hihi maar dan weet je weer wel al de antwoorden op de vragenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wil allemaal dingen vragen, alleen andere mensen zijn me voor... gaat idd best snel deze morgen!
Zenuwachtig voor vakantie? Whehequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik kan mezelf altijd heel goed zenuwachtig maken.. en op vakantie gaan is dan een heel goed onderwerp zeg maar...
Lekker Sm0kez!quote:
Schijt een beer in het bos?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
OMG... Jij doet echt geen zak op je werk hè?
da's bij mij heel wisselendquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor vakantie? Whehe
Ik ben het type die een avond van te voren is wat spullen in z'n tas gooit
Het liefst begin ik al 2 weken van te vorenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor vakantie? Whehe
Ik ben het type die een avond van te voren is wat spullen in z'n tas gooit
Smokez komt binnen en krijgt meteen allemaal verwensingen naar zijn hoofd geslingerdquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
DV, nou..eerhm..probeer rustig aan te doen![]()
Smokez! Trut! hou je mond!
De rest, 'werk' ze vandaagIk ben ook maar 's wat doen
![]()
Jeweettochquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF
Nou heb ik nog veul minder zin *YO*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
![]()
LIEK OMG!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Het liefst begin ik al 2 weken van te voren![]()
Maar goed, zelfkennis hè
Ben gisteren heel rustig begonnen.. En plan de dagen zo veel mogelijk vol.. Minder tijd om te piekeren
quote:
Ik ben ook heul ergquote:
Zwarte Crossquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Lekker Sm0kez!
En waar gaat de vakantie naar toe?
Wel je drinken binnen houden hequote:
Maar dat wisten we dan alquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
![]()
En hoeveel maanden blijf je weg?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zwarte Cross
Frankrijk
Spanje
Italie
weekendje Beekse Bergen (voor Decibel Outdoor)
Mysteryland (naja... hoewel, dat valt niet echt onder vakantie he?)
klinkt wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zwarte Cross
Frankrijk
Spanje
Italie
weekendje Beekse Bergen (voor Decibel Outdoor)
Mysteryland (naja... hoewel, dat valt niet echt onder vakantie he?)
Ik had nog geen drinken.. Ben ik nu heul blij meequote:
Eénquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En hoeveel maanden blijf je weg?
Ik doe ook geen moeite om het te verbergenquote:
Ow, dat valt best mee!quote:
Gast, ik weet niet wat jij naar binnenloodst op de vroege morgenquote:
Kan wel wat geld gebruiken zegquote:
Hahaha gelukkig maarquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik had nog geen drinken.. Ben ik nu heul blij mee![]()
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:05 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik doe ook geen moeite om het te verbergen![]()
Ik ookquote:
quote:
Wil ik het weten?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:08 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ookMijn leven is duur joh...
![]()
Geen idee?quote:
Precies, ik zal me in ieder geval niet vervelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ow, dat valt best mee!
Maar klinkt goed hoor, lekker veel te doen enzo!
Ja natuurlijk wil ik dat!!quote:
Dat is helemaal fijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Precies, ik zal me in ieder geval niet vervelen
Maar goed, na die tijd moet ik weer een week werken
Gelukkig ben ik daarna wéér een week vrij
Valt me nog mee dat er geen "Schijt een beer in het bos?" staatquote:
Whehehequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat er geen "Schijt een beer in het bos?" staat
Bedankt voor je vroege inzet!quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
Maar ik ging winkelen geloof ik..
Fijne dag allemaal!
Have funquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
Maar ik ging winkelen geloof ik..
Fijne dag allemaal!
Ik heb het vermoeden dat er nog wel meer gaan volgenquote:
Daar heb je best kans van ja...quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat er nog wel meer gaan volgen
En Smokez? Drukke dag vandaag?quote:
Ja zeker! Laatste werkdag voor de vakantiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou dan?![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja zeker! Laatste werkdag voor de vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou dan?
![]()
Goed, druk.daarom ben ik ook hier?
Ga niet met vakantie![]()
Nee ik doelde meer op werkzaamhedenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb het wel heel druk met gapen enzo, maar dat bedoel je zeker niet?
Haaai damequote:
Succes met foto's plakken dan maarquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:48 schreef draculettetje het volgende:
zo gedouchet enzo zo maar eens weer foto's plakken
Haha, makes sensequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
Goed, druk.daarom ben ik ook hier?
Ga niet met vakantie
hihi dank, loop een beetje achter hequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Succes met foto's plakken dan maar
Dus er komen er nog meer dan 200?quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dank, loop een beetje achter he
al heb ik er nu wel zo'n 27 ingeplakt
Afstuderen...maar het is eigenlijk best leuk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha, makes sense
Maar uh, niet met vakantie?Waarom niet?
300quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus er komen er nog meer dan 200?
Ja goed hoor, alleen gaarheid galore... heb het gehad hier, wil wegquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
Afstuderen...maar het is eigenlijk best leuk.![]()
Ik wil eigenlijk heel graag met vakantie als ik klaar ben: echt alles achter me laten![]()
Hey Beller! Met mij ganz gut, met u?
* Leanne zit nu ff thuis aan het 'werk' dus geen hopeloze tools van TNT vandaag
BOEM! Dan ben je nog wel even bezigquote:
heb mezelf gezegd er 10 per dag te doen dan valt het altijd meequote:Op woensdag 23 juli 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Dan ben je nog wel even bezig
Dat is zo, en je hebt natuurlijk ook de tijd hequote:Op woensdag 23 juli 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb mezelf gezegd er 10 per dag te doen dan valt het altijd mee
ja daarom!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo, en je hebt natuurlijk ook de tijd he
Succes met alles!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja daarom!
maar ben er dus wel weer weg van!
werk ze
Kan het me moeilijk voorstellen, maar daar moet je je maar ff niks van aantrekken. Als jij t maar leuk vindtquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
Afstuderen...maar het is eigenlijk best leuk.![]()
Ik wil eigenlijk heel graag met vakantie als ik klaar ben: echt alles achter me laten![]()
Gast, jij met je BOEM de hele dag doorquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEM! Dan ben je nog wel even bezig
Laters dracuquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja daarom!
maar ben er dus wel weer weg van!
werk ze
Stopwoordjes... jeweetschquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, jij met je BOEM de hele dag door
Donders dat is echt zuur, en er is geen mogelijkheid om alsnog aan kaartjes te komen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel godverdegodver... Mysteryland gaat dus niet door. Ik wachtte nog even met kaarten halen tot ik zeker wist dat een maat van mij vrij had gekregen.
En nu is het alweer uitverkocht
joh das balen man! kan je ze niet ergens anders halen , marktplaats ofzo ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Wel godverdegodver... Mysteryland gaat dus niet door. Ik wachtte nog even met kaarten halen tot ik zeker wist dat een maat van mij vrij had gekregen.
En nu is het alweer uitverkocht
frankrijk...kamperen...goeie vriendinnen en veel wijn, martini en triviant....quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan het me moeilijk voorstellen, maar daar moet je je maar ff niks van aantrekken. Als jij t maar leuk vindt
Al een idee waar je straks heen wil dan? Je hebt dan in ieder geval wat in te halen! Halve wereldreis oid?
Verrassend, ik had iets verwacht als "BOEM! Dat zuigtquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders dat is echt zuur, en er is geen mogelijkheid om alsnog aan kaartjes te komen?
En zo krijgen we allemaal bepaalde trekjes hierquote:
BOEM!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
frankrijk...kamperen...goeie vriendinnen en veel wijn, martini en triviant....![]()
geen wereldreis, ik ben niet op de vlucht
Que ?? ik dacht dat jij van hardcore hieldquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
waar muziek wordt gedraaid (wat eigenlijk niet eens mijn muziek is)
Gast, ook ik kan serieus zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Verrassend, ik had iets verwacht als "BOEM! Dat zuigt" eerlijk gezegd
Mja, die mogelijkheid is er wel, alleen dan voor 100 euro ipv 60. Voor een dagje rondlopen op een grasveld waar muziek wordt gedraaid (wat eigenlijk niet eens mijn muziek is) vind ik dat een beetje teveel van het goede
Mysteryland is niet bepaald hardcore... Van de 150 DJ's die er komen draaien herken ik er 5 ofzo, omdat die vroeger nog wel eens hardcore hebben gedraaidquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Que ?? ik dacht dat jij van hardcore hield
Riep daar iemand 'wijn'?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
frankrijk...kamperen...goeie vriendinnen en veel wijn, martini en triviant....![]()
geen wereldreis, ik ben niet op de vlucht
Misschien maar goed ook hoor... Weekend daarvoor is Decibel Outdoor, en de 3 weekenden erna heb ik ook al een feestquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, ook ik kan serieus zijn
Maar ok dat is het dan niet waard nee. Wel jammer hoor
vetquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
BOEM!!
Ik bedoel uhm, kan ook gezellig zijn
In frankrijk ga ik ook camperen, moet alleen nog ff een tent zien te scorenEerst ff richting Mimizan, surfen enzo, daarna zien we wel verder
Meer normale trance toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mysteryland is niet bepaald hardcore... Van de 150 DJ's die er komen draaien herken ik er 5 ofzo, omdat die vroeger nog wel eens hardcore hebben gedraaid
equivalent van, gaarheid en weinig geldquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook hoor... Weekend daarvoor is Decibel Outdoor, en de 3 weekenden erna heb ik ook al een feest
Thunderdome... brings back memoriesquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, hardstyle, hardhouse, trance, van alles eigenlijk. Soms staat de Thunderdome-bus er nog
oh vandaar. ja aan mij moet je het niet vragen . voor het laatst in 2000 geweest, dus ik ben een aardige n00b in dat gebied. de djs van vroeger ken ik uiteraard nog welquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mysteryland is niet bepaald hardcore... Van de 150 DJ's die er komen draaien herken ik er 5 ofzo, omdat die vroeger nog wel eens hardcore hebben gedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |