nee gewoon ingame trailers , maar geen gameplayquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:22 schreef Edwinuss het volgende:
Er was toch alleen een CGI filmpje van Alan Wake vrijgegeven een tijd terug ?
Jij bent HOAX. Krijg constant het gevoel dat jij Sackboy bent. Vanwege je usericon ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Alan Wake = HOAX.
En ik denk dat jij een grote neger bent mete en hanekam door je usericon. En nu.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent HOAX. Krijg constant het gevoel dat jij Sackboy bent. Vanwege je usericon ja.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
En ik denk dat jij een grote neger bent mete en hanekam door je usericon. En nu.
Je vergeet mijn "chains"quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
En ik denk dat jij een grote neger bent mete en hanekam door je usericon. En nu.
Alan wake word toch gemaakt door nibris
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:35 schreef L3viathan het volgende:
Ter info:
Enchanted Arms > Eternal Sonata
Viking = gaaf en zeker een 8 waard
Daar kan ik maar 1 antwoord op geven!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef Henk-B het volgende:
Ik verveel me de tering en wil graag iets te doen hebben.
Welk Arcade game heeft een sublieme multiplayer via live en is echt enorm leuk om te doen??
Ik moet er ook niet binnen een dag op uitgekeken zijn.
Zucht!
Dank voor het snelle antwoord!!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar kan ik maar 1 antwoord op geven!
WORMSWordt nog steeds veel gespeeld en is erg leuk om te spelen! En je blijft het gewoon jaren spelen dat is het toffe aan Worms!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:27 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dank voor het snelle antwoord!!!
Heb ooit idd de demo eens geprobeerd, maar vond het naar mijn idee net iets te langzaam gaan.
Sorry!
Bomberman, streetfighter 2, carcasonne en commando ook geprobeerd en ook deze kunnen mij niet bekoren.
Ben ik te verwend met games, heb echt bijna alles al gespeeld. Van Atari 2600 tot xbox360.
Ook komt er verder niks leuks uit.
Soms denk ik dat ik een ps3 moet kopen, om van mijn verveling af te komen, alleen weet ik dan precies hoe het gaat.
De eerste 3 weken zijn leuk, alles uit proberen enz.
En ook dan verveel ik me weer, omdat om de ps3 helemaal geen leuke titels zijn.
Er zijn dus nog genoeg mensen online die het spelen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Hoezo traag? omdat het turn based is? Dat is juist een voordeel vind ik![]()
Probeer het echt even want die demo was denk ik tegen de cpu? en dat is gewoon niet leuk omdat die heel slecht is of vals speeltMaar ik vind het altijd tof dat je gewoon kan kijken wat die andere doet en als zijn actie dan mislukt zoals bij vele hier steeds dan is dat wel grappig
![]()
En het is niet traag!! En je kunt mee doen met het Fok! Worms toernooi 2009
Yep zowel ranked als player match! En ik speel ook regelmatig een potje tegen fok!ers dat is ook altijd tof! Maar het is ook een ideale bier game omdat het turn based isquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:39 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Er zijn dus nog genoeg mensen online die het spelen?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep zowel ranked als player match! En ik speel ook regelmatig een potje tegen fok!ers dat is ook altijd tof! Maar het is ook een ideale bier game omdat het turn based is![]()
En we doen 1 keer per jaar het Fok! Worms Toernooi dat is altijd tof alleen wint de zelfde steeds de finale![]()
Als je em koopt dan staan er ook nog een stemmen uitbreiding + 1 theme gratis die moet je dan ook even binnen halen!
Oke tofquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:53 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke dank je voor de tip, i'll give it a try!
ik heb je al in mijn lijst!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke tof![]()
Voeg me maar een keer toe als je wat geoefend hebt
damn jij gebruikt echt veel van dat soort plaatjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |