Jup! woon zelf in Grunn en de winkel is in Eindhoven en dus kom ik er niet dagelijks.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
En jij vroeg je af of ik wist of die winkel betrouwbaar is of...?
Goede keusquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh ben opzoek naar een nieuw moederbord (socket a voor de kenners) en die winkel verkoopt wel een aardig socket A moederbord. Alternatief is een nieuwe pc voor teveel geld, nou dan liever 40 euro voor een nieuw moederbord plus eventueel wat extra geheugen en dan kan mijn pc er wel weer even mee vooruit.
Dat bedoel ik... en op dat nummer dansen de dames beter hoor *knikt*quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als er een mooie dame voor me staat te dansen dan is er weinig muziek die ik slecht vind
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk zeggen ze altijd. Dus kijken naar een mooie meid voor je en ook nog eens naar de muziek luisteren lukt nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Zeurrrpieten!
Wacht maar tot een mooie meid eens lekker voor je danst op deze plaat, dan weten jullie m allemaal wel te waarderen!
Ah.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! woon zelf in Grunn en de winkel is in Eindhoven en dus kom ik er niet dagelijks.
Dat dus...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als er een mooie dame voor me staat te dansen dan is er weinig muziek die ik slecht vind
Dat geloof ik graag. Ben geen groot RnB fan, maar als het in een discotheek gedraaid wordt dan jagen ze me er niet (meteen) mee wegquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... en op dat nummer dansen de dames beter hoor *knikt*
Ik dacht dat je de automatiek uit de show van Theo maassen bedoelde...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! woon zelf in Grunn en de winkel is in Eindhoven en dus kom ik er niet dagelijks.
Mwah... Ligt aan je smaak eigenlijk. Ik wist ze allemaal...quote:
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat zijn mannen toch heerlijk simpele zielen
Mijn schoonmoeder gaf me ooit een kalenderblaadje met de volgende tekst:quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
gooi een spatie tussen stone en age en je zit gebeiteldquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kwist wel Queens of the stoneage *of hoe schrijf je dat voor de taalmiepers*
Als je dat wilt doen heel graag.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ah.
Maar nee, ken m niet. Zal t straks eens aan mn vriend vragen.
Kun je niet kijken op zo'n site...? Kieskeurig of weet ik wat?
omg da's een heel mooi liedjequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Request : roisin murphy - overpowered
Zou die mensen bij Eliza langs sturenquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Er wordt weleens gezegd dat ik op die zangeres lijk... Amy Lee heet ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |