Nogal ja !quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is ook wel verstandig inderdaad... Scheelt een beetje reistijd.
Valt op zich ook wel mee, alleen EkstraWeekend wordt altijd opgenomen, en maandag The Morning EMquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:32 schreef on_air het volgende:
Ik snap dat het uiteindelijk allemaal automagisch gaat.
Maar je levert ook alle streams e.d. Er staat bij jou gewoon constant van alles te lopen.
Wat ik bewonderenswaardig vind.
BronLink.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ze workshop in jouw straatje geven op 3fm
Helaas wel ja. Heb ik volgende week weer tijd over na tienen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is dit ook niet de op een na laaste avond van Stenders in de avond
Omdat je zo voor RJ iets te voorschijn toverde.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt op zich ook wel mee, alleen EkstraWeekend wordt altijd opgenomen, en maandag The Morning EM
En verder heb ik toch weinig leven
In een ander SC topic zit ik op gemiddeld 85 posts per dag![]()
Na 117 dagen heb ik daar net mn 10.000e post geplaatst![]()
Dan ga je gewoon op tijd naar bed om 's ochtends extra vroeg op te staanquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Heb ik volgende week weer tijd over na tienen.
Oh, dat doen we gewoon tussendoor ffquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:36 schreef on_air het volgende:
Omdat je zo voor RJ iets te voorschijn toverde.
Wij allemaal.
Stage SC. Heb ik me prima vermaakt tijdens de stagequote:Waar is het spammen het dan nog meer waard?
Ik vind het hier al dubieus.
Om op tijd op m'n werk te zijn, bedoel je?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon op tijd naar bed om 's ochtends extra vroeg op te staan
Corton is ook niet verkeerd maar Stenders is toch wel de top hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Heb ik volgende week weer tijd over na tienen.
Nee, voor de Kaakquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Om op tijd op m'n werk te zijn, bedoel je?
Ja, een beetje onbekende naam. Michiel nog iets.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, voor de Kaak![]()
![]()
En die andere, hoe heet ie, Michiel ofzo
Ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
trage muziek draait rob vanavond, iets meer uptempo mag wel
Welke Michiel?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, voor de Kaak![]()
![]()
En die andere, hoe heet ie, Michiel ofzo
Zenks. Had op iemand blog gelezen dat die het gedaan had. Schijnt wel leuk te zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7508
u vraagt wij plakken
Muziek op TMFquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Slechte cover van een leuk liedje nu op TMF !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |