SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Dan verwijder je ze toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:30 schreef Sharpeyed het volgende:
-knip-
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:36 schreef MouzurX het volgende:
Eensch... en dan heb je ook van die paupers die hun schatje heeeeelemaal geweldig vinden en dit aan iedereen moeten laten weten![]()
[ afbeelding ]Tsja het mag er best staan, maar om het nou 5 keer te herhalen? Willen ze zo graag dat iedereen het weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Of mensen die je MSN vol zitten te spammen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:45 schreef tuxepux het volgende:
Nog erger: mensen die gewoon als naam hebben 'turkye was echt tha bomb in juli weer'
Moet ik maar naar het adres kijken om te zien wie het is
Ze willen graag zichzelf ervan overtuigen dat ze er goed aan doen om bij hun vriend/vriendin te blijven, terwijl ze eigenlijk wel weten dat het een kutrelatie is.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja het mag er best staan, maar om het nou 5 keer te herhalen? Willen ze zo graag dat iedereen het weet?
Eensch... en dan heb je ook van die paupers die hun schatje heeeeelemaal geweldig vinden en dit aan iedereen moeten laten weten![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Persoonlijk bericht kan je niet aanpassen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:56 schreef Schokbreker het volgende:
Je kan de namen zelf aanpassen.
Klacht onterecht.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:57 schreef slakkie het volgende:
Hierover zeiken is nog kinderachtiger... Zelf heeft TS waarschijnlijk een screenname in de trant van:
TS - ik ben zielig want ik kan jullie niks vertellen want ik ben zo saai dus ik ga op jullie lopen kankeren.
[ afbeelding ]Aan de smileys te zien is het een FOK!ker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messenger Plus! Live! Kun je iedereen een eigen naam geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:45 schreef tuxepux het volgende:
Nog erger: mensen die gewoon als naam hebben 'turkye was echt tha bomb in juli weer'
Moet ik maar naar het adres kijken om te zien wie het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:03 schreef IQM het volgende:
Messenger Plus! Live! Kun je iedereen een eigen naam geven.Messenger plus liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou het bij pidgin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:06 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Messenger plus live![]()
Ik hou het bij pidgin
Als jij zonodig anders moet doen, moet je ook niet zeuren over die rare, lange msnnamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok iemand die een PTA-username heeftquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Aan de smileys te zien is het een FOK!ker.
Hihi.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat doe je met mijn MSN lijst?
quote:Op zondag 20 juli 2008 03:41 schreef dery1990 het volgende:
Een potentieel succestopic! Wie o Wie opent hem?
[MSN]'Het Grote persoonlijke berichten topic deel 1'
quote:Op zondag 20 juli 2008 03:41 schreef dery1990 het volgende:
Een potentieel succestopic! Wie o Wie opent hem?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik ook in mn lijst.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:32 schreef El_Rolando het volgende:
tvp
Dat dat er nog niet ís, ongelooflijk!quote:Op zondag 20 juli 2008 03:41 schreef dery1990 het volgende:
Jeej, wat zullen de mensen blij zijn dat ze weten welke muziek je hoort!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:48 schreef slindenau het volgende:
Ik heb mijn 'current song' van Winamp als persoonlijk bericht, en als er niks speelt staat er ook niks.
Goed he, kan iedereen zien wat voor verschrikkelijke kutmuziek ik luisterquote:Op zondag 20 juli 2008 16:49 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Jeej, wat zullen de mensen blij zijn dat ze weten welke muziek je hoort!
Helmut Lottiquote:Op zondag 20 juli 2008 16:52 schreef Placenta het volgende:
Ik heb dus zo´n kerel op msn met deze naam:
-NAAM VAN PERSOON- - 32 van de 48 bestralingen gehad SUPERTROTS op zijn papa!!!! SAMEN GAAN WE DIT OVERWINNEN - 30 maart naar Helmut Lotti met m'n vader- een -ACHTERNAAM- geeft nooit op
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:52 schreef Placenta het volgende:
-NAAM VAN PERSOON- - 32 van de 48 bestralingen gehad SUPERTROTS op zijn papa!!!! SAMEN GAAN WE DIT OVERWINNEN - 30 maart naar Helmut Lotti met m'n vader- een -ACHTERNAAM- geeft nooit op
Je zou toch bijna gaan hopen dat die vader binnen afzienbare tijd komt te overlijden, met dit soort teksten.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:52 schreef Placenta het volgende:
You'll wiiiiin, every fight you fightquote:Op zondag 20 juli 2008 17:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Je zou toch bijna gaan hopen dat die vader binnen afzienbare tijd komt te overlijden, met dit soort teksten.
Helmut Lotti!!!!!
Mensen die proberen de blits te maken met zo'n onding als de iPhonequote:Op zondag 20 juli 2008 18:59 schreef Hagelkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lijst valt wel mee geloof ik
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:30 schreef Michielos het volgende:
ik heb iemand op mn MSN met de volgende naam":
HARDCORE GABBER vrijgesel van der vaart is een vieze ajaxied alle joduuh kapot feyenoord hooligan for ever![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:51 schreef JDeStoereNeger het volgende:
lol, ik had zo`n rare snuiter in mn lijst, IK HAAT ME VADER, IK BEN ZESTIENJAAR EN IK MOET NOG 9 UUR NAAR BED, ik kan niet eens met men vriendin naar disco, etc etc
Wel goed om te zien dat je drie weken wat te neuken hebtquote:Op zondag 20 juli 2008 18:59 schreef Hagelkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lijst valt wel mee geloof ik
Het is dan wel weer jammer dat ik een jongen ben. Apart trouwens, jezelf terug zien komen in een topiquequote:Op maandag 21 juli 2008 11:29 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Wel goed om te zien dat je drie weken wat te neuken hebt
Dankzij mijn oplettendheid ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:41 schreef am1b het volgende:
[..]
Het is dan wel weer jammer dat ik een jongen ben. Apart trouwens, jezelf terug zien komen in een topique
Meld je dan g@#$mme gewoon AF! Wat interesseert het míj dat je druk bezig bent.quote:NIET STOREN! BEN DRUK BEZIG MET IETS BELANGRIJKS
Pfff, zij conformeren zich tenminste niet aan de standaard die Microsoft de jeugd op wil leggen. Hulde!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:48 schreef baskick het volgende:
Mensen die hun 'persoonlijk bericht' in hun msn-naam plaatsen in plaats van de daarvoor bestemde ruimte
REBELLIE! Right.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pfff, zij conformeren zich tenminste niet aan de standaard die Microsoft de jeugd op wil leggen. Hulde!
Google Talk; heerlijk kaal, gewoon de naam die je als afzender van mail gebruiktquote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pfff, zij conformeren zich tenminste niet aan de standaard die Microsoft de jeugd op wil leggen. Hulde!
Dat is dan weer jammer! Zorg wel dat het huis weer optijd opgeruimd isquote:Op maandag 21 juli 2008 12:41 schreef am1b het volgende:
[..]
Het is dan wel weer jammer dat ik een jongen ben. Apart trouwens, jezelf terug zien komen in een topique
Terwijl ik de persoon in kwestie niet eens ken?![]()
Haha, inderdaad. Ik heb trouwens ook een buurvrouwquote:Op maandag 21 juli 2008 13:57 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer! Zorg wel dat het huis weer optijd opgeruimd isOuders die een dag tevroeg terug komen is geen fun weet ik nog van enkele jaren terug!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |