Succes met werken hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:25 schreef lynda het volgende:
Gezelligheid heerst!![]()
* lynda gaat d'r laatste drie uurtjes werk maar eens doen
Druk jongen?quote:
Haai damequote:
de muren staan nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:51 schreef Leanne het volgende:
Hey Tripack, hoe is het met je muren?![]()
Hey Beller! Goed, met u? Zit je al in je huis?
gezelligquote:
Ja, was gezellige visitequote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:55 schreef tripack het volgende:
[..]
gezelligof was het niet gezellige visite
Nog niet, over twee weekjes gaan we echt overquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:51 schreef Leanne het volgende:
Hey Tripack, hoe is het met je muren?![]()
Hey Beller! Goed, met u? Zit je al in je huis?
Ja, doe dat eens evenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog niet, over twee weekjes gaan we echt overMaar alles is nu wel bijna klaar. Heb er al pictures van, moet die alleen nog even online gooien
Dan is het goedquote:
Mja.. beetje balen dat de benedenverdieping nog niet echt schoon isquote:
Moet eigenlijk alleen nog mijn tv (met meubel) overplaatsen en het logeer bed. En dan staat alles er. Gaat ook dit weekend gebeurenquote:
Dat zijn dan weer details hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja.. beetje balen dat de benedenverdieping nog niet echt schoon is![]()
Heb maar gezegd dat ze ook eens langs moet komen als t wel netjes is
Ik ben beniewd! Bij andermans huizen doe ik altijd veel inspiratie opquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog niet, over twee weekjes gaan we echt overMaar alles is nu wel bijna klaar. Heb er al pictures van, moet die alleen nog even online gooien
Inderdaad...quote:
Haha is goed hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik ben beniewd! Bij andermans huizen doe ik altijd veel inspiratie op
altijd: aaahhhh! dat wil ik ook!!!
Have fun met kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Inderdaad...![]()
Maar ik ga Tour kijken enzo, tot een volgende keer
Boh ik ook nietquote:
TNT is stomquote:
Daarom heb ik ook een mobieltje genomen die op het internet kan. Kan dan gewoon lekker surfen op mijn laptop (die weer internet heeft via mijn mobiel)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:47 schreef Leanne het volgende:
[..]
TNT is stom
ik mag niks op me computer installeren, geen adobe, geen SPSS, ....wat moet ik hier anders doen?
Kun je je voorstellen dat hier mensen zijn die alleen via intranet werken, like de hele dag mailtjes tikken en sturen naar elkaar en verder niet ff nutteloos kunnen surfen op het echte web?
ik zou spontaan depressief worden
TNT is dan wel een groot bedrijf, maar de ambtenaren sfeer hangt er nog steedsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:47 schreef Leanne het volgende:
[..]
TNT is stom
ik mag niks op me computer installeren, geen adobe, geen SPSS, ....wat moet ik hier anders doen?
Kun je je voorstellen dat hier mensen zijn die alleen via intranet werken, like de hele dag mailtjes tikken en sturen naar elkaar en verder niet ff nutteloos kunnen surfen op het echte web?
ik zou spontaan depressief worden
Ja dat is echt niet normaal. Ze zijn zo'n groot en fantastische multinational die inspeelt op de huidige markt blahblahblahquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:57 schreef tripack het volgende:
[..]
TNT is dan wel een groot bedrijf, maar de ambtenaren sfeer hangt er nog steedsdus als je al een keer wat mag doen duurt het ook nog eeuwen
Net zoals INGquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:18 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja dat is echt niet normaal. Ze zijn zo'n groot en fantastische multinational die inspeelt op de huidige markt blahblahblah
En als we internet nodig hebben op onze gare lease laptop of we willen wat downloaden, worden er juridische regelementen op losgelaten dat dat allemaal niet kan en niet mogelijk is (zou bijv de productiviteit verlagen...sure)
die is hier denk toch niet om over naar huis te schrijven...all een postbodes...die werken echt hard
WTF !! das pas ernstigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Net zoals ING
Ik moest formulieren invullen om toegang tot het internet te krijgen... ongekend
Nu had ik daar lak aan, want ik heb gelukkig internet via mijn mobiel. Traag dat wel... maar het werktquote:
whehehe beter iets dan nietsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu had ik daar lak aan, want ik heb gelukkig internet via mijn mobiel. Traag dat wel... maar het werkt
pics or it didnt hapenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:49 schreef lynda het volgende:
Verveling.. Heleboel vervelingalle kasten en koeling ben ik maar vrijwillig gaan schoonmaken.. Bleek+allesreiniger=schone nagels.. Nog even en ik ga de ramen nog lappen :s
Inderdation! Dat is zeker zoquote:
Ik heb nu een vers geinstalleerde computer waar ik op werk, want mijn laptop is echt om te huilen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu had ik daar lak aan, want ik heb gelukkig internet via mijn mobiel. Traag dat wel... maar het werkt
Echt verschrikkelijk zegquote:
En onder vers geinstalleerd verstaan we ook echt een nieuwe computer of ehr? Dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:10 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik heb nu een vers geinstalleerde computer waar ik op werk, want mijn laptop is echt om te huilen.
Batterij leeg, schakelt zomaar uit, traag en slecht beeld![]()
En gelukkig ben ik zo assertief om om internet te vragen, zonder internet kan je toch gewoon niks...zeker niet als je een scriptie moet schrijven..
Ja dat vind ik echt hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:20 schreef tripack het volgende:
internet is wel een essentiel iets in een stage... de kennis ligt niet altijd voor het oprapen
ik ben zelf niet weg van een vpn vernbinding, maar als je em nodig hebt is dat wel handig... en tis 1 programma installerenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:25 schreef Leanne het volgende:
Ja, om nog maar niet te spreken over mijn onderhandelingen met IT hier om een VPN connectie met de universiteit te installeren omdat ik bepaalde databanken met literatuur nodig heb, die via die verbinding alleen geopend kunnen worden.
Thuis heb ik die verbinding met de uni binnen 2 min geinstalleerd, TNT laat het niet toe of laat je 3 weken wachten voordat ze eens uitgezocht hebben of dat allemaal wel mag.
Het is echter wel een perfecte smoes om eens een dagje 'thuiswerk' extra in te plannen
Oh dan krijg je natuurlijk dat gezwets van compliancy en dat er dan de mogelijkheid ontstaat dat bedrijfsgevoelige gegevens naar buiten worden gelektquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:25 schreef Leanne het volgende:
Ja, om nog maar niet te spreken over mijn onderhandelingen met IT hier om een VPN connectie met de universiteit te installeren omdat ik bepaalde databanken met literatuur nodig heb, die via die verbinding alleen geopend kunnen worden.
Thuis heb ik die verbinding met de uni binnen 2 min geinstalleerd, TNT laat het niet toe of laat je 3 weken wachten voordat ze eens uitgezocht hebben of dat allemaal wel mag.
Het is echter wel een perfecte smoes om eens een dagje 'thuiswerk' extra in te plannen
Stel je voor inderdaad. Of het iemand iets zou boeien wat hier binnen TNT echt gebeurt...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oh dan krijg je natuurlijk dat gezwets van compliancy en dat er dan de mogelijkheid ontstaat dat bedrijfsgevoelige gegevens naar buiten worden gelekt
nog even en ik val gewoon in slaap hierquote:
Gelukkig welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
Stel je voor inderdaad. Of het iemand iets zou boeien wat hier binnen TNT echt gebeurt...
maar TNT is verder wel gezellig hoor
lol jij een verraderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Ik mag nu niks meer doen qua werkzaamheden omdat ik eind volgende week hier weg ga... volgens mij vinden ze mij een verrader![]()
En het boeit volgens mij niemand iets wat men bekijkt, zolang het maar geen extremen zijn
Ja omdat ik overstap naar een directe concurrent van mijn huidige werkgever... bitchesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
lol jij een verradermaar nu zit je dus nog anderhalve week te niksen? omdat je niks mag doen?
maar dat is wel een leuk spelletje hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja omdat ik overstap naar een directe concurrent van mijn huidige werkgever... bitches
Ik probeer maar zo goed en kwaad mogelijk wat te doen, maar echt ver kom ik er niet mee...
Daarentegen ben ik ondertussen wel bekwaam in Spider Solitaire
Inderdationquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dat is wel een leuk spelletje hoor
toen hier het internet eruit lag en niemand wat kon doen was pinball ook erg leuk
kan nu hellaas niet meer of allebei de verbinden moeten uitvallen
Ha! Ik lurk lekker welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:47 schreef Leanne het volgende:
hey cactusmannetje, zit niet zo in me fobo te lurken
18 foto`s? Hoe groot zijn die foto`s wel niet? of hoe klein is je stick wel niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ben zowaar een middagje fotos wezen schieten.
oftewel 18 fotos, en 3x naar huis, omdat de memorystick vol was
Ik weet waar je huis woontquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:47 schreef Leanne het volgende:
hey cactusmannetje, zit niet zo in me fobo te lurken
wat voor foto's maak je WL??quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ben zowaar een middagje fotos wezen schieten.
oftewel 18 fotos, en 3x naar huis, omdat de memorystick vol was
fotos 2048x1536 en de memory stick is 15 mbquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:20 schreef 907 het volgende:
[..]
18 foto`s? Hoe groot zijn die foto`s wel niet? of hoe klein is je stick wel niet?
dat vraag je tog nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:20 schreef 907 het volgende:
[..]
18 foto`s? Hoe groot zijn die foto`s wel niet? of hoe klein is je stick wel niet?
moet ik ze hier posten ?quote:
Is er geen grotere voor te krijgen? Waar maak je foto`s van?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fotos 2048x1536 en de memory stick is 15 mb
de camera is ook al 5 jaar oud
jah ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik ze hier posten ?
heb ze geresized naar 1280x800is vd omgeving hier
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:24 schreef Seventees het volgende:
Papercut...
dat zijn de vervelendste snijwondenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:24 schreef Seventees het volgende:
Papercut...
Het valt mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:25 schreef 907 het volgende:
[..]Flink bloeden zeker .... ff sabbelen op je vinger helpt
Wedden dat je je er de komende dagen aan stoot .. das altijd zoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het valt mee.
Merk het pas net nu ik thuis ben. En weer op zo'n rotplek. Meteen een pleister erop
Thanks. Stomme dunnen papiertjes ook altijdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:27 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zijn de vervelendste snijwondenerop?
Had ze last tussen m'n duim en vingers. Je weet wel: zo'n stapel papier even op het bureau kloppen om er een mooie stapel van te maken. Heb ik geweten. Hahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:32 schreef 907 het volgende:
[..]
Wedden dat je je er de komende dagen aan stoot .. das altijd zo
Goede reden om je bureau niet meer netjes te makenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Had ze last tussen m'n duim en vingers. Je weet wel: zo'n stapel papier even op het bureau kloppen om er een mooie stapel van te maken. Heb ik geweten. Hahaha
aaaaiight nice viewquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
en ik kom er net achter , hoe goed photoshop wel niet is
dit is mn uitzicht vanaf mn balkon
[ afbeelding ]
2 foto`s genomen en dan aan elkaar geplakt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
en ik kom er net achter , hoe goed photoshop wel niet is
dit is mn uitzicht vanaf mn balkon
[ afbeelding ]
nee 5 fotos,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:56 schreef 907 het volgende:
[..]
2 foto`s genomen en dan aan elkaar geplakt?
Sweet view indeed
Ik ga nu al weg!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:11 schreef tripack het volgende:
nee hoor ben niet aan het aftellen
nog 50 minuten....
Fijne avond manquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga naar huisfijne avond en tot morgen
Doe je toch wat verkeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Net zoals ING
Ik moest formulieren invullen om toegang tot het internet te krijgen... ongekend
Mooie foto'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Komt ie danlet wel dat ik dus absoluut geen verstand heb van fotos maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je bericht gewoon niet eens gezien!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef lynda het volgende:
Nog 7 uur te gaan deze week en werkweek zit er weer op..
Bijwerking medicijnen.. Slaperigheid of slapeloosheid.. ik gok op de slaperigheid bij mij
* lynda doet ogen dicht en valt rustig voor over met hoofd op toetsenbord in slaap
Volgens de eigenschappen van de foto een:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mooie foto'sMet wat voor camera gemaakt?
1 klein tipje..probeer de horizon recht te krijgen. Maakt je foto's nog net iets leuker
Whitelightning wat voor type cybershot is het?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens de eigenschappen van de foto een:
Oriëntatie: 1
Datum en tijd: 2008:07:22 23:07:44
Beschrijving:
Camerafabrikant: SONY
Cameramodel: CYBERSHOT
Belichtingstijd: 0.000625
F-getal: 5.6
Belichtingsinstelling: 2
ISO-waarde: 400
Belichtingsinval: 0
Maximum diafragma: 3
Meetmodus: 3
Lichtbron: 0
Flits: 0
Brandpuntafstand: 8
Zitten mooie foto's bij, daar om mee te beginnen!
* Probeer de horizon niet op precies de helft van je foto te houden, maar juist op 1/3 of 2/3.
* Zet je ISO waarde eens naar beneden
Sorry, ik ben een verwend kreng. (betaal alles zelfquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whitelightning wat voor type cybershot is het?
Aja oke.. ik snap nog niet hoe je dat kunt zien. Als ik eigenschappen doe krijg ik alleen de url te zien.
Bij sommige camera's kun je de iso waarden toch niet zelf instellen? Volgens mij kan ik dat bij die van mij niet. Doet die automatisch.
Met photoshop kun je ook heel goed zelf een panorama foto in elkaar zetten. Als je automatisch doen dan even de randjes bijwerken..wordt de foto mooier vanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
bedankt voor de tips mensen! die heb ik gewoon keihard nodig![]()
ik zal eens op de horizon letten voortaan ja, heb half blind de fotos genomen
en van de iso kwam ik later ook achter, hij stond op iso400, heb hem later op automatisch gezet.
ik kan kiezen tussen:
auto
100
200
400
welke moet ik kiezen ?
ik zit te wachten op ondergaande zon, kan ik weer zon panoramic shot laten plakkenvindt ik echt vet!
Ik heb nu ook internet hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe je toch wat verkeerd
De juiste mensen daar kennen is al voldoende hoor,
ik was 1 van de weinige met internet
Maar shit, voor een beetje mooie opstelling qua spiegelreflexcamera en alle extra's ben je al snel een slordige 1500 euro kwijt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een verwend kreng. (betaal alles zelf)
Heb hier ergens ook nog een cybershot, maar daar kon je je ISO waarde al instellen,
tegenwoordig gebruik ik alleen spiegelreflex, werkt een stuk beter
(als het zelfs kan met mijn oude cybershot... moet het met die van jou ook vast wel lukken hoor)
p.s
Vreemd, als ik de eigenschappen van die foto opvraag krijg ik bovenstaande?
Ik gebruik alleen "Opera" ipv "internet Explodeerder"
ik gebruik dus firefox. Zal dan wel daar aanliggenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een verwend kreng. (betaal alles zelf)
Heb hier ergens ook nog een cybershot, maar daar kon je je ISO waarde al instellen,
tegenwoordig gebruik ik alleen spiegelreflex, werkt een stuk beter
(als het zelfs kan met mijn oude cybershot... moet het met die van jou ook vast wel lukken hoor)
p.s
Vreemd, als ik de eigenschappen van die foto opvraag krijg ik bovenstaande?
Ik gebruik alleen "Opera" ipv "internet Explodeerder"
Wel als je gelijk mooi glas ed. wil hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar shit, voor een beetje mooie opstelling qua spiegelreflexcamera en alle extra's ben je al snel een slordige 1500 euro kwijt.
Ik heb momenteel de Lumix DMC-FZ8, om mee te beginnen![]()
Als het mij blijft bevallen dan stap ik op den duur over op de spiegelreflex.
We kunnen het welquote:Op woensdag 23 juli 2008 06:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als je gelijk mooi glas ed. wil hebben.
Ik heb mazzel gehad, en een leuk stukje glas van een collega over kunnen kopen.
Mijn camera zelf was toen 650 met kit lens volgens mij.
En die camera is nu niet meer zo duur hoor, die Canon 350D.
p.s
En dit allemaal op de vroege ochtend?
Moggggguuuh Sgelequote:Op woensdag 23 juli 2008 07:30 schreef Sgele het volgende:
Toch triest dat je ktunnel.com moet gebruiken om te kunnen fok!ken in het hotel
Goedemorgen mensen!Het weer is hier bagger.. de hele nacht knallend onweer gehad, dus slapen was er echt niet bij
Ik zie net op het nieuws (lang leve internet TV) dat het weer daar beter gaat worden dan hier geloof ik![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggggguuuh Sgele![]()
Inderdaad! Lekker weer de komende dagenFeest
Je houdt de traditie wel in ere he, in Nederland had je ook momenten dat je beroerd sliep en daar ook
Vandaag weer een drukke dag of val het wel mee?
Ja was ik ook wel van planquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:38 schreef Sgele het volgende:
[..]Beller!
Geniet er van zou ik zeggen
Verder ging het wel goed hoor, het slapen alleen vannacht niet, want het was zo luidruchtig dat we de bar maar zijn gaan bezoeken benedenDaar zaten dus meer mensen die er last van hadden
Vandaag weer een stampvolle dag ja. functioneringsgesprekken, trainingen en een serverruimte even nakijken want er is iets niet helemaal lekker met het internet daar
Nu ff een ontbijtje scoren beneden en dan weer richting werk.
Kom straks als ik daar ben nog ff hier checken![]()
Laters!![]()
mwaaaaaa.........quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:38 schreef Sgele het volgende:
Oh, Droxz, WL en Diertjuh
Goedemorgen![]()
Droxz, hebben we er nog een beetje zin in?![]()
Goede morgen, bakkie koffie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
en weer een dag waar er niets te doen is![]()
pffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen, bakkie koffie?WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is iedereen hier nog wakker aan het worden ofzo?
Ja, dat dus!quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mwaaaaaa.........
Hallf 4 weekend...
STERF!
* Dr.Droxz geeft Beller een stevige bak koffie.... en wacht af...quote:
Het is weer woensdag, pro-actief-lopen-dag.. heulemaal geen zin inquote:
Ongekend... maaaaar! Vanmiddag weekendquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is weer woensdag, pro-actief-lopen-dag.. heulemaal geen zin in
Mompelt iets over mensen die een pleidooi voor een referendum in hun signature hebben staanquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Beller een stevige bak koffie.... en wacht af...
Shit waar is m'n popcornquote:Mompelt iets over mensen die een pleidooi voor een referendum in hun signature hebben staan
Ik ga gezellig naar een ander gebouw toe, lekker lopen, leuk volk, krijg er altijd netjes koffie enzo... en kan daar roken zonder dat het me tijd kostquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... maaaaar! Vanmiddag weekend
Valt me een beetje van je tegen, maar het is nog vroeg!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mompelt iets over mensen die een pleidooi voor een referendum in hun signature hebben staan
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen, maar het is nog vroeg!
* Dr.Droxz pakt 2 relaxte banken, en gaat samen met Sgele wachten op de "ongekende Beller opmerkingen"
Lekker!!!!quote:
Aaaight dat zijn de berichtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga gezellig naar een ander gebouw toe, lekker lopen, leuk volk, krijg er altijd netjes koffie enzo... en kan daar roken zonder dat het me tijd kost
Uurtje eerder weg....
Je bedoeld; "Alleen een linksdraaiende biograden hufter maakt zich druk om het referendum en probeert zieltjes te winnen door zoiets achterlijks in zijn signature te plaatsen"quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen, maar het is nog vroeg!
* Dr.Droxz pakt 2 relaxte banken, en gaat samen met Sgele wachten op de "ongekende Beller opmerkingen"
Nog niet helemaal Beller...quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bedoeld; "Alleen een linksdraaiende biograden hufter maakt zich druk om het referendum en probeert zieltjes te winnen door zoiets achterlijks in zijn signature te plaatsen"
Moggguh Tripack!!quote:
Eigenlijk heul drukquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sgele! hoest daar in roemenie?
Goedemorgen draakjequote:
Het is nog vroegquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niet helemaal Beller...
* Sgele houdt een bordje omhoog met cijfer 6
Godver..nou moet ik Roemenen uit gaan leggen wat er zo grappig isquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggguh Tripack!!
Heb je mijn auto gezien? Hij is viesssss, jongen!
...Nee even serieus, hij is echt ranzig
je hebt je nieuwe toch nog niet? Of loop ik weer eeuwen achter?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggguh Tripack!!
Apology acceptedquote:
Goedemorgen mevrouw!quote:
Misschien kennen ze Joran ook welquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver..nou moet ik Roemenen uit gaan leggen wat er zo grappig is
wat moet ik daar nou mee.... wil je dat ik em voor je wasquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggguh Tripack!!
Haai!quote:
En wij westerlingen hebben al zo'n prima naam hier onder de bevolkingquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Misschien kennen ze Joran ook wel
We have a winner!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou mee.... wil je dat ik em voor je was
Mogguh vakantie/werkganger!quote:
helemaal niet zo warmquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk heul drukEn warm, maar al met al weer leuk om hier te zijn
Hoe is het daar?
Lekker lekker! thx!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
* Sgele neemt 2 droxz specials mee
Vergeleken met de koffie hier, is alles uit Nederland welkom
Mjatogh en Tripack! Goedemorgen! Neatza in het Roemeens![]()
Nee nog nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hebt je nieuwe toch nog niet? Of loop ik weer eeuwen achter?
Haai Tripackquote:
Woehoeh!!quote:
nog maar een paar daagje vakantie grrrquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen draakje
Hoe is alles??
Inderdaad, we komen de dag vast wel weer doorquote:
Inderdation, bedoel je hebt twee handen... Kom kom! Wapperen met die klauwenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou mee.... wil je dat ik em voor je was
Draakje, en Drakenvliegje, GGGGGGGGGGGOEEEEEEEEDE morgen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
Haaaiquote:
Goedemorgen postcodekanjer!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draakje, en Drakenvliegje, GGGGGGGGGGGOEEEEEEEEDE morgen!
De tijd gaat altijd te snel als je vakantie hebt hequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog maar een paar daagje vakantie grrr
tijd gaat gewoon te snel
en bij jou?
Ja hoor, alles prima hierquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh vakantie/werkganger!
Bevalt het een beetje?
hello droxz!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draakje, en Drakenvliegje, GGGGGGGGGGGOEEEEEEEEDE morgen!
Whehehequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, we komen de dag vast wel weer door
Alleen jammer dat ik echt moet "werken" zeg maar
* Dr.Droxz kijkt naar Sgele die een 6 geeft... droxz geeft een 5.9.... en geeft Beller nog meer koffie....quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bedoeld; "Alleen een linksdraaiende biograden hufter maakt zich druk om het referendum en probeert zieltjes te winnen door zoiets achterlijks in zijn signature te plaatsen"
Nu al niet meer?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haaai
Goed hoor... heb alleen geen zin meer
dude... jouw auto.... jouw handen leten wapperenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation, bedoel je hebt twee handen... Kom kom! Wapperen met die klauwen
Sorry, sorry ?!... Mijn naam is geen "Martin" hoor!quote:
Ik ben pokkezenuwachtig.. Dus nee, genieten niet echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor, alles prima hier
Jij van je vakantie aan het genieten?
Ik? Mijn eigen auto wassen? Wat denk je wel niet van mequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
dude... jouw auto.... jouw handen leten wapperenik was de mijne wel eens een keer
Ja dat gaat het ook wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nu al niet meer?
Wordt een lange dag
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat gaat het ook wordenWhehehe
mmmm.... nu het geld nogquote:
maar bijna weekend en dan nog 1 weekje!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat gaat het ook wordenWhehehe
Dan heb ik iets gemist denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben pokkezenuwachtig.. Dus nee, genieten niet echt
Ben gewoon aan het aftellen tot het vrijdag is.. verschrikkelijk
Mja.. wacht ik ook opquote:
En Spider Solitaire... waar ik ondertussen steeds beter in begin te wordenquote:
Wil allemaal dingen vragen, alleen andere mensen zijn me voor... gaat idd best snel deze morgen!quote:
Ik kan mezelf altijd heel goed zenuwachtig maken.. en op vakantie gaan is dan een heel goed onderwerp zeg maar...quote:
Ja! Gelukkig wel zegquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar bijna weekend en dan nog 1 weekje!
OMG... Jij doet echt geen zak op je werk hè?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En Spider Solitaire... waar ik ondertussen steeds beter in begin te worden
STERFquote:
hihi maar dan weet je weer wel al de antwoorden op de vragenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wil allemaal dingen vragen, alleen andere mensen zijn me voor... gaat idd best snel deze morgen!
Zenuwachtig voor vakantie? Whehequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik kan mezelf altijd heel goed zenuwachtig maken.. en op vakantie gaan is dan een heel goed onderwerp zeg maar...
Lekker Sm0kez!quote:
Schijt een beer in het bos?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
OMG... Jij doet echt geen zak op je werk hè?
da's bij mij heel wisselendquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor vakantie? Whehe
Ik ben het type die een avond van te voren is wat spullen in z'n tas gooit
Het liefst begin ik al 2 weken van te vorenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor vakantie? Whehe
Ik ben het type die een avond van te voren is wat spullen in z'n tas gooit
Smokez komt binnen en krijgt meteen allemaal verwensingen naar zijn hoofd geslingerdquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
DV, nou..eerhm..probeer rustig aan te doen![]()
Smokez! Trut! hou je mond!
De rest, 'werk' ze vandaagIk ben ook maar 's wat doen
![]()
Jeweettochquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF
Nou heb ik nog veul minder zin *YO*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
![]()
LIEK OMG!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het liefst begin ik al 2 weken van te voren![]()
Maar goed, zelfkennis hè
Ben gisteren heel rustig begonnen.. En plan de dagen zo veel mogelijk vol.. Minder tijd om te piekeren
quote:
Ik ben ook heul ergquote:
Zwarte Crossquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lekker Sm0kez!
En waar gaat de vakantie naar toe?
Wel je drinken binnen houden hequote:
Maar dat wisten we dan alquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
![]()
En hoeveel maanden blijf je weg?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zwarte Cross
Frankrijk
Spanje
Italie
weekendje Beekse Bergen (voor Decibel Outdoor)
Mysteryland (naja... hoewel, dat valt niet echt onder vakantie he?)
klinkt wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zwarte Cross
Frankrijk
Spanje
Italie
weekendje Beekse Bergen (voor Decibel Outdoor)
Mysteryland (naja... hoewel, dat valt niet echt onder vakantie he?)
Ik had nog geen drinken.. Ben ik nu heul blij meequote:
Eénquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En hoeveel maanden blijf je weg?
Ik doe ook geen moeite om het te verbergenquote:
Ow, dat valt best mee!quote:
Gast, ik weet niet wat jij naar binnenloodst op de vroege morgenquote:
Kan wel wat geld gebruiken zegquote:
Hahaha gelukkig maarquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik had nog geen drinken.. Ben ik nu heul blij mee![]()
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik doe ook geen moeite om het te verbergen![]()
Ik ookquote:
quote:
Wil ik het weten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ookMijn leven is duur joh...
![]()
Geen idee?quote:
Precies, ik zal me in ieder geval niet vervelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ow, dat valt best mee!
Maar klinkt goed hoor, lekker veel te doen enzo!
Ja natuurlijk wil ik dat!!quote:
Dat is helemaal fijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Precies, ik zal me in ieder geval niet vervelen
Maar goed, na die tijd moet ik weer een week werken
Gelukkig ben ik daarna wéér een week vrij
Valt me nog mee dat er geen "Schijt een beer in het bos?" staatquote:
Whehehequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat er geen "Schijt een beer in het bos?" staat
Bedankt voor je vroege inzet!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
Maar ik ging winkelen geloof ik..
Fijne dag allemaal!
Have funquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
Maar ik ging winkelen geloof ik..
Fijne dag allemaal!
Ik heb het vermoeden dat er nog wel meer gaan volgenquote:
Daar heb je best kans van ja...quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat er nog wel meer gaan volgen
En Smokez? Drukke dag vandaag?quote:
Ja zeker! Laatste werkdag voor de vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou dan?![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja zeker! Laatste werkdag voor de vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou dan?
![]()
Goed, druk.daarom ben ik ook hier?
Ga niet met vakantie![]()
Nee ik doelde meer op werkzaamhedenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb het wel heel druk met gapen enzo, maar dat bedoel je zeker niet?
Haaai damequote:
Succes met foto's plakken dan maarquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
zo gedouchet enzo zo maar eens weer foto's plakken
Haha, makes sensequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
Goed, druk.daarom ben ik ook hier?
Ga niet met vakantie
hihi dank, loop een beetje achter hequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes met foto's plakken dan maar
Dus er komen er nog meer dan 200?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dank, loop een beetje achter he
al heb ik er nu wel zo'n 27 ingeplakt
Afstuderen...maar het is eigenlijk best leuk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, makes sense
Maar uh, niet met vakantie?Waarom niet?
300quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus er komen er nog meer dan 200?
Ja goed hoor, alleen gaarheid galore... heb het gehad hier, wil wegquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
Afstuderen...maar het is eigenlijk best leuk.![]()
Ik wil eigenlijk heel graag met vakantie als ik klaar ben: echt alles achter me laten![]()
Hey Beller! Met mij ganz gut, met u?
* Leanne zit nu ff thuis aan het 'werk' dus geen hopeloze tools van TNT vandaag
BOEM! Dan ben je nog wel even bezigquote:
heb mezelf gezegd er 10 per dag te doen dan valt het altijd meequote:Op woensdag 23 juli 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Dan ben je nog wel even bezig
Dat is zo, en je hebt natuurlijk ook de tijd hequote:Op woensdag 23 juli 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb mezelf gezegd er 10 per dag te doen dan valt het altijd mee
ja daarom!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo, en je hebt natuurlijk ook de tijd he
Succes met alles!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja daarom!
maar ben er dus wel weer weg van!
werk ze
Kan het me moeilijk voorstellen, maar daar moet je je maar ff niks van aantrekken. Als jij t maar leuk vindtquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
Afstuderen...maar het is eigenlijk best leuk.![]()
Ik wil eigenlijk heel graag met vakantie als ik klaar ben: echt alles achter me laten![]()
Gast, jij met je BOEM de hele dag doorquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Dan ben je nog wel even bezig
Laters dracuquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja daarom!
maar ben er dus wel weer weg van!
werk ze
Stopwoordjes... jeweetschquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, jij met je BOEM de hele dag door
Donders dat is echt zuur, en er is geen mogelijkheid om alsnog aan kaartjes te komen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel godverdegodver... Mysteryland gaat dus niet door. Ik wachtte nog even met kaarten halen tot ik zeker wist dat een maat van mij vrij had gekregen.
En nu is het alweer uitverkocht
joh das balen man! kan je ze niet ergens anders halen , marktplaats ofzo ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel godverdegodver... Mysteryland gaat dus niet door. Ik wachtte nog even met kaarten halen tot ik zeker wist dat een maat van mij vrij had gekregen.
En nu is het alweer uitverkocht
frankrijk...kamperen...goeie vriendinnen en veel wijn, martini en triviant....quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan het me moeilijk voorstellen, maar daar moet je je maar ff niks van aantrekken. Als jij t maar leuk vindt
Al een idee waar je straks heen wil dan? Je hebt dan in ieder geval wat in te halen! Halve wereldreis oid?
Verrassend, ik had iets verwacht als "BOEM! Dat zuigtquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders dat is echt zuur, en er is geen mogelijkheid om alsnog aan kaartjes te komen?
En zo krijgen we allemaal bepaalde trekjes hierquote:
BOEM!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
frankrijk...kamperen...goeie vriendinnen en veel wijn, martini en triviant....![]()
geen wereldreis, ik ben niet op de vlucht
Que ?? ik dacht dat jij van hardcore hieldquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
waar muziek wordt gedraaid (wat eigenlijk niet eens mijn muziek is)
Gast, ook ik kan serieus zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Verrassend, ik had iets verwacht als "BOEM! Dat zuigt" eerlijk gezegd
Mja, die mogelijkheid is er wel, alleen dan voor 100 euro ipv 60. Voor een dagje rondlopen op een grasveld waar muziek wordt gedraaid (wat eigenlijk niet eens mijn muziek is) vind ik dat een beetje teveel van het goede
Mysteryland is niet bepaald hardcore... Van de 150 DJ's die er komen draaien herken ik er 5 ofzo, omdat die vroeger nog wel eens hardcore hebben gedraaidquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Que ?? ik dacht dat jij van hardcore hield
Riep daar iemand 'wijn'?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
frankrijk...kamperen...goeie vriendinnen en veel wijn, martini en triviant....![]()
geen wereldreis, ik ben niet op de vlucht
Misschien maar goed ook hoor... Weekend daarvoor is Decibel Outdoor, en de 3 weekenden erna heb ik ook al een feestquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, ook ik kan serieus zijn
Maar ok dat is het dan niet waard nee. Wel jammer hoor
vetquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
BOEM!!
Ik bedoel uhm, kan ook gezellig zijn
In frankrijk ga ik ook camperen, moet alleen nog ff een tent zien te scorenEerst ff richting Mimizan, surfen enzo, daarna zien we wel verder
Meer normale trance toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mysteryland is niet bepaald hardcore... Van de 150 DJ's die er komen draaien herken ik er 5 ofzo, omdat die vroeger nog wel eens hardcore hebben gedraaid
equivalent van, gaarheid en weinig geldquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook hoor... Weekend daarvoor is Decibel Outdoor, en de 3 weekenden erna heb ik ook al een feest
Thunderdome... brings back memoriesquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, hardstyle, hardhouse, trance, van alles eigenlijk. Soms staat de Thunderdome-bus er nog
oh vandaar. ja aan mij moet je het niet vragen . voor het laatst in 2000 geweest, dus ik ben een aardige n00b in dat gebied. de djs van vroeger ken ik uiteraard nog welquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mysteryland is niet bepaald hardcore... Van de 150 DJ's die er komen draaien herken ik er 5 ofzo, omdat die vroeger nog wel eens hardcore hebben gedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |