Gelukkig heb je meer verstand van katten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:10 schreef Poezewoes het volgende:
Ik vind het zo kinderachtig allemaal laat die mensen hun eigen dingen doen, ze zitten niet meer in die aso kooi, en dan nu met fake namen allemaal e-mailadressen aanmaken en versturen om mensen te beschadigen dan spoor je toch niet, waar ben je dan in godsnaam mee bezig!
Zielige figuren !!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:20 schreef Poezewoes het volgende:
Ja gelukkig wel en weet je zeker dat jij APK gekeurd bent?
Eigenlijk ben ik het wel met je eensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik vind het zo kinderachtig allemaal laat die mensen hun eigen dingen doen, ze zitten niet meer in die aso kooi, en dan nu met fake namen allemaal e-mailadressen aanmaken en versturen om mensen te beschadigen dan spoor je toch niet, waar ben je dan in godsnaam mee bezig!
Zielige figuren !!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het wel met je eens![]()
Dat soort acties zijn alleen gerechtvaardigd als ze nog in de kooi zouden zitten
Denk het vast, anders zouden ze daar never nooit niet worden uitgenodigd....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:40 schreef sunny16947 het volgende:
Grappig dat vandaag bij Brian in de agenda is bijgeschreven van 27 tot 31 juli Brian en Amanda in voom Voom Spanje. Zouden Jaap en Huub een goed woordje hebben gedaan.
Blijkbaar zoeken ze dat soort types.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:59 schreef sunny16947 het volgende:
Moeten wij nu ook niet gaan mailen.....
Over de echte Brian. Dat hij een agressieve aanrander is die vrouwen slaat
Lijkt mij een strak planquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:59 schreef sunny16947 het volgende:
Moeten wij nu ook niet gaan mailen.....
Dat ga je toch niet serieus doen heh? Owwwwwww, wachtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijkt mij een strak plan![]()
Hij is, wat dat soort dingen betreft, altijd nog buiten schot gebleven
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet serieus doen heh? Owwwwwww, wacht
Heb je even?quote:
Geen idee, ben aan het pokerenquote:
Net geland vanuit Barcelona! Was GE-WEL-DIG!!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, ben aan het pokeren![]()
Overhypte Huub![]()
Hoe is ie?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Net geland vanuit Barcelona! Was GE-WEL-DIG!!!Wereldtijd met Sylvia en Marielle gehad!
Ik vind dat helemaal niet grappig ,maar Huub gunt Brian en Amanda hun ding...,Huub is een schat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:40 schreef sunny16947 het volgende:
Grappig dat vandaag bij Brian in de agenda is bijgeschreven van 27 tot 31 juli Brian en Amanda in voom Voom Spanje. Zouden Jaap en Huub een goed woordje hebben gedaan.
Slaap lekker Ericquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Met Huub ook alles prima overigens
Morgen vertel ik meer
Ik ga ff wat slaap inhalen
trusten!
Hij gaat ook slapen dussssquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Eric in the house ,en ik "moet "pitten welkom thuis Eric,knuff aan Marielle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |