Ik had het gehoord hoor. Denk je een klein publiek toe te spreken over je eerste seksuele voorlichting, wordt het de ether in geslingerdquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja echt gequote met nickname en al
Ik dacht dat het niet meer pastequote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ben "ing" vergeten in de haast in de titel....
Mijn ouders weten dat seks bestaat en daar als jong jochie achter komen is heul niet grappig!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik wilde net zeggen, kheb nooit seksuele voorlichting van mn ouders gehad ook. Volgens mij denken mijn ouders dat seks niet bestaat en zijn mijn zusje en ik op de wereld getoverd
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn ouders weten dat seks bestaat en daar als jong jochie achter komen is heul niet grappig!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
ik ben "ing" vergeten in de haast in de titel....
Koop de dvdsquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Ik wilde Friends gaan kijken, maar ik wacht nog een minuut of 3
De box of op TV?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:47 schreef Piles het volgende:
Ik wilde Friends gaan kijken, maar ik wacht nog een minuut of 3
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie heeft dat zo snel gedaan?
Gezien, wie!
quote:
Die heb ik juistquote:
Box dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De box of op TV?
In de winter komt de box bij mij weer onder het stof vandaan denk. Altijd mooi om die dan te zien...
Ik heb geen enkele aflevering van Friends gezienquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Wij hebben hier bijna alles, er ontbreken nog een paar afleveringen van seizoen 8 geloof ik, en we missen heel seizoen 7...
Maar Friends is en blijft leuk!
(en OMG... er werkt een Janice op mn nieuwe werk..)
Dat heb ik eigenlijk met alle ander tv-series en programma`s...quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele aflevering van Friends gezien
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
sex in de titel en roel is er ook
had minstens on_air ook verwacht
die dvd boxen zijn te duur, ik wacht tot ze zakkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik was verslaafd aan Lost, maar dat verlaatten ze steeds en nu ist volgens mij weer helemaal van de tv
Ik volg eigenlijk niks en als ik het volg is het heel wat jaar laterquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk met alle ander tv-series en programma`s...
Ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk met alle ander tv-series en programma`s...
Ik kende Friends eigenlijk niet eens, tot het toen weer eens herhaald werd. Toen wilde het ook helemaal zienquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef borisz het volgende:
Ik volg eigenlijk niks en als ik het volg is het heel wat jaar later. Ik ben nu bezig met S1 van 24
En dat is....?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die dvd boxen zijn te duur, ik wacht tot ze zakken
heb nu alleen het eerste seizoen
als je lost leuk vind, moet je ook is kijken naar de 4400
In de pilot-aflevering worden 4400 mensen door een vreemde lichtbol, die in eerste instantie voor een komeet wordt aangezien, gedeponeerd op Highland Beach, in het Kustgebergte, nabij Mount Rainier, Washington. Alle 4400 mensen zijn in de loop der jaren, vanaf 1946, in een straal wit licht verdwenen. Na hun terugkeer blijkt dat geen van hen ook maar één dag ouder is geworden. Ze zijn gedesoriënteerd en hebben geen idee wat er met hen en met de wereld gebeurd is sinds hun verdwijning. Het blijkt later in de serie dat sommige van de teruggekeerde over speciale gaven beschikken.quote:
Uh?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
sex in de titel en roel is er ook
had minstens on_air ook verwacht
Stilquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
En dit is geloof ik een request van borisz !
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Muizelll!![]()
Schat, ik vind je echt een mooie meid, maar die avatar van je vind ik je niet tot je recht komen eigenlijk...
Jamaar, je kijkt zo eng!quote:
Ziet al een boel boekjes, video's, over-de-datum-docenten e.d. over de heuvel komen...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
What`s that comming over the hill? Is it a......
Monster, stoombood, badeend, sexuele voorlichting...?
Aww, was niet lullig bedoeld schat, maar beter dat ik t eerlijk zeg toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
ook leuk dat je dat ff verteld als ik ergens anders zit en geen foto's heb of uberhaubt kan verwerken
In de buurt van Eindhoven; checkquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Iemand in de buurt van Eindhoven die de winkel LCS Automation kent?
Want....?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Sersjee het volgende:
Ah, Santana.
Tip: ga niet naar een concert van die man dat langer dan een uur duurt.
Alles klinkt live hetzelfde. Gitaartje-percussie-gitaartje-percussie-zang-gitaartje...quote:
Dat is zwaar vervelend, zeker voor man met zoveel stukken die hij ooit gespeeld heeftquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alles klinkt live hetzelfde. Gitaartje-percussie-gitaartje-percussie-zang-gitaartje...
ToD heb ik nooit gezien, maar *M*A*S*H* is zooo cool!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rolling Stones, denkt gelijk terug aan M.A.S.H en Tour of Duty
uhhm, jammer!quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
In de buurt van Eindhoven; check
die de winkel LCS Automation kent; nope
1 out of 2...
M.A.S.H.? Dat speelt in Korea, da's van voor de Stones.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Rolling Stones, denkt gelijk terug aan M.A.S.H en Tour of Duty
die dame vergeet adem te halenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEE AJB niet deze plaat... *mute*
Echt, niet om aan te horen. Stenders draaide het liedje gisteren ook al en toen ging het geluid ook op mute en nu dus weer. Stemgeluid is lelijk en het nummer is te druk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die dame vergeet adem te halen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb echt zo n stom lied in me hoofd lol
*by the rivers of babylon.....*
Ooh ben opzoek naar een nieuw moederbord (socket a voor de kenners) en die winkel verkoopt wel een aardig socket A moederbord. Alternatief is een nieuwe pc voor teveel geld, nou dan liever 40 euro voor een nieuw moederbord plus eventueel wat extra geheugen en dan kan mijn pc er wel weer even mee vooruit.quote:
Where we sat downquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Boney M. geweldig !quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
Als er een mooie dame voor me staat te dansen dan is er weinig muziek die ik slecht vindquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeurrrpieten!
Wacht maar tot een mooie meid eens lekker voor je danst op deze plaat, dan weten jullie m allemaal wel te waarderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |