Mooie foto'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Komt ie danlet wel dat ik dus absoluut geen verstand heb van fotos maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je bericht gewoon niet eens gezien!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef lynda het volgende:
Nog 7 uur te gaan deze week en werkweek zit er weer op..
Bijwerking medicijnen.. Slaperigheid of slapeloosheid.. ik gok op de slaperigheid bij mij
* lynda doet ogen dicht en valt rustig voor over met hoofd op toetsenbord in slaap
Volgens de eigenschappen van de foto een:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mooie foto'sMet wat voor camera gemaakt?
1 klein tipje..probeer de horizon recht te krijgen. Maakt je foto's nog net iets leuker
Whitelightning wat voor type cybershot is het?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens de eigenschappen van de foto een:
Oriëntatie: 1
Datum en tijd: 2008:07:22 23:07:44
Beschrijving:
Camerafabrikant: SONY
Cameramodel: CYBERSHOT
Belichtingstijd: 0.000625
F-getal: 5.6
Belichtingsinstelling: 2
ISO-waarde: 400
Belichtingsinval: 0
Maximum diafragma: 3
Meetmodus: 3
Lichtbron: 0
Flits: 0
Brandpuntafstand: 8
Zitten mooie foto's bij, daar om mee te beginnen!
* Probeer de horizon niet op precies de helft van je foto te houden, maar juist op 1/3 of 2/3.
* Zet je ISO waarde eens naar beneden
Sorry, ik ben een verwend kreng. (betaal alles zelfquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whitelightning wat voor type cybershot is het?
Aja oke.. ik snap nog niet hoe je dat kunt zien. Als ik eigenschappen doe krijg ik alleen de url te zien.
Bij sommige camera's kun je de iso waarden toch niet zelf instellen? Volgens mij kan ik dat bij die van mij niet. Doet die automatisch.
Met photoshop kun je ook heel goed zelf een panorama foto in elkaar zetten. Als je automatisch doen dan even de randjes bijwerken..wordt de foto mooier vanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
bedankt voor de tips mensen! die heb ik gewoon keihard nodig![]()
ik zal eens op de horizon letten voortaan ja, heb half blind de fotos genomen
en van de iso kwam ik later ook achter, hij stond op iso400, heb hem later op automatisch gezet.
ik kan kiezen tussen:
auto
100
200
400
welke moet ik kiezen ?
ik zit te wachten op ondergaande zon, kan ik weer zon panoramic shot laten plakkenvindt ik echt vet!
Ik heb nu ook internet hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe je toch wat verkeerd
De juiste mensen daar kennen is al voldoende hoor,
ik was 1 van de weinige met internet
Maar shit, voor een beetje mooie opstelling qua spiegelreflexcamera en alle extra's ben je al snel een slordige 1500 euro kwijt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een verwend kreng. (betaal alles zelf)
Heb hier ergens ook nog een cybershot, maar daar kon je je ISO waarde al instellen,
tegenwoordig gebruik ik alleen spiegelreflex, werkt een stuk beter
(als het zelfs kan met mijn oude cybershot... moet het met die van jou ook vast wel lukken hoor)
p.s
Vreemd, als ik de eigenschappen van die foto opvraag krijg ik bovenstaande?
Ik gebruik alleen "Opera" ipv "internet Explodeerder"
ik gebruik dus firefox. Zal dan wel daar aanliggenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een verwend kreng. (betaal alles zelf)
Heb hier ergens ook nog een cybershot, maar daar kon je je ISO waarde al instellen,
tegenwoordig gebruik ik alleen spiegelreflex, werkt een stuk beter
(als het zelfs kan met mijn oude cybershot... moet het met die van jou ook vast wel lukken hoor)
p.s
Vreemd, als ik de eigenschappen van die foto opvraag krijg ik bovenstaande?
Ik gebruik alleen "Opera" ipv "internet Explodeerder"
Wel als je gelijk mooi glas ed. wil hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar shit, voor een beetje mooie opstelling qua spiegelreflexcamera en alle extra's ben je al snel een slordige 1500 euro kwijt.
Ik heb momenteel de Lumix DMC-FZ8, om mee te beginnen![]()
Als het mij blijft bevallen dan stap ik op den duur over op de spiegelreflex.
We kunnen het welquote:Op woensdag 23 juli 2008 06:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als je gelijk mooi glas ed. wil hebben.
Ik heb mazzel gehad, en een leuk stukje glas van een collega over kunnen kopen.
Mijn camera zelf was toen 650 met kit lens volgens mij.
En die camera is nu niet meer zo duur hoor, die Canon 350D.
p.s
En dit allemaal op de vroege ochtend?
Moggggguuuh Sgelequote:Op woensdag 23 juli 2008 07:30 schreef Sgele het volgende:
Toch triest dat je ktunnel.com moet gebruiken om te kunnen fok!ken in het hotel
Goedemorgen mensen!Het weer is hier bagger.. de hele nacht knallend onweer gehad, dus slapen was er echt niet bij
Ik zie net op het nieuws (lang leve internet TV) dat het weer daar beter gaat worden dan hier geloof ik![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggggguuuh Sgele![]()
Inderdaad! Lekker weer de komende dagenFeest
Je houdt de traditie wel in ere he, in Nederland had je ook momenten dat je beroerd sliep en daar ook
Vandaag weer een drukke dag of val het wel mee?
Ja was ik ook wel van planquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:38 schreef Sgele het volgende:
[..]Beller!
Geniet er van zou ik zeggen
Verder ging het wel goed hoor, het slapen alleen vannacht niet, want het was zo luidruchtig dat we de bar maar zijn gaan bezoeken benedenDaar zaten dus meer mensen die er last van hadden
Vandaag weer een stampvolle dag ja. functioneringsgesprekken, trainingen en een serverruimte even nakijken want er is iets niet helemaal lekker met het internet daar
Nu ff een ontbijtje scoren beneden en dan weer richting werk.
Kom straks als ik daar ben nog ff hier checken![]()
Laters!![]()
mwaaaaaa.........quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:38 schreef Sgele het volgende:
Oh, Droxz, WL en Diertjuh
Goedemorgen![]()
Droxz, hebben we er nog een beetje zin in?![]()
Goede morgen, bakkie koffie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
en weer een dag waar er niets te doen is![]()
pffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen, bakkie koffie?WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is iedereen hier nog wakker aan het worden ofzo?
Ja, dat dus!quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mwaaaaaa.........
Hallf 4 weekend...
STERF!
* Dr.Droxz geeft Beller een stevige bak koffie.... en wacht af...quote:
Het is weer woensdag, pro-actief-lopen-dag.. heulemaal geen zin inquote:
Ongekend... maaaaar! Vanmiddag weekendquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is weer woensdag, pro-actief-lopen-dag.. heulemaal geen zin in
Mompelt iets over mensen die een pleidooi voor een referendum in hun signature hebben staanquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Beller een stevige bak koffie.... en wacht af...
Shit waar is m'n popcornquote:Mompelt iets over mensen die een pleidooi voor een referendum in hun signature hebben staan
Ik ga gezellig naar een ander gebouw toe, lekker lopen, leuk volk, krijg er altijd netjes koffie enzo... en kan daar roken zonder dat het me tijd kostquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... maaaaar! Vanmiddag weekend
Valt me een beetje van je tegen, maar het is nog vroeg!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mompelt iets over mensen die een pleidooi voor een referendum in hun signature hebben staan
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen, maar het is nog vroeg!
* Dr.Droxz pakt 2 relaxte banken, en gaat samen met Sgele wachten op de "ongekende Beller opmerkingen"
Lekker!!!!quote:
Aaaight dat zijn de berichtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga gezellig naar een ander gebouw toe, lekker lopen, leuk volk, krijg er altijd netjes koffie enzo... en kan daar roken zonder dat het me tijd kost
Uurtje eerder weg....
Je bedoeld; "Alleen een linksdraaiende biograden hufter maakt zich druk om het referendum en probeert zieltjes te winnen door zoiets achterlijks in zijn signature te plaatsen"quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen, maar het is nog vroeg!
* Dr.Droxz pakt 2 relaxte banken, en gaat samen met Sgele wachten op de "ongekende Beller opmerkingen"
Nog niet helemaal Beller...quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bedoeld; "Alleen een linksdraaiende biograden hufter maakt zich druk om het referendum en probeert zieltjes te winnen door zoiets achterlijks in zijn signature te plaatsen"
Moggguh Tripack!!quote:
Eigenlijk heul drukquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sgele! hoest daar in roemenie?
Goedemorgen draakjequote:
Het is nog vroegquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog niet helemaal Beller...
* Sgele houdt een bordje omhoog met cijfer 6
Godver..nou moet ik Roemenen uit gaan leggen wat er zo grappig isquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggguh Tripack!!
Heb je mijn auto gezien? Hij is viesssss, jongen!
...Nee even serieus, hij is echt ranzig
je hebt je nieuwe toch nog niet? Of loop ik weer eeuwen achter?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggguh Tripack!!
Apology acceptedquote:
Goedemorgen mevrouw!quote:
Misschien kennen ze Joran ook welquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver..nou moet ik Roemenen uit gaan leggen wat er zo grappig is
wat moet ik daar nou mee.... wil je dat ik em voor je wasquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggguh Tripack!!
Haai!quote:
En wij westerlingen hebben al zo'n prima naam hier onder de bevolkingquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Misschien kennen ze Joran ook wel
We have a winner!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou mee.... wil je dat ik em voor je was
Mogguh vakantie/werkganger!quote:
helemaal niet zo warmquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk heul drukEn warm, maar al met al weer leuk om hier te zijn
Hoe is het daar?
Lekker lekker! thx!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
* Sgele neemt 2 droxz specials mee
Vergeleken met de koffie hier, is alles uit Nederland welkom
Mjatogh en Tripack! Goedemorgen! Neatza in het Roemeens![]()
Nee nog nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je hebt je nieuwe toch nog niet? Of loop ik weer eeuwen achter?
Haai Tripackquote:
Woehoeh!!quote:
nog maar een paar daagje vakantie grrrquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen draakje
Hoe is alles??
Inderdaad, we komen de dag vast wel weer doorquote:
Inderdation, bedoel je hebt twee handen... Kom kom! Wapperen met die klauwenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
wat moet ik daar nou mee.... wil je dat ik em voor je was
Draakje, en Drakenvliegje, GGGGGGGGGGGOEEEEEEEEDE morgen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal!
Haaaiquote:
Goedemorgen postcodekanjer!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draakje, en Drakenvliegje, GGGGGGGGGGGOEEEEEEEEDE morgen!
De tijd gaat altijd te snel als je vakantie hebt hequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog maar een paar daagje vakantie grrr
tijd gaat gewoon te snel
en bij jou?
Ja hoor, alles prima hierquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mogguh vakantie/werkganger!
Bevalt het een beetje?
hello droxz!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Draakje, en Drakenvliegje, GGGGGGGGGGGOEEEEEEEEDE morgen!
Whehehequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, we komen de dag vast wel weer door
Alleen jammer dat ik echt moet "werken" zeg maar
* Dr.Droxz kijkt naar Sgele die een 6 geeft... droxz geeft een 5.9.... en geeft Beller nog meer koffie....quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bedoeld; "Alleen een linksdraaiende biograden hufter maakt zich druk om het referendum en probeert zieltjes te winnen door zoiets achterlijks in zijn signature te plaatsen"
Nu al niet meer?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haaai
Goed hoor... heb alleen geen zin meer
dude... jouw auto.... jouw handen leten wapperenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation, bedoel je hebt twee handen... Kom kom! Wapperen met die klauwen
Sorry, sorry ?!... Mijn naam is geen "Martin" hoor!quote:
Ik ben pokkezenuwachtig.. Dus nee, genieten niet echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor, alles prima hier
Jij van je vakantie aan het genieten?
Ik? Mijn eigen auto wassen? Wat denk je wel niet van mequote:Op woensdag 23 juli 2008 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
dude... jouw auto.... jouw handen leten wapperenik was de mijne wel eens een keer
Ja dat gaat het ook wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nu al niet meer?
Wordt een lange dag
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat gaat het ook wordenWhehehe
mmmm.... nu het geld nogquote:
maar bijna weekend en dan nog 1 weekje!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat gaat het ook wordenWhehehe
Dan heb ik iets gemist denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik ben pokkezenuwachtig.. Dus nee, genieten niet echt
Ben gewoon aan het aftellen tot het vrijdag is.. verschrikkelijk
Mja.. wacht ik ook opquote:
En Spider Solitaire... waar ik ondertussen steeds beter in begin te wordenquote:
Wil allemaal dingen vragen, alleen andere mensen zijn me voor... gaat idd best snel deze morgen!quote:
Ik kan mezelf altijd heel goed zenuwachtig maken.. en op vakantie gaan is dan een heel goed onderwerp zeg maar...quote:
Ja! Gelukkig wel zegquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar bijna weekend en dan nog 1 weekje!
OMG... Jij doet echt geen zak op je werk hè?quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En Spider Solitaire... waar ik ondertussen steeds beter in begin te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |