2 foto`s genomen en dan aan elkaar geplakt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
en ik kom er net achter , hoe goed photoshop wel niet is
dit is mn uitzicht vanaf mn balkon
[ afbeelding ]
nee 5 fotos,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:56 schreef 907 het volgende:
[..]
2 foto`s genomen en dan aan elkaar geplakt?
Sweet view indeed
Ik ga nu al weg!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:11 schreef tripack het volgende:
nee hoor ben niet aan het aftellen
nog 50 minuten....
Fijne avond manquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga naar huisfijne avond en tot morgen
Doe je toch wat verkeerdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Net zoals ING
Ik moest formulieren invullen om toegang tot het internet te krijgen... ongekend
Mooie foto'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Komt ie danlet wel dat ik dus absoluut geen verstand heb van fotos maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je bericht gewoon niet eens gezien!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:49 schreef lynda het volgende:
Nog 7 uur te gaan deze week en werkweek zit er weer op..
Bijwerking medicijnen.. Slaperigheid of slapeloosheid.. ik gok op de slaperigheid bij mij
* lynda doet ogen dicht en valt rustig voor over met hoofd op toetsenbord in slaap
Volgens de eigenschappen van de foto een:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mooie foto'sMet wat voor camera gemaakt?
1 klein tipje..probeer de horizon recht te krijgen. Maakt je foto's nog net iets leuker
Whitelightning wat voor type cybershot is het?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens de eigenschappen van de foto een:
Oriëntatie: 1
Datum en tijd: 2008:07:22 23:07:44
Beschrijving:
Camerafabrikant: SONY
Cameramodel: CYBERSHOT
Belichtingstijd: 0.000625
F-getal: 5.6
Belichtingsinstelling: 2
ISO-waarde: 400
Belichtingsinval: 0
Maximum diafragma: 3
Meetmodus: 3
Lichtbron: 0
Flits: 0
Brandpuntafstand: 8
Zitten mooie foto's bij, daar om mee te beginnen!
* Probeer de horizon niet op precies de helft van je foto te houden, maar juist op 1/3 of 2/3.
* Zet je ISO waarde eens naar beneden
Sorry, ik ben een verwend kreng. (betaal alles zelfquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whitelightning wat voor type cybershot is het?
Aja oke.. ik snap nog niet hoe je dat kunt zien. Als ik eigenschappen doe krijg ik alleen de url te zien.
Bij sommige camera's kun je de iso waarden toch niet zelf instellen? Volgens mij kan ik dat bij die van mij niet. Doet die automatisch.
Met photoshop kun je ook heel goed zelf een panorama foto in elkaar zetten. Als je automatisch doen dan even de randjes bijwerken..wordt de foto mooier vanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:01 schreef WhiteLightning het volgende:
bedankt voor de tips mensen! die heb ik gewoon keihard nodig![]()
ik zal eens op de horizon letten voortaan ja, heb half blind de fotos genomen
en van de iso kwam ik later ook achter, hij stond op iso400, heb hem later op automatisch gezet.
ik kan kiezen tussen:
auto
100
200
400
welke moet ik kiezen ?
ik zit te wachten op ondergaande zon, kan ik weer zon panoramic shot laten plakkenvindt ik echt vet!
Ik heb nu ook internet hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe je toch wat verkeerd
De juiste mensen daar kennen is al voldoende hoor,
ik was 1 van de weinige met internet
Maar shit, voor een beetje mooie opstelling qua spiegelreflexcamera en alle extra's ben je al snel een slordige 1500 euro kwijt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een verwend kreng. (betaal alles zelf)
Heb hier ergens ook nog een cybershot, maar daar kon je je ISO waarde al instellen,
tegenwoordig gebruik ik alleen spiegelreflex, werkt een stuk beter
(als het zelfs kan met mijn oude cybershot... moet het met die van jou ook vast wel lukken hoor)
p.s
Vreemd, als ik de eigenschappen van die foto opvraag krijg ik bovenstaande?
Ik gebruik alleen "Opera" ipv "internet Explodeerder"
ik gebruik dus firefox. Zal dan wel daar aanliggenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een verwend kreng. (betaal alles zelf)
Heb hier ergens ook nog een cybershot, maar daar kon je je ISO waarde al instellen,
tegenwoordig gebruik ik alleen spiegelreflex, werkt een stuk beter
(als het zelfs kan met mijn oude cybershot... moet het met die van jou ook vast wel lukken hoor)
p.s
Vreemd, als ik de eigenschappen van die foto opvraag krijg ik bovenstaande?
Ik gebruik alleen "Opera" ipv "internet Explodeerder"
Wel als je gelijk mooi glas ed. wil hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar shit, voor een beetje mooie opstelling qua spiegelreflexcamera en alle extra's ben je al snel een slordige 1500 euro kwijt.
Ik heb momenteel de Lumix DMC-FZ8, om mee te beginnen![]()
Als het mij blijft bevallen dan stap ik op den duur over op de spiegelreflex.
We kunnen het welquote:Op woensdag 23 juli 2008 06:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel als je gelijk mooi glas ed. wil hebben.
Ik heb mazzel gehad, en een leuk stukje glas van een collega over kunnen kopen.
Mijn camera zelf was toen 650 met kit lens volgens mij.
En die camera is nu niet meer zo duur hoor, die Canon 350D.
p.s
En dit allemaal op de vroege ochtend?
Moggggguuuh Sgelequote:Op woensdag 23 juli 2008 07:30 schreef Sgele het volgende:
Toch triest dat je ktunnel.com moet gebruiken om te kunnen fok!ken in het hotel
Goedemorgen mensen!Het weer is hier bagger.. de hele nacht knallend onweer gehad, dus slapen was er echt niet bij
Ik zie net op het nieuws (lang leve internet TV) dat het weer daar beter gaat worden dan hier geloof ik![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggggguuuh Sgele![]()
Inderdaad! Lekker weer de komende dagenFeest
Je houdt de traditie wel in ere he, in Nederland had je ook momenten dat je beroerd sliep en daar ook
Vandaag weer een drukke dag of val het wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |