Vind ze wel vet, mits goed kledingcombinatie, maar dat heb jij wel (gezien toen je nog een profiel had op superdudesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:13 schreef Lichtpunt het volgende:
zo ik ben sinds weekje ook sneakergek, vorige week deze gekocht
[ afbeelding ]
En nu wil ik nog die van d-squared met die streepjes maar dan in meerdere kleuren, weet iemand misschien waar die nog te vinden is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:55 schreef thaWarhead het volgende:
UNKLEs voor 250 (euro neem ik aan) gaat een pittige opgave worden, heb het gevoel dat ze steeds meer waard worden.Low's of High's?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
quote:Op maandag 28 juli 2008 15:55 schreef thaWarhead het volgende:
UNKLEs voor 250 (euro neem ik aan) gaat een pittige opgave worden, heb het gevoel dat ze steeds meer waard worden.Gewoon een exemplaar nemen met een 'andere' 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke shit... een van de vetste SB-highs imho.But if you could just see the beauty These things I could never describe
These pleasures a wayward distraction This is my one lucky prize
Oeps... dat wist ik niet!quote:Op maandag 28 juli 2008 16:01 schreef thaWarhead het volgende:
Er zijn 5 paar van die lows gemaakt...
generalisatie FTW!quote:Op maandag 28 juli 2008 15:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, alles wat geen aparte nikes, adidas, en dergelijke is, wordt hier als lelijk bestempeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |