Waar heb jij gegeten?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:31 schreef tonja het volgende:
Hoi,
Ik heb even gezocht maar niet kunnen vinden. Is er al een topic over restaurantbezoek? Een topic waarin je verslag kan doen over een restaurant waar je hebt gegeten?
Bij Little Italy in Rotterdam, DeCecco in ieder geval!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:09 schreef Stansfield het volgende:
Waar kan je Italiaanse import pasta kopen? bijvoorbeeld van De Cecco of Barrilla.
Die uitslag is gegeven in het stemtopicquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:49 schreef Tezz het volgende:
Komt er nog een uitslag van de wedstrijd met de Roti-pannekoek?? ik weet wel dat ik de enigste inzending in CUL had geplaatst, maar in OUD waren er toch wel meer inzendingen??
Ah thx! Compleet gemist.........quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Die uitslag is gegeven in het stemtopic
[Stemmen!] Sonnie de weggelopen roti-pannekoek.
Als je er op klikt moet je zeker eerst nog inloggen?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
Misschien een domme vraag....
Als ik in AT of MYAT kijk staan er soms 7 pagina's. Maar als ik erop klik maar 4?Hoe kan dat?
Ja, dat weet ik ook niet, maar iig heb je er nog wat aan als mensen hun voornemen voor de volgende dag hier posten toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Omdat op een forum de users topics verzinnen. Dus waarom wel als er blijkbaar geen behoefte aan is
Ja, uiteraard kun je kijken naar wat mensen nu eten, maar dan mis je dus het enthousiasme, het ernaar toe leven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je daar dan aan?Als inspiratie wat je zelf kan koken kan je ook gewoon kijken naar wat mensen vandaag of gisteren hebben gegeten en ik denk ook dat niemand er bezwaar tegen zal maken als je in het 'wat eten we vandaag' topic plaatst wat je morgen gaat eten.
Ik heb geen probleem of klacht, ik had slechts ene vraag toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat is nu precies je probleem/klacht etc? Als je zo'n topic wil dan maak je er toch één
Ik niet, ik lees het pas de dag erna of daarna.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
Als je leest wat mensen vandaag gaan eten, heb je zat tijd om er naar toe te leven voor morgen, overmorgen of wanneer dan ook.
Ja, maar weet jij altijd wat je morgen gaat koken dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik weet ook niet waarom bepaalde topics er wel of niet zijn
En als er zo'n topic is, lees je het wel van te voren?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik niet, ik lees het pas de dag erna of daarna.
Nee, natuurlijk niet, maar omdat er geen datum bij staat dan maakt het toch verder niet uit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En als er zo'n topic is, lees je het wel van te voren?
En daarom kan is er kennelijk geen behoefte aan een 'wat eten we morgen' topic...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar omdat er geen datum bij staat dan maakt het toch verder niet uit?
Morgen is altijd een dag verwijderd van nu.
Vandaag is altijd nu, en dat zal je niet altijd halen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En daarom is er kennelijk geen behoefte aan een 'wat eten we morgen' topic...![]()
Slotje.
Je quote jezelf nu?quote:
Tjongejonge zeg, wat zijn we gauw aangebrand.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ik voel me niet aangevallen. Ik ga niet meer reageren omdat je weigert te lezen.
Volgens mij ben ik ook gezellig, ik stel een vrij eenvoudige vraag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:53 schreef MissHobje het volgende:
Maar laten we het vooral gezellig houden
Ik stuur nooit een admin een pm. Okee, ooit 1 x iets aan een admin gemaild, maar that's it.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou remlof een PM sturen
(al zie ik nergens een onheuse bejegening)
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik stuur nooit een admin een pm. Okee, ooit 1 x iets aan een admin gemaild, maar that's it.
Ik ga uit van het zelfreinigende vermogen van een subforum zelf.
Wat niet wegneemt dat ik zeer droevig ben nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |