boven het topic zelf staatquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/forum
Hier staat:
18-12-2005 3FM Serious request
A-haquote:
Hij zat gevangen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
A-ha
Wat weer een band was uit de jaren 80. Waarin 1 van de videoclips de zanger denkt dat hij een strip-figuur is....
Ontroerende clip.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja dat was het eigenlijk.
Maar vond mijn zin zo leuker...
Mooie clip.quote:
Eerst de AEX weer boven de 500 net als nog geen jaar geleden, dan zien we verder....quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een stijging van 0,3% op de beurs noem ik nou geen gigantisch enthousiasme.
Yup. En de daling van de olieprijs vertaald zien in een lagere benzineprijs.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eerst de AEX weer boven de 500 net als nog geen jaar geleden, dan zien we verder....
yeah rightquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En de daling van de olieprijs vertaald zien in een lagere benzineprijs.
Die is idd al geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:15 schreef Sersjee het volgende:
Ah, ik heb dus blijkbaar Ekdom gemist? Kut.
was maar eventjes, dus als je met je ogen knipperde was het al voorbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:15 schreef Sersjee het volgende:
Ah, ik heb dus blijkbaar Ekdom gemist? Kut.
Die vrouw danquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet echt slim, je dood voordoen en dan plots weer even verschijnen , in de hoop daarna voor goed de biezen te pakken
Oh well, luister het zometeen wel ff terug.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was maar eventjes, dus als je met je ogen knipperde was het al voorbij
Klinkt net zo ongeloofwaardig als je dochter 30 jaar gijzelen in je eigenhuis en zeggen dat ze in een sekte zitquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Die vrouw dan, 5,5 jaar liegen dat je man dood is tegen je zoon
Nee te veel goed vergelijkingsmateriaalquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:22 schreef Sersjee het volgende:
Muse is tof, maar hier krijg ik echt geen harde plasser meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |