Je zou toch bijna gaan hopen dat die vader binnen afzienbare tijd komt te overlijden, met dit soort teksten.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:52 schreef Placenta het volgende:
Ik heb dus zo´n kerel op msn met deze naam:
-NAAM VAN PERSOON- - 32 van de 48 bestralingen gehad SUPERTROTS op zijn papa!!!! SAMEN GAAN WE DIT OVERWINNEN - 30 maart naar Helmut Lotti met m'n vader- een -ACHTERNAAM- geeft nooit op
You'll wiiiiin, every fight you fightquote:Op zondag 20 juli 2008 17:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Je zou toch bijna gaan hopen dat die vader binnen afzienbare tijd komt te overlijden, met dit soort teksten.
Helmut Lotti!!!!!
Mensen die proberen de blits te maken met zo'n onding als de iPhonequote:Op zondag 20 juli 2008 18:59 schreef Hagelkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lijst valt wel mee geloof ik
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:30 schreef Michielos het volgende:
ik heb iemand op mn MSN met de volgende naam":
HARDCORE GABBER vrijgesel van der vaart is een vieze ajaxied alle joduuh kapot feyenoord hooligan for ever![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:51 schreef JDeStoereNeger het volgende:
lol, ik had zo`n rare snuiter in mn lijst, IK HAAT ME VADER, IK BEN ZESTIENJAAR EN IK MOET NOG 9 UUR NAAR BED, ik kan niet eens met men vriendin naar disco, etc etc
Wel goed om te zien dat je drie weken wat te neuken hebtquote:Op zondag 20 juli 2008 18:59 schreef Hagelkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lijst valt wel mee geloof ik
Het is dan wel weer jammer dat ik een jongen ben. Apart trouwens, jezelf terug zien komen in een topiquequote:Op maandag 21 juli 2008 11:29 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Wel goed om te zien dat je drie weken wat te neuken hebt
Dankzij mijn oplettendheid ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:41 schreef am1b het volgende:
[..]
Het is dan wel weer jammer dat ik een jongen ben. Apart trouwens, jezelf terug zien komen in een topique
Meld je dan g@#$mme gewoon AF! Wat interesseert het míj dat je druk bezig bent.quote:NIET STOREN! BEN DRUK BEZIG MET IETS BELANGRIJKS
Pfff, zij conformeren zich tenminste niet aan de standaard die Microsoft de jeugd op wil leggen. Hulde!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:48 schreef baskick het volgende:
Mensen die hun 'persoonlijk bericht' in hun msn-naam plaatsen in plaats van de daarvoor bestemde ruimte
REBELLIE! Right.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pfff, zij conformeren zich tenminste niet aan de standaard die Microsoft de jeugd op wil leggen. Hulde!
Google Talk; heerlijk kaal, gewoon de naam die je als afzender van mail gebruiktquote:Op maandag 21 juli 2008 12:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pfff, zij conformeren zich tenminste niet aan de standaard die Microsoft de jeugd op wil leggen. Hulde!
Dat is dan weer jammer! Zorg wel dat het huis weer optijd opgeruimd isquote:Op maandag 21 juli 2008 12:41 schreef am1b het volgende:
[..]
Het is dan wel weer jammer dat ik een jongen ben. Apart trouwens, jezelf terug zien komen in een topique
Terwijl ik de persoon in kwestie niet eens ken?![]()
Haha, inderdaad. Ik heb trouwens ook een buurvrouwquote:Op maandag 21 juli 2008 13:57 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer! Zorg wel dat het huis weer optijd opgeruimd isOuders die een dag tevroeg terug komen is geen fun weet ik nog van enkele jaren terug!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |