Ja was ik ook wel van planquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:38 schreef Sgele het volgende:
[..]Beller!
Geniet er van zou ik zeggen
Verder ging het wel goed hoor, het slapen alleen vannacht niet, want het was zo luidruchtig dat we de bar maar zijn gaan bezoeken benedenDaar zaten dus meer mensen die er last van hadden
Vandaag weer een stampvolle dag ja. functioneringsgesprekken, trainingen en een serverruimte even nakijken want er is iets niet helemaal lekker met het internet daar
Nu ff een ontbijtje scoren beneden en dan weer richting werk.
Kom straks als ik daar ben nog ff hier checken![]()
Laters!![]()
mwaaaaaa.........quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:38 schreef Sgele het volgende:
Oh, Droxz, WL en Diertjuh
Goedemorgen![]()
Droxz, hebben we er nog een beetje zin in?![]()
Goede morgen, bakkie koffie?quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
en weer een dag waar er niets te doen is![]()
pffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen, bakkie koffie?WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
Is iedereen hier nog wakker aan het worden ofzo?
Ja, dat dus!quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mwaaaaaa.........
Hallf 4 weekend...
STERF!
* Dr.Droxz geeft Beller een stevige bak koffie.... en wacht af...quote:
Het is weer woensdag, pro-actief-lopen-dag.. heulemaal geen zin inquote:
Ongekend... maaaaar! Vanmiddag weekendquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is weer woensdag, pro-actief-lopen-dag.. heulemaal geen zin in
Mompelt iets over mensen die een pleidooi voor een referendum in hun signature hebben staanquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Beller een stevige bak koffie.... en wacht af...
Shit waar is m'n popcornquote:Mompelt iets over mensen die een pleidooi voor een referendum in hun signature hebben staan
Ik ga gezellig naar een ander gebouw toe, lekker lopen, leuk volk, krijg er altijd netjes koffie enzo... en kan daar roken zonder dat het me tijd kostquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... maaaaar! Vanmiddag weekend
Valt me een beetje van je tegen, maar het is nog vroeg!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mompelt iets over mensen die een pleidooi voor een referendum in hun signature hebben staan
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen, maar het is nog vroeg!
* Dr.Droxz pakt 2 relaxte banken, en gaat samen met Sgele wachten op de "ongekende Beller opmerkingen"
Lekker!!!!quote:
Aaaight dat zijn de berichtenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga gezellig naar een ander gebouw toe, lekker lopen, leuk volk, krijg er altijd netjes koffie enzo... en kan daar roken zonder dat het me tijd kost
Uurtje eerder weg....
Je bedoeld; "Alleen een linksdraaiende biograden hufter maakt zich druk om het referendum en probeert zieltjes te winnen door zoiets achterlijks in zijn signature te plaatsen"quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen, maar het is nog vroeg!
* Dr.Droxz pakt 2 relaxte banken, en gaat samen met Sgele wachten op de "ongekende Beller opmerkingen"
Nog niet helemaal Beller...quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bedoeld; "Alleen een linksdraaiende biograden hufter maakt zich druk om het referendum en probeert zieltjes te winnen door zoiets achterlijks in zijn signature te plaatsen"
Moggguh Tripack!!quote:
Eigenlijk heul drukquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sgele! hoest daar in roemenie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |