quote:Op maandag 21 juli 2008 18:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok je hebt gelijk, ik denk ook echt dat Huub zn optredens nu gecancelled worden..
Toch denk ik dat Peter de mensen van de hotels wel wakker heeft geschud. Huub zal nu letterlijk een toontje lager moeten gaan zingenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat denk je zelfik gooi juist een nieuw haakje uit
ter bescherming van huub,spreek jij jezelf niet een beetje tegen hierquote:Op maandag 21 juli 2008 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kies ervoor dat niet te doen, ter bescherming van Huub.
Nou, ik denk dat het niet goed is dat bezoekers van dit topic geconfronteerd worden met een scheldende en slaande Huub.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:47 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ter bescherming van huub,spreek jij jezelf niet een beetje tegen hier
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb me lang weten te beheersen, maar ik heb vandaag onder 5 verschillende namen 5 mails naar discotheek VoomVoom gestuurd met daarin de informatie over de echte Huub. Dat hij een agressieve aanrander is die vrouwen slaat.
Ik verwacht niet dat zijn optreden later deze week nog doorgaat, dat wordt Jaap solo.
Als autobedrijven mogen worden gewaarschuwd voor Natasia, lijkt me een me goed dat een discotheek met weerloze tienermeisjes ervan op de hoogte is wat voor agressieve zuiplap Huub is.
En als hij wederom heeft geboekt in een hotel waarin gezinnen hun vakantie vieren, hoop ik dat hij er bij overlast zonder waarschuwing uitgezet wordt.
Waarschuwingen worden toch alleen maar vol trots op zijn blog gepubliceerd, hetgeen laat zien dat deze psychopaat geen inlevingsvermogen bezit.
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:54 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Je zal zelf wel achter je woorden staan maar vindt t toch een beetje vreemd...wie heeft jou tot god vernoemd!!
Maar Peet, stel he, stél dat Huub zich niets aantrekt van jouw acties en hij gaat gewoon zijn optredens doen wat dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het niet goed is dat bezoekers van dit topic geconfronteerd worden met een scheldende en slaande Huub.
Dat lijkt me wat te confronterend, subtiele signalen zoals een brief van de hoteldirectie, een gecanceld optreden, een afwijzing bij de vereniging voor zinloos geweld, af en toe een kritische reaktie op een forum etc, lijken me een betere weg tot bewustwording.
Uiteindelijk is 1 + 1 + 1 + 1 nog altijd 4, en gaat er vanzelf een (hopelijk vreedzaam) lichtje branden bij Huub.
Dan neemt die nog vijf extra gmail accounts, en stuurt die de samenvattingen van de tv-uitzendingenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar Peet, stel he, stél dat Huub zich niets aantrekt van jouw acties en hij gaat gewoon zijn optredens doen wat dan?
Worden de acties dan harder?
Kan die net zo goed die link van t youtube filmpje posten wat hem heeft doen beslissen tot deze actie over te gaan...begrijp me niet verkeerd ik ben geen fan ofzo maar zie graag waar jij dit op gebaseerd hebt voor jezelf!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan neemt die nog vijf extra gmail accounts, en stuurt die de samenvattingen van de tv-uitzendingen
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:37 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Kan die net zo goed die link van t youtube filmpje posten wat hem heeft doen beslissen tot deze actie over te gaan...begrijp me niet verkeerd ik ben geen fan ofzo maar zie graag waar hij dit op gebaseerd heeft voor zichzelf!
En ben ook gewoon nieuwsgierig natuurlijk
Wat ben jij laf zegquote:Op maandag 21 juli 2008 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb me lang weten te beheersen, maar ik heb vandaag onder 5 verschillende namen 5 mails naar discotheek VoomVoom gestuurd met daarin de informatie over de echte Huub. Dat hij een agressieve aanrander is die vrouwen slaat.
Ik verwacht niet dat zijn optreden later deze week nog doorgaat, dat wordt Jaap solo.
Als autobedrijven mogen worden gewaarschuwd voor Natasia, lijkt me een me goed dat een discotheek met weerloze tienermeisjes ervan op de hoogte is wat voor agressieve zuiplap Huub is.
En als hij wederom heeft geboekt in een hotel waarin gezinnen hun vakantie vieren, hoop ik dat hij er bij overlast zonder waarschuwing uitgezet wordt.
Waarschuwingen worden toch alleen maar vol trots op zijn blog gepubliceerd, hetgeen laat zien dat deze psychopaat geen inlevingsvermogen bezit.
Hoezoquote:
Oh, nee dán is het stoer.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo
Precies hetzelfde gebeurde toch met bv de vlieglessen voor Brian?
Zo is het Joy, Peter heeft dan ook helemaal niet zitten mailen. Althans, dat vermoed ikquote:Op maandag 21 juli 2008 23:04 schreef Joylove het volgende:
Jeetje de kooi is afgelopen sommige mensen sporen echt niet hoor laat die mensen toch hun werk doen welke bewoner dan ook
preciesquote:Op maandag 21 juli 2008 23:04 schreef Joylove het volgende:
Jeetje de kooi is afgelopen sommige mensen sporen echt niet hoor laat die mensen toch hun werk doen welke bewoner dan ook
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo
Precies hetzelfde gebeurde toch met bv de vlieglessen voor Brian?
Gelukkig heb je meer verstand van katten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:10 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vind het zo kinderachtig allemaal laat die mensen hun eigen dingen doen, ze zitten niet meer in die aso kooi, en dan nu met fake namen allemaal e-mailadressen aanmaken en versturen om mensen te beschadigen dan spoor je toch niet, waar ben je dan in godsnaam mee bezig!
Zielige figuren !!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:20 schreef Poezewoes het volgende:
Ja gelukkig wel en weet je zeker dat jij APK gekeurd bent?
Eigenlijk ben ik het wel met je eensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik vind het zo kinderachtig allemaal laat die mensen hun eigen dingen doen, ze zitten niet meer in die aso kooi, en dan nu met fake namen allemaal e-mailadressen aanmaken en versturen om mensen te beschadigen dan spoor je toch niet, waar ben je dan in godsnaam mee bezig!
Zielige figuren !!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het wel met je eens![]()
Dat soort acties zijn alleen gerechtvaardigd als ze nog in de kooi zouden zitten
Denk het vast, anders zouden ze daar never nooit niet worden uitgenodigd....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:40 schreef sunny16947 het volgende:
Grappig dat vandaag bij Brian in de agenda is bijgeschreven van 27 tot 31 juli Brian en Amanda in voom Voom Spanje. Zouden Jaap en Huub een goed woordje hebben gedaan.
Blijkbaar zoeken ze dat soort types.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:59 schreef sunny16947 het volgende:
Moeten wij nu ook niet gaan mailen.....
Over de echte Brian. Dat hij een agressieve aanrander is die vrouwen slaat
Lijkt mij een strak planquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:59 schreef sunny16947 het volgende:
Moeten wij nu ook niet gaan mailen.....
Dat ga je toch niet serieus doen heh? Owwwwwww, wachtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij een strak plan![]()
Hij is, wat dat soort dingen betreft, altijd nog buiten schot gebleven
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet serieus doen heh? Owwwwwww, wacht
Heb je even?quote:
Geen idee, ben aan het pokerenquote:
Net geland vanuit Barcelona! Was GE-WEL-DIG!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, ben aan het pokeren![]()
Overhypte Huub![]()
Hoe is ie?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Net geland vanuit Barcelona! Was GE-WEL-DIG!!!Wereldtijd met Sylvia en Marielle gehad!
Ik vind dat helemaal niet grappig ,maar Huub gunt Brian en Amanda hun ding...,Huub is een schat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:40 schreef sunny16947 het volgende:
Grappig dat vandaag bij Brian in de agenda is bijgeschreven van 27 tot 31 juli Brian en Amanda in voom Voom Spanje. Zouden Jaap en Huub een goed woordje hebben gedaan.
Slaap lekker Ericquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Met Huub ook alles prima overigens
Morgen vertel ik meer
Ik ga ff wat slaap inhalen
trusten!
Hij gaat ook slapen dussssquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Eric in the house ,en ik "moet "pitten welkom thuis Eric,knuff aan Marielle
En nog gefelicitEERTJE.quote:
Hee die ken ik, dat is de man van Annie Schilderquote:Op maandag 21 juli 2008 15:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap en Huub zijn tot vrijdag in Spanje, in de wijk Carihuela, Montemar
voor 2 optredens en wat draaiuurtjes , hun partners Cora en Claire zijn ook mee.
Hun gastheer Manolo , baas van Discotheek VoomVoom spreekt de Spaanse taal,
kent Toremolinos op zijn dikke vinger
kan het inderdaad met hem vinden, van coke zag ik niets, zijn vriendin heb ik ontmoet en zij werkt niet achter een raam, en hij is al een tijd gescheiden van Annie Schilder,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hee die ken ik, dat is de man van Annie Schildervieze ouwe cokesnuivende hoerenloper
![]()
![]()
("Oh dan zal Huub het wel met hem kunnen vinden whehe")
Zon ze!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:03 schreef Huubdgk het volgende:
lekker druk hier vandaag, ik ben weer weg, ga ff lekker naar het strand, jullie kunnen mij volgen via mijn blog op http://www.rocketmiljonairs.nl
laters
Huub
Dan nemen kahaarin en ik het wel van de regulars hier overquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:16 schreef DGK-Eric het volgende:
ik neem het wel ff van Huubje over terwijl ik aan eht wassen ben
Die was draait wel, ik wil sappige roddels!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan nemen kahaarin en ik het wel van de regulars hier overVan eentje weet ik dat ze ziek is (zwaai, beequeen), voor de rest is het de laatste tijd gewoon stil tijdens de middag.
Wat ben je eigenlijk aan het wassen? Ik hoef niet alles te weten hoor![]()
Wie zegt dat het een was is?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die was draait wel, ik wil sappige roddels!![]()
Nou, dat heb ik geduceerd aan het feit dat hij gisteren op schiphol is geland en veel uit is geweest, lijkt me dat je dan we het 1 en ander te wassen hebt....quote:
Helemaal correctquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik geduceerd aan het feit dat hij gisteren op schiphol is geland en veel uit is geweest, lijkt me dat je dan we het 1 en ander te wassen hebt....![]()
Ik kan me vergissen natuurlijk.
Oh jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik geduceerd aan het feit dat hij gisteren op schiphol is geland en veel uit is geweest, lijkt me dat je dan we het 1 en ander te wassen hebt....![]()
Ik kan me vergissen natuurlijk.
Die foto van mij en Marielle?!?!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:20 schreef mooiiiiii het volgende:
Enne Eric ,,bekijk even je hyves ,heb foto gestuurd ha ha gezelligggg nou
Jemig Eric, je hebt je verjaardag niet gevíerd, maar net aan overlééfd,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die foto van mij en Marielle?!?!Vetleuk
THX!
Mooi.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:41 schreef DGK-Eric het volgende:
En bedankt voor alle felicitaties!! Superlief![]()
TOPVERJAARDAG DUSSSS
Ja diequote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die foto van mij en Marielle?!?!Vetleuk
THX!
Ik heb Michael nog één keer op MSN gesproken en aardige bonje geschopt hahaha! Hij vond het niet zo leuk dattie de dag erop in de krant stond hahahaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi.
Eric, heb je ooit je dates nog wel eens gezien, of heb je er nog contact mee?
Ik vond het wel jammer: jij vond Michael leuk maar hij jou niet, Alex vond jou leuk maar jij hem niet.
Hahahaha.. iddquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jemig Eric, je hebt je verjaardag niet gevíerd, maar net aan overlééfd,![]()
Klinkt wel helemaal top hoorVooral dat salsagebeuren met uitzicht op zee.
Oh gelukkig... ik vond die Michael namelijk zo'n over het paard getild arrogant ventje. Ja hij was wel leuk om te zien. Ik weet niet eens dat hij in de krant stond, of ik ben het vergeten. Maar ja, dan moet je ook niet in zo'n programma gaan zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb Michael nog één keer op MSN gesproken en aardige bonje geschopt hahaha! Hij vond het niet zo leuk dattie de dag erop in de krant stond hahaha
Ik vond Michael niet onwijs leuk: ik vond hem geil, dat was alles....
Die dates tja ach.. typisch geval van jammer haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |