Ik hou het gewoon op lelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Raarder....
Zou je het vak "webicon" in je profiel misschien leeg kunnen maken?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
neemt slak
Op mijn persoonlijke gigolo fansite.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:53 schreef Jannekje7 het volgende:
En waar zijn foto's van jou te vinden?
Ben je dom ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op mijn persoonlijke gigolo fansite.
One day Butter Fly...quote:
...let's not make it worse.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[quote]Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je dan je geheime 1337 ninja modding skillz toepassen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
als je hier alleen maar komt om te beledigen , kun je optiefen Kreator
Mooi, dan blijft de tv helemaal uit vanavond...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:58 schreef jmac het volgende:
Herinnering: factor giel @ 3
Ach, als zn zelfvertrouwen op een dieptepunt is komt ie weer even langs om alles en iedereen af te zeiken en dan zien we hem een tijdje weer niet. Gewoon negeren.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
als je hier alleen maar komt om te beledigen , kun je optiefen Kreator
Ah is het weer zover, de maandelijkse periode.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ach, als zn zelfvertrouwen op een dieptepunt is komt ie weer even langs om alles en iedereen af te zeiken en dan zien we hem een tijdje weer niet. Gewoon negeren.
True. Als ik een dipje heb, kom ik graag hier om te zien dat het altijd nog erger kan. En dan ben ik er zo weer bovenop. Jullie zijn mijn persoonlijke R&P-erlebnis.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:
Ach, als zn zelfvertrouwen op een dieptepunt is komt ie weer even langs om alles en iedereen af te zeiken en dan zien we hem een tijdje weer niet. Gewoon negeren.
Dat was ie vorige week niet toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:59 schreef on_air het volgende:
Is Rob morgen in Desmet.
Bizar. Geen bijzondere tags er aan gehangen toevallig?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaaa! Youtube wil mn video niet uploaden!!
This video has been removed due to terms of use violation
Wat een onzin!! kHeb t zelf gefilmd hoor, niks mis met de copyright ofzo...
Stond je hoofd erop?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Jannekje7 het volgende:
This video has been removed due to terms of use violation
Weet ik niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was ie vorige week niet toch?
Mag deze er wel voor in de plaatsquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Sommige nummers mogen uit de "uurlijkse" playlist.....
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.
Hebben ze niet een zomerstop, met live uit desmet?
Jij bent echt overal hè. Waar is de tijd gebleven dat ik gewoon rustig kon bashen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:09 schreef remlof het volgende:
Krea, kap eens.
Hou het zeker in gedachten maar mijn intentie is om het te bestellen via de websitequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
One day Butter Fly...![]()
Als je in Eindhoven bent geweest... Koffiie?![]()
Dan hoef je niet zo heel ver meer om...![]()
Is ook wel verstandig inderdaad... Scheelt een beetje reistijd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hou het zeker in gedachten maar mijn intentie is om het te bestellen via de website
goh, dat denk ik nu ook op dit momentquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Sommige nummers mogen uit de "uurlijkse" playlist.....
Als we Amy nu boycotten, dan krijgt ze haar leven misschien terug en kan ze inderdaad opnieuw beginnen en nu met begeleiding....quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
goh, dat denk ik nu ook op dit moment
terwijl het vorige nummer dat Rob draaide zo mooi is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |