Dan proosten we op je met een buffelmozarellaatjequote:Op zaterdag 20 september 2008 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Dan kom ik niet want dat is mijn verjaardag...
Weet ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Dan kom ik niet want dat is mijn verjaardag...
quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:48 schreef sigme het volgende:
He, wie schrijft in voor 11 oktober? Dan bel ik komende week Luigi wel.
En MinderMutsig, ten eerste moet je mee, en ten tweede post je het lijstje met overige niet-te-missen attracties even?
Is iedereen in bezit van auto's of ander nuttig vervoer? (Ik niet, ik zal proberen een auto'tje te lenen, lukt vast wel)
Na een avond doorzakken is het volgens mij een slecht idee om op een mozzarella-makerij rond te lopen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:53 schreef sigme het volgende:
Duderin kan ook al niet de 11e.
Ok. De plannen worden aangepast. Liejannuh, wanneer ben jij terug?
quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef sigme het volgende:
en hebben we tijd nodig MinderMutsig te verplichten, dus.
Welnee, jij gaat ons gewoon als rechtgeaarde Groninger wat leuke dingen laten zien. Want dat is namelijk heus niet eng of bah en je doet ons er een groot plezier mee.quote:
ik heb net mijn pm box weer opgeruimd, nu kan ik weer bereikt worden..quote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef sigme het volgende:
*schop*
Ik heb Duderinnetje en Sorbootje een PM gestuurd, teigan heeft de inbox vol, kan iemand die elders bereiken?
Ik zit tot en met 16 november in Japan. En de 29e heb ik al een verjaardagsfeestje van een vriend die daar om de hoek woont, dus ik vinde 29e een goed idee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
29 november kunnen wij wel.
Is dat de eerstmogelijke datum dat iedereen kan?
Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:52 schreef Pandorah het volgende:
Volgens mij kan ik 29 november ook wel.
Mocht er in of na dat programma nog behoefte zijn aan een dak boven het hoofd ter borrel, snack of rust, dan stellen wij onze stadse stulp beschikbaar. Handig: Op kruipafstand van het station.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:12 schreef sigme het volgende:
Ok. 29 november dus.
Ik zal Luigi bellen en daarna MinderMutsig achter de broek zitten voor het samenstellen van een compleet culinair snobbig verantwoorde reis door de Ommelanden.
Volgens mij heeft hij die wel. De volgende keer dat ik jullie kant op kom wil ik wel wat meenemen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Niet dat het in de verste verte ter zake doet, maar: ik heb gisteren allerverrukkulukst gegeten in een heuse mozzarellabar in Rome. 5 soorten biologische-DOP-mozzarella, en je kon dus ook als hoofdgerecht een proeverij van mozzarella nemen
Ik had echter een rijsttaartje met gerookte mozzarella (oh culinair orgasme) en er ligt nu nog een bol van dat spul in mijn koelkast
Mocht die Luigi ook gerookte mozzarella hebben, dan mag een vrijwilliger een paar flinke bollen voor me inslaan!
Dan lijkt me eind november een prima moment om er een paar in te slaan, nietwaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat kon wel eens pas met de kerst worden trouwens.
Ga je mee?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe staat het met het buffelknuffelen?
Hehehequote:Op woensdag 19 november 2008 15:27 schreef MinderMutsig het volgende:
"Ja met euh... teigan van het euh... fokforum"
Ok, zeg dames & heren(?), hoe laat zijn we waar? 14 uur bij de buffels, of eerder ergens verzamelen?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef teigan het volgende:Het kan
29 november om 14.00 uur heb ik afgesproken, voor 10 personen.
Dat is lastig te vinden trouwens!quote:Op maandag 24 november 2008 19:55 schreef teigan het volgende:
in Opende zitten ze.
Aan de Peebos 4, dat is schijnbaar ook een soort van natuurgebied.
Nee niet echt, wij hebben toen ook lopen zoeken. Het was volgens mij vlak voor je de bebouwde kom van Doezum inrijdt naar links. Afhankelijk van welke kant je komt natuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef teigan het volgende:
Ik heb dit adres gekregen, en daarmee hoop ik het te vinden...
ik verstond het eerst ook nog verkeerd, maar via map24 kwam ik hierop uit(stond trouwens ook in een stukje op tvnoord dat hij bij dat gebied zit..)
Weet jij wel precies hoe je het beste kan rijden?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Het lijkt me in ieder geval handig om ergens af te spreken en dan gezamenlijk naar die boerderij te gaan.
Bij Marum de snelweg af is volgens mij wel de beste route.quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef Liejannuh het volgende:
Kruisweg in Marum!
Die weet ik namelijk te vinden.
Ik zag in de stomtom inderdaad een peebos (grootegast) met industrieterrein maar hij had ook een peebos zonder industrieterrein. Vermoedelijk weet hij het dan wel te vinden. Naja, dat hoop ik danquote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Er staat me trouwens iets van bij dat onze stomstom ons naar een industrieterrein stuurde en daar is het dus niet.Misschien dat het met een nieuwere versie wel goed gaat maar zo niet dan weet je in ieder geval dat je niet op dat industrieterrein hoeft te gaan zoeken want daar zit je echt helemaal verkeerd.
Hoe je van dat terrein naar de goede plek moet komen kan ik je dan weer niet vertellen.
Oh mooi, dan moet je dus die andere hebben.quote:Op maandag 24 november 2008 22:28 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik zag in de stomtom inderdaad een peebos (grootegast) met industrieterrein maar hij had ook een peebos zonder industrieterrein. Vermoedelijk weet hij het dan wel te vinden. Naja, dat hoop ik dan.
Het is een hoax John! Heel die mozzarella!!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:01 schreef JohnDDD het volgende:
Die Luigi die hier gepost heeft maakt wel opvallend veel taalfouten voor een Italiaan
Is het geen clone en zo nee is Luigi dan toch Leo de Wit?
Je liegt! Je zit zeker in het Grote Kaascomplot. Straks ga je nog vertellen dat er mensen op de maan zijn geweest. HAHA, alsof wij hier gek zijn of zoooow.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
Nee toch?
Hier (Rome) koop ik 'm ook. Als ie goed vers is, druipt het sap nog langs je kin naar beneden als je 'm opeet.
Ik wil het je wel bewijzen. Kom je eens bij mij mozzarella eten? Met verse "pomodori ciliegine" en basilicum ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je liegt! Je zit zeker in het Grote Kaascomplot. Straks ga je nog vertellen dat er mensen op de maan zijn geweest. HAHA, alsof wij hier gek zijn of zoooow.
Ik kijk wel uit. Schiet die 'Luigi' me onder tafel even snel in mijn knieschijven zeker.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:48 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik wil het je wel bewijzen. Kom je eens bij mij mozzarella eten? Met verse "pomodori ciliegine" en basilicum ?
Leuk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef MinderMutsig het volgende:
OK, ik ga mee. Zo. Ik heb het gezegd.
In ieder geval van de buffels en de kaasmakerij.quote:
Ik was eigenlijk van plan om van alles minimaal 1 mee te nemen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Hee MiMu, neem je een bol gerookte mozzarella mee? Dan zal ik je voorzien van het recept van fab rijsttaartjes met aubergine met dat spul. Lekker!
Woehoe!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat leuk!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Of even grillen en dan door een lauw-warme salade.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:57 schreef JohnDDD het volgende:
Wie wil er nog een lekker en extreem simpel recept?
Koop een scamorza (het liefst de "affumicata", gerookt). snijd hem in plakjes, doe 'm in een ovenschaal, laat even vijf minuten staan tot hij lekker gesmolten is, goed wat peper erop en smullen maar.
Je kunt hem ook flamberen in een beetje cognac, dan is hij in drie seconden klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |