Dat ga je toch niet serieus doen heh? Owwwwwww, wachtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij een strak plan![]()
Hij is, wat dat soort dingen betreft, altijd nog buiten schot gebleven
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet serieus doen heh? Owwwwwww, wacht
Heb je even?quote:
Geen idee, ben aan het pokerenquote:
Net geland vanuit Barcelona! Was GE-WEL-DIG!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, ben aan het pokeren![]()
Overhypte Huub![]()
Hoe is ie?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Net geland vanuit Barcelona! Was GE-WEL-DIG!!!Wereldtijd met Sylvia en Marielle gehad!
Ik vind dat helemaal niet grappig ,maar Huub gunt Brian en Amanda hun ding...,Huub is een schat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:40 schreef sunny16947 het volgende:
Grappig dat vandaag bij Brian in de agenda is bijgeschreven van 27 tot 31 juli Brian en Amanda in voom Voom Spanje. Zouden Jaap en Huub een goed woordje hebben gedaan.
Slaap lekker Ericquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Met Huub ook alles prima overigens
Morgen vertel ik meer
Ik ga ff wat slaap inhalen
trusten!
Hij gaat ook slapen dussssquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Eric in the house ,en ik "moet "pitten welkom thuis Eric,knuff aan Marielle
En nog gefelicitEERTJE.quote:
Hee die ken ik, dat is de man van Annie Schilderquote:Op maandag 21 juli 2008 15:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap en Huub zijn tot vrijdag in Spanje, in de wijk Carihuela, Montemar
voor 2 optredens en wat draaiuurtjes , hun partners Cora en Claire zijn ook mee.
Hun gastheer Manolo , baas van Discotheek VoomVoom spreekt de Spaanse taal,
kent Toremolinos op zijn dikke vinger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |