Ik heb een rijbewijs.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:05 schreef PC eend het volgende:
Ooh ik was al bang dat je bezopen en doorgesnoven auto's in de prak reed
Niks mis met kringloopquote:Op maandag 21 juli 2008 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben gegroeid, heb er 40kg bijgegeten en ben helemaal into poepsex
Ik geloof dat je hem kan inhuren als handdoekrekquote:Op maandag 21 juli 2008 03:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
We horen helemaal niets meer over Brian, of is ie nog bezig met dat gedicht over zelfbeheersing?
Geloof het of niet, maar Natasia heeft 'm ookquote:
Ik hoop het wel, pittig vrouwtje en ze was de smaakmaker van DGK.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geloof het of niet, maar Natasia heeft 'm ook![]()
Zou ze haar babyblauwe Touareg inmiddels al hebben...
Hij houdt z'n Hyves aardig bij en doet het nog redelijk leuk ookquote:Op maandag 21 juli 2008 03:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
We horen helemaal niets meer over Brian, of is ie nog bezig met dat gedicht over zelfbeheersing?
Bovendien kan ze er huub mee platrijdenquote:Op maandag 21 juli 2008 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, pittig vrouwtje en ze was de smaakmaker van DGK.
Dat lukt ook wel met zo'n invalidekarretje.quote:
Maak dat de rat wijs, dan lease ik er wel eentje bij rataplan...quote:Op maandag 21 juli 2008 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof dat je hem kan inhuren als handdoekrek
Hij maakte er laast nog reclame voor
quote:Op maandag 21 juli 2008 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel met zo'n invalidekarretje.
Yeah, in een rolstoel met die bitch.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel met zo'n invalidekarretje.
je dacht toch niet dat ik selene serieus namquote:Op maandag 21 juli 2008 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alles zo serieus nemen
Ik las vaak dat Selène een miscast zou zijn, maar ik vond haar uitermate geschikt voor een dergelijk programma, ze wist precies hoe het werkte en was misschien wel even manipulatief als huub, en dat wil wat zeggen
Ik vond het jammer dat ze er niet als bewoonster inkwam, ik denk zeker dat ze kans gemaakt had
Zanger Glenn de Koning trad op in Spanje, eerder was hij in Zaandam.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:17 schreef Juud79 het volgende:
Blog van Huub 21-07-2008
Glenn de Koning deed voor ons optreden en dat deed hij harstikke goed!
vanavond is Peter Beenze bij Voom Voom, denk dat we wel ff gaan kijken!
tot morgen!
Huub
ben je retarded ofzo? en wat bedoel je met ik heb me lang weten te beheersen?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb me lang weten te beheersen, maar ik heb vandaag onder 5 verschillende namen 5 mails naar discotheek VoomVoom gestuurd met daarin de informatie over de echte Huub. Dat hij een agressieve aanrander is die vrouwen slaat.
Ik verwacht niet dat zijn optreden later deze week nog doorgaat, dat wordt Jaap solo.
Als autobedrijven mogen worden gewaarschuwd voor Natasia, lijkt me een me goed dat een discotheek met weerloze tienermeisjes ervan op de hoogte is wat voor agressieve zuiplap Huub is.
En als hij wederom heeft geboekt in een hotel waarin gezinnen hun vakantie vieren, hoop ik dat hij er bij overlast zonder waarschuwing uitgezet wordt.
Waarschuwingen worden toch alleen maar vol trots op zijn blog gepubliceerd, hetgeen laat zien dat deze psychopaat geen inlevingsvermogen bezit.
http://www.eo.nl/ronduit/homepage/page/-/react/forum.phpquote:Op maandag 21 juli 2008 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb me lang weten te beheersen, maar ik heb vandaag onder 5 verschillende namen 5 mails naar discotheek VoomVoom gestuurd met daarin de informatie over de echte Huub. Dat hij een agressieve aanrander is die vrouwen slaat.
Ik verwacht niet dat zijn optreden later deze week nog doorgaat, dat wordt Jaap solo.
Als autobedrijven mogen worden gewaarschuwd voor Natasia, lijkt me een me goed dat een discotheek met weerloze tienermeisjes ervan op de hoogte is wat voor agressieve zuiplap Huub is.
En als hij wederom heeft geboekt in een hotel waarin gezinnen hun vakantie vieren, hoop ik dat hij er bij overlast zonder waarschuwing uitgezet wordt.
Waarschuwingen worden toch alleen maar vol trots op zijn blog gepubliceerd, hetgeen laat zien dat deze psychopaat geen inlevingsvermogen bezit.
"weerloze tienermeisjes"? Nou, dat valt wel mee hoor Peter.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Hápquote:Op maandag 21 juli 2008 18:14 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb die discotheek net gemaild dat er 1 of andere mongool onder 5 verschillende namen allemaal onzin over Huub verspreid, en dat ze dat niet serieus moeten nemen..
jammer voor je Peter6000, je stalk actie is mislukt!
wat denk je zelfquote:
ok je hebt gelijk, ik denk ook echt dat Huub zn optredens nu gecancelled worden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |