Ik bedoel meer dat zulk soort modellen tegenwoordig weer helemaal de shit zijn omdat 't "retro" is. Niet echt mijn ding. Maarja, ik vind gradient veters dan weer vetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:05 schreef marp0 het volgende:
[..]
zx'jes zijn ook hardloopschoenen eigenlijk
Sorry, maar dat is echt lelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:13 schreef Lichtpunt het volgende:
zo ik ben sinds weekje ook sneakergek, vorige week deze gekocht
[ afbeelding ]
En nu wil ik nog die van d-squared met die streepjes maar dan in meerdere kleuren, weet iemand misschien waar die nog te vinden is?
fugly as hell, arend.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:13 schreef Lichtpunt het volgende:
zo ik ben sinds weekje ook sneakergek, vorige week deze gekocht
[ afbeelding ]
En nu wil ik nog die van d-squared met die streepjes maar dan in meerdere kleuren, weet iemand misschien waar die nog te vinden is?
Wat zijn redelijke prijzen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:00 schreef unioz het volgende:
Dior en lanvin sneakers zijn wel vet, hoewel ze toch wel teveel kosten voor wat ze waard zijn.
Vandaag in antwerpen wat sneakers gecheckt, er lagen nog wat mondriaantjes en donatello's voor redelijke prijzen.
hahaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef Fliepke het volgende:
Heeft iemand al geboden?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310068089274#ebayphotohosting
de meeste rond een euro of 50-75 (on sale), maar der waren niet veel maten meer over. Denk dat je het beste kan bellen van tevoren.quote:
Hmm, om die te kunnen kopen zal ik eerst een garage bij moeten laten bouwen :xquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef Fliepke het volgende:
Heeft iemand al geboden?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310068089274#ebayphotohosting
Ze zijn echt geil... vooral dat goud op de toeboxquote:Op maandag 28 juli 2008 11:19 schreef thaWarhead het volgende:
Ik haat je om die Huf Trainer. Maar ik heb 2 grails onderweg, dus mag niet klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |