Sorry? Volgens mij moet je even verder lezen voor je een reactie geeft. Ik ben t namelijk totaal niet eens met de opvattingen van de TS en jou reactie slaat dan echt als een tang op een varken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
In de vage rare 18e eeuw neukten men wel met onderbroek aan?
Vertel TS waarom denk jij dat zichtbare onderkleding iets met sex/sexualiteit heeft te maken?
Ligt het probleem niet bij jezelf? Dat wellicht jij zo'n vreemde en gefrustreerde visie hebt van onderkleding of sex, dat je daarom zo'n beeld vormt? Zou kunnen toch?
Uuh, voordat je mij beschuldigd van het niet goed lezen van een reaktie, wellicht moet je dat zelf eerst even doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry? Volgens mij moet je even verder lezen voor je een reactie geeft. Ik ben t namelijk totaal niet eens met de opvattingen van de TS en jou reactie slaat dan echt als een tang op een varken.
Ik geeft toe, het werd onduidelijk omdat ik op jou post reageerde met de zin:quote:Vertel TS waarom denk jij dat zichtbare onderkleding iets met sex/sexualiteit heeft te maken?
Ligt het probleem niet bij jezelf? Dat wellicht jij zo'n vreemde en gefrustreerde visie hebt van onderkleding of sex, dat je daarom zo'n beeld vormt? Zou kunnen toch?
Maar TS staat toch echt voor Topic Starter en niet voor OuTpoSt76...het is maar dat je het weet.quote:In de vage rare 18e eeuw neukten men wel met onderbroek aan?
Taaltechnisch gezien had je beter een komma kunnen plaatsen na TS. Nu is het ook nog te interpreten als 'vertel aan TS waarom jij dat vindt'.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:03 schreef Semisane het volgende:
Ter verduidelijking, want ik ben de lulligste niet, quote ik even mijzelf en maak ik bold waar het duidelijk zou moeten zijn tegen wie ik reageerde.
Mijn excuus! Altijd lastig lesdyctie. Ik zal ff een brilletje gaan kopen oidquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuh, voordat je mij beschuldigd van het niet goed lezen van een reaktie, wellicht moet je dat zelf eerst even doen.
Hint; mijn reaktie was dus ook tegen de TS bedoelt.![]()
Ter verduidelijking, want ik ben de lulligste niet, quote ik even mijzelf en maak ik bold waar het duidelijk zou moeten zijn tegen wie ik reageerde.
[..]
Ik geeft toe, het werd onduidelijk omdat ik op jou post reageerde met de zin:
[..]
Maar TS staat toch echt voor Topic Starter en niet voor OuTpoSt76...het is maar dat je het weet.![]()
Verhip, je heb gelijk. Ik faal!quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Taaltechnisch gezien had je beter een komma kunnen plaatsen na TS. Nu is het ook nog te interpreten als 'vertel aan TS waarom jij dat vindt'.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
Als we toch ff of topic bezig zijn. Ik ben lesdycties en jou nick lees ik toch echt anders
Nee dat bedoel ik niet. Ik zeg alleen dat een vrouw die zich heel sexy kleedt wel meer risico loopt. En daar kan ze wat aan doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Beetje vreemde opmerking niet? Daarmee pleit je als ware de dader van een verkrachting vrij, door aan te geven dat het slachtoffer het uitlokt. Behoorlijk gevaarlijke stelling imho.
Daarmee impliceer je een verband tussen kleding/uiterlijk en verkrachtingen. Maar de vele verkrachtingen in Pakistan spreken dat tegen. Evenals:quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik zeg alleen dat een vrouw die zich heel sexy kleedt wel meer risico loopt. En daar kan ze wat aan doen.
Net zo goed dat je je deur moet afsluiten om het inbrekers ook moeilijker moet maken. Preventie heet dat.
Ik weet niet of er onderzoek is gedaan naar een evt verband tussen kleding en verkrachtingen. Ik denk dat het verband er wel is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je een verband tussen kleding/uiterlijk en verkrachtingen. Maar de vele verkrachtingen in Pakistan spreken dat tegen. Evenals:
http://www.volkskrant.nl/(...)elijk_hormoon_op_hol
Aha, eigen schuld dikke bult, had je maar een burka aan moeten doen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee dat bedoel ik niet. Ik zeg alleen dat een vrouw die zich heel sexy kleedt wel meer risico loopt. En daar kan ze wat aan doen.
Net zo goed dat je je deur moet afsluiten om het inbrekers ook moeilijker moet maken. Preventie heet dat.
De feiten spreken je tegen. Verkrachting is in de eerste plaats een geweldsmisdrijf. Dat heeft weinig met kleding te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of er onderzoek is gedaan naar een evt verband tussen kleding en verkrachtingen. Ik denk dat het verband er wel is.
Nu probeer je zaken te verzinnen om je mening kracht bij te zetten, lekker goedkoop.quote:
Maar ik vind het niet nodig dat mensen in het openbaar zich uitdagend kleden.
Nee dat hoort niet in ons land, dat mag dus ook al niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, eigen schuld dikke bult, had je maar een burka aan moeten doen?
Ik word altijd zo verschrikkelijk geyl van lange zwarte kousenquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:35 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Nee dat hoort niet in ons land, dat mag dus ook al niet.
Wel mag een lange rok met zwarte kousen eronder, let wel alleen voor dames!
Vind je het ook niet nodig dat mensen in een dure auto rijden omdat dit afgunst en dus vandalisme uitlokt?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of er onderzoek is gedaan naar een evt verband tussen kleding en verkrachtingen. Ik denk dat het verband er wel is.
De oervrouw liep inderdaad in een boerka.quote:Op donderdag 24 juli 2008 03:25 schreef ivoorkust het volgende:
Onzedelijke kledij is een neveneffect van een ruimer fenomeen. Stel je een maatschappij voor zonder overheid. Wie beschermt de vrouwen tegen verkrachting? De mannen van haar eigen familie. Stel nu dat de vrouw er aanstootgevend bij loopt. Wat zeggen die mannen in de familie dan? "Je lokt problemen uit, die wij gaan moeten oplossen. Houd er dus maar gauw mee op.".
En ik vind het niet nodig dat jij je christelijke normen en waarden aan mij opdringtquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus de overheid moet preventief kleding gaan verbieden? Dus de overheid moet gaan bepalen wat ik draag?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wel!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Er zijn mensen die geil worden bij het zien van spelende kinderen. Zullen we die kinderen dan ook maar verbieden in het openbaar te verschijnen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat denk je van mensen die zomaar het lef hebben vermoord te worden. Iedereen op straat maar verbieden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Er zijn mensen die geil worden bij het zien van spelende kinderen. Zullen we die kinderen dan ook maar verbieden in het openbaar te verschijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |