Rechthoekig heb ik gehoord.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Iemand een plaatje hoe die dingen eruit (gaan) zien?
Inderdaad, spelers uitfluitenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En zouden die slechte spelers daar beter van gaan spelen? Of moet ik die foto na W2 uit van vorig seizoen posten? De tering, wat schaamde ik me toen voor mjin mede-supporters.
Over schamen voor medesupporters gesproken, dat "Kalou dans l'abre de banana" spandoekquote:Op maandag 21 juli 2008 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
B. Kalou naar Heerenveen. Leuk.
* HeinekenAFCA denkt terug aan Auxerre-thuis en uit.
Ja hij heeft tijdens de wedstrijd een spiertje verrekt, was ook te zien (hij liep moeilijk).quote:
Colin komt gewoon ook uit Utrecht vandaar denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
"Hoe is het?" Nou, nou, wat een straattaal.![]()
En ik dacht de Colinbash-hype alweer voorbij was.
En weet je wat het mooie aan dat spandoek was? Dat het mede door een aantal Molukkers is gemaakt. Dat waren ook de jongens die het "rascistische" liedje "Kaloe Kaloe oe oe oe" inzetten bij de uitwedstrijd.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Over schamen voor medesupporters gesproken, dat "Kalou dans l'abre de banana" spandoek
Allebei uit de PSV jeugd.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Colin komt gewoon ook uit Utrecht vandaar denk ik.
Ik d8 dat dat voor 1 juli moestquote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
SCC is ook eindelijk verlengd voor volgend seizoen trouwens![]()
![]()
.
Ik ga ook al de eerste 2 thuiswedstrijden missenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:14 schreef Devz het volgende:
Ik zal veel wedstrijden gaan missen komend seizoen ben ik bang, maar er zijn gelukkig genoeg mensen aan wie ik m'n scc uit kan lenen.
Moest lachenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef venomsnake het volgende:
Echt iets voor jullie trouwens:
Odion Jude Ighalo![]()
http://no.wikipedia.org/wiki/Odion_Jude_Ighalo
Die 2 tegengoals waren wel heel knulligquote:Op maandag 21 juli 2008 20:30 schreef Breach het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft, de samenvatting van Noordwijk - Ajax
Ajax TV: Noordwijk - Ajax
Wanneer worden die dingen normaal gesproken opgestuurd? Ja, ik ben ongeduldigquote:Op maandag 21 juli 2008 19:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
SCC is ook eindelijk verlengd voor volgend seizoen trouwens![]()
![]()
.
Je zou hem allang moeten hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wanneer worden die dingen normaal gesproken opgestuurd? Ja, ik ben ongeduldig.
Die van mij pas einde van de maand zeiden ze, maar goed, mijn automatische betaling was misgegaan. Iemand meldde geloof ik dat ze alle SCC's verspreidt gingen versturen? Zal wel op ajax.nl staan in ieder geval, maar iedereen is te lui om het op te zoeken.quote:
ajax.nlquote:28 juli: de verwachting is dat in de vierde week van juli de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die op tijd hebben betaald
Let op: het versturen gebeurt in delen, dus het kan voorkomen dat je de scc iets eerder/later ontvangt dan je familielid, vriend of buurman.
Boefje.quote:
Eigenlijk hetzelfde verhaal als vorig jaar. Maar toch ieder jaar weer niemand die het weet.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:32 schreef D.zire het volgende:
[..]
ajax.nl
Vorig jaar kreeg ik mijn scc ook 2 weken later dan mijn pa. Dus gewoon geduld hebben.
Dat moest ook. Maar wat dat soort dingen betreft ben ik altijd erg nonchalant en rommelig. Vandaar dat ik het zo'n 3 weken te laat heb overgemaaktquote:
Neuj,quote:Op maandag 21 juli 2008 21:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die van mij pas einde van de maand zeiden ze, maar goed, mijn automatische betaling was misgegaan. Iemand meldde geloof ik dat ze alle SCC's verspreidt gingen versturen? Zal wel op ajax.nl staan in ieder geval, maar iedereen is te lui om het op te zoeken.
quote:28 juli: de verwachting is dat in de vierde week van juli de nieuwe seizoenkaarten worden verstuurd aan de mensen die op tijd hebben betaald
Let op: het versturen gebeurt in delen, dus het kan voorkomen dat je de scc iets eerder/later ontvangt dan je familielid, vriend of buurman.
Ik hoop dat hij snel weg is .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |