Sorry, maar dat is echt lelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:13 schreef Lichtpunt het volgende:
zo ik ben sinds weekje ook sneakergek, vorige week deze gekocht
[ afbeelding ]
En nu wil ik nog die van d-squared met die streepjes maar dan in meerdere kleuren, weet iemand misschien waar die nog te vinden is?
fugly as hell, arend.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:13 schreef Lichtpunt het volgende:
[ afbeelding ]
En nu wil ik nog die van d-squared met die streepjes maar dan in meerdere kleuren, weet iemand misschien waar die nog te vinden is?
Wat zijn redelijke prijzen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:00 schreef unioz het volgende:
Dior en lanvin sneakers zijn wel vet, hoewel ze toch wel teveel kosten voor wat ze waard zijn.
Vandaag in antwerpen wat sneakers gecheckt, er lagen nog wat mondriaantjes en donatello's voor redelijke prijzen.
hahaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef Fliepke het volgende:
Heeft iemand al geboden?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310068089274#ebayphotohosting
de meeste rond een euro of 50-75 (on sale), maar der waren niet veel maten meer over. Denk dat je het beste kan bellen van tevoren.quote:
Hmm, om die te kunnen kopen zal ik eerst een garage bij moeten laten bouwen :xquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef Fliepke het volgende:
Heeft iemand al geboden?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310068089274#ebayphotohosting
Ze zijn echt geil... vooral dat goud op de toeboxquote:Op maandag 28 juli 2008 11:19 schreef thaWarhead het volgende:
Ik haat je om die Huf Trainer. Maar ik heb 2 grails onderweg, dus mag niet klagen.
Vind ze wel vet, mits goed kledingcombinatie, maar dat heb jij wel (gezien toen je nog een profiel had op superdudesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:13 schreef Lichtpunt het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:55 schreef thaWarhead het volgende:
UNKLEs voor 250 (euro neem ik aan) gaat een pittige opgave worden, heb het gevoel dat ze steeds meer waard worden.Low's of High's?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:55 schreef thaWarhead het volgende:
UNKLEs voor 250 (euro neem ik aan) gaat een pittige opgave worden, heb het gevoel dat ze steeds meer waard worden.Gewoon een exemplaar nemen met een 'andere' 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke shit... een van de vetste SB-highs imho.But if you could just see the beauty These things I could never describe
These pleasures a wayward distraction This is my one lucky prize
Oeps... dat wist ik niet!quote:Op maandag 28 juli 2008 16:01 schreef thaWarhead het volgende:
Er zijn 5 paar van die lows gemaakt...
generalisatie FTW!quote:Op maandag 28 juli 2008 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, alles wat geen aparte nikes, adidas, en dergelijke is, wordt hier als lelijk bestempeld.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:25 schreef Ian_Curtis het volgende:
Trainers...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baasjes zijn het ook he...![]()
38 zou goed moeten zijn. Ga desnoods even de stad in en pas een paar hoge Dunks. Weet je het iig zeker.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:51 schreef Chiccc het volgende:
had net ook al een topic aangemaakt maar toen zag ik deze..
Hoi!!
Ik wil graag Nike ID's (dunks high) gaan bestellen maar zou niet weten welke maat ik moet nemen...
Heb wel Nike blazers en daar heb ik maat 38 van (meestal heb ik maat 37) dus d8 ik voor mijn ID's ook 38 te moeten nemen..
Maar toen ontdekte ik een schema'tje van Nike waar je je maat mee kunt berekenen en daar kwam maat 39 uit :S. Vind ik wel een beetje raar aangezien ik van "normale" schoenen altijd maat 37 heb..
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?!
Hard.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:25 schreef Ian_Curtis het volgende:
Trainers...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baasjes zijn het ook he...![]()
welke maat heb je?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:14 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb mijn BA's nooit aan.. Ze staan me niet, of het zijn highs of weet ik veel. Ze liggen iig stof te happen en de modder van Extrema is aan het indrogen
6km te hardquote:
http://cgi.ebay.com/Dunk-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItemquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:09 schreef Steve-O het volgende:
Iemand een idee waar ik nog kan slagen voor Purple Pigeons maat 8.5 ?
welke maat heb je in Trainers? Book Of Ones AT1 zijn redelijk goedkoop vergeleken met de AM1s. Ze staan op Napsize op $71, maat 9 (27CM)quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:24 schreef Ian_Curtis het volgende:
Als het even meezit ga ik deze mischien binnenhalen
[ afbeelding ]
Ga ervoor... toch net wat te klein voor mij wsl en Book Of Ones trainer 1 komen moederneukend hard, je weet....quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
whut $71 is een nette prijs (en mijn maat))
Dank je voor de site, ga maar als ik geld heb een paar ss vintage bordeaux kopenquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
welke maat heb je in Trainers? Book Of Ones AT1 zijn redelijk goedkoop vergeleken met de AM1s. Ze staan op Napsize op $71, maat 9 (27CM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |