Eerst de AEX weer boven de 500 net als nog geen jaar geleden, dan zien we verder....quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een stijging van 0,3% op de beurs noem ik nou geen gigantisch enthousiasme.
Yup. En de daling van de olieprijs vertaald zien in een lagere benzineprijs.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eerst de AEX weer boven de 500 net als nog geen jaar geleden, dan zien we verder....
yeah rightquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En de daling van de olieprijs vertaald zien in een lagere benzineprijs.
Die is idd al geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:15 schreef Sersjee het volgende:
Ah, ik heb dus blijkbaar Ekdom gemist? Kut.
was maar eventjes, dus als je met je ogen knipperde was het al voorbijquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:15 schreef Sersjee het volgende:
Ah, ik heb dus blijkbaar Ekdom gemist? Kut.
Die vrouw danquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet echt slim, je dood voordoen en dan plots weer even verschijnen , in de hoop daarna voor goed de biezen te pakken
Oh well, luister het zometeen wel ff terug.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was maar eventjes, dus als je met je ogen knipperde was het al voorbij
Klinkt net zo ongeloofwaardig als je dochter 30 jaar gijzelen in je eigenhuis en zeggen dat ze in een sekte zitquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Die vrouw dan, 5,5 jaar liegen dat je man dood is tegen je zoon
Nee te veel goed vergelijkingsmateriaalquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:22 schreef Sersjee het volgende:
Muse is tof, maar hier krijg ik echt geen harde plasser meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |