En bedankt voor alle felicitaties!! Superlief
Heb echt een topverjaardag gehad!!! Met zonsondergang net voor m'n verjaardag zat ik met Marielle lekker cavaatjes te drinken op een catamaran. Heerlijk gezeild op zee! Toen we weer in de haven waren snel naar Syls huisje om me om te kleden en Syl had laten weten dat Marielle en ik ergens heen moesten. Toen we daar waren en net een jointje hadden gerookt (ik heb toch veel geblowd daar

) kwam Syl uit een auto gesprongen met een vriend en werd ik echt naar de vetste, meest sjieke salsaclub ever gebracht! Vetstrak ingericht, grote ramen met uitzicht over de haven, zee en Barcelona zelf. Even later verscheen er een huge champagnecooler met een huge fles champybubbels, mede betaald door allemaal vrienden uit NL en hebben we geproost. Vervolgens stroomde de smsjes en telefoontjes binnen. Ook NowLiveRadio belde om me te feliciteren en heb samen met Syl ff een interviewtje gedaan

Vetlief! Daarna trok Syl me de dansvloer op en salsaden we in het rond. Vervolgens kwam de nr. 2 salsadanser van de wereld me nog even een paar lesjes geven en die zwierde me echt de HELE dansvloer over: echt ZOOO vet! Toen ik ook nog een vette tongzoen van hem voor m'n verjaardag kreeg was ik helemaal gelukkig

Daarna met een groepje de taxi in gesprongen naar de bar van Syl waar de cava ook al koud stond en daar heerlijk de boel op stelten gezet... Toen naar huis en daar ook nog wat cava en joints naar binnen gewerkt en maar ff gaan slapen

Toen ik wakker werd was ik nog steeds jarig en zijn we lekker op het strand gaan liggen tussen de gays, heteromannen in strings met de meest geweldige lichamen en met een vet goede dj in de naastgelegen strandtent. Vervolgens hadden ze alweer voor me gereserveerd om een hapje te gaan eten in een travestietentent... En ja hoor: Eric op het podium met een spaans lullende vent met siliconen die me de oren van m'n hoofd lulde. Heerlijk gegeten alleen de rekekening was minder. Stond opeens op de rekening dat we ¤20 extra voor de show moesten betalen en dat was niet zo afgesproken. Wij dus met z'n allen ruzie geschopt met het voltallige personeel dat boos weg liep. Dus dachten wij: dat kunnen wij ook!!! Ff wat cash op tafel gegooid en als een idioot met z'n allen het restaurant uitgesprint: was echt rennen voor ons leven!

Vervolgens de metro ook nog ff opgelicht en met z'n allen gaan housen aan zee: te leuk!!!

Meer wodka en joints en om 8 uur op blote voeten over het strand terug naar Sylvia's huis gelopen en m'n bed ingerold

TOPVERJAARDAG DUSSSS
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG