Dan proosten we op je met een buffelmozarellaatjequote:Op zaterdag 20 september 2008 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Dan kom ik niet want dat is mijn verjaardag...
Weet ikquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Dan kom ik niet want dat is mijn verjaardag...
quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:48 schreef sigme het volgende:
He, wie schrijft in voor 11 oktober? Dan bel ik komende week Luigi wel.
En MinderMutsig, ten eerste moet je mee, en ten tweede post je het lijstje met overige niet-te-missen attracties even?
Is iedereen in bezit van auto's of ander nuttig vervoer? (Ik niet, ik zal proberen een auto'tje te lenen, lukt vast wel)
Na een avond doorzakken is het volgens mij een slecht idee om op een mozzarella-makerij rond te lopen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:53 schreef sigme het volgende:
Duderin kan ook al niet de 11e.
Ok. De plannen worden aangepast. Liejannuh, wanneer ben jij terug?
quote:Op maandag 22 september 2008 22:09 schreef sigme het volgende:
en hebben we tijd nodig MinderMutsig te verplichten, dus.
Welnee, jij gaat ons gewoon als rechtgeaarde Groninger wat leuke dingen laten zien. Want dat is namelijk heus niet eng of bah en je doet ons er een groot plezier mee.quote:
ik heb net mijn pm box weer opgeruimd, nu kan ik weer bereikt worden..quote:Op maandag 22 september 2008 21:25 schreef sigme het volgende:
*schop*
Ik heb Duderinnetje en Sorbootje een PM gestuurd, teigan heeft de inbox vol, kan iemand die elders bereiken?
Ik zit tot en met 16 november in Japan. En de 29e heb ik al een verjaardagsfeestje van een vriend die daar om de hoek woont, dus ik vinde 29e een goed idee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
29 november kunnen wij wel.
Is dat de eerstmogelijke datum dat iedereen kan?
Ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:52 schreef Pandorah het volgende:
Volgens mij kan ik 29 november ook wel.
Mocht er in of na dat programma nog behoefte zijn aan een dak boven het hoofd ter borrel, snack of rust, dan stellen wij onze stadse stulp beschikbaar. Handig: Op kruipafstand van het station.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:12 schreef sigme het volgende:
Ok. 29 november dus.
Ik zal Luigi bellen en daarna MinderMutsig achter de broek zitten voor het samenstellen van een compleet culinair snobbig verantwoorde reis door de Ommelanden.
Volgens mij heeft hij die wel. De volgende keer dat ik jullie kant op kom wil ik wel wat meenemen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Niet dat het in de verste verte ter zake doet, maar: ik heb gisteren allerverrukkulukst gegeten in een heuse mozzarellabar in Rome. 5 soorten biologische-DOP-mozzarella, en je kon dus ook als hoofdgerecht een proeverij van mozzarella nemen
Ik had echter een rijsttaartje met gerookte mozzarella (oh culinair orgasme) en er ligt nu nog een bol van dat spul in mijn koelkast
Mocht die Luigi ook gerookte mozzarella hebben, dan mag een vrijwilliger een paar flinke bollen voor me inslaan!
Dan lijkt me eind november een prima moment om er een paar in te slaan, nietwaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat kon wel eens pas met de kerst worden trouwens.
Ga je mee?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe staat het met het buffelknuffelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |