quote:Op maandag 21 juli 2008 18:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ok je hebt gelijk, ik denk ook echt dat Huub zn optredens nu gecancelled worden..
Toch denk ik dat Peter de mensen van de hotels wel wakker heeft geschud. Huub zal nu letterlijk een toontje lager moeten gaan zingenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat denk je zelfik gooi juist een nieuw haakje uit
ter bescherming van huub,spreek jij jezelf niet een beetje tegen hierquote:Op maandag 21 juli 2008 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik kies ervoor dat niet te doen, ter bescherming van Huub.
Nou, ik denk dat het niet goed is dat bezoekers van dit topic geconfronteerd worden met een scheldende en slaande Huub.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:47 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ter bescherming van huub,spreek jij jezelf niet een beetje tegen hier
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb me lang weten te beheersen, maar ik heb vandaag onder 5 verschillende namen 5 mails naar discotheek VoomVoom gestuurd met daarin de informatie over de echte Huub. Dat hij een agressieve aanrander is die vrouwen slaat.
Ik verwacht niet dat zijn optreden later deze week nog doorgaat, dat wordt Jaap solo.
Als autobedrijven mogen worden gewaarschuwd voor Natasia, lijkt me een me goed dat een discotheek met weerloze tienermeisjes ervan op de hoogte is wat voor agressieve zuiplap Huub is.
En als hij wederom heeft geboekt in een hotel waarin gezinnen hun vakantie vieren, hoop ik dat hij er bij overlast zonder waarschuwing uitgezet wordt.
Waarschuwingen worden toch alleen maar vol trots op zijn blog gepubliceerd, hetgeen laat zien dat deze psychopaat geen inlevingsvermogen bezit.
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:54 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Je zal zelf wel achter je woorden staan maar vindt t toch een beetje vreemd...wie heeft jou tot god vernoemd!!
Maar Peet, stel he, stél dat Huub zich niets aantrekt van jouw acties en hij gaat gewoon zijn optredens doen wat dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het niet goed is dat bezoekers van dit topic geconfronteerd worden met een scheldende en slaande Huub.
Dat lijkt me wat te confronterend, subtiele signalen zoals een brief van de hoteldirectie, een gecanceld optreden, een afwijzing bij de vereniging voor zinloos geweld, af en toe een kritische reaktie op een forum etc, lijken me een betere weg tot bewustwording.
Uiteindelijk is 1 + 1 + 1 + 1 nog altijd 4, en gaat er vanzelf een (hopelijk vreedzaam) lichtje branden bij Huub.
Dan neemt die nog vijf extra gmail accounts, en stuurt die de samenvattingen van de tv-uitzendingenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar Peet, stel he, stél dat Huub zich niets aantrekt van jouw acties en hij gaat gewoon zijn optredens doen wat dan?
Worden de acties dan harder?
Kan die net zo goed die link van t youtube filmpje posten wat hem heeft doen beslissen tot deze actie over te gaan...begrijp me niet verkeerd ik ben geen fan ofzo maar zie graag waar jij dit op gebaseerd hebt voor jezelf!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan neemt die nog vijf extra gmail accounts, en stuurt die de samenvattingen van de tv-uitzendingen
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:37 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Kan die net zo goed die link van t youtube filmpje posten wat hem heeft doen beslissen tot deze actie over te gaan...begrijp me niet verkeerd ik ben geen fan ofzo maar zie graag waar hij dit op gebaseerd heeft voor zichzelf!
En ben ook gewoon nieuwsgierig natuurlijk
Wat ben jij laf zegquote:Op maandag 21 juli 2008 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb me lang weten te beheersen, maar ik heb vandaag onder 5 verschillende namen 5 mails naar discotheek VoomVoom gestuurd met daarin de informatie over de echte Huub. Dat hij een agressieve aanrander is die vrouwen slaat.
Ik verwacht niet dat zijn optreden later deze week nog doorgaat, dat wordt Jaap solo.
Als autobedrijven mogen worden gewaarschuwd voor Natasia, lijkt me een me goed dat een discotheek met weerloze tienermeisjes ervan op de hoogte is wat voor agressieve zuiplap Huub is.
En als hij wederom heeft geboekt in een hotel waarin gezinnen hun vakantie vieren, hoop ik dat hij er bij overlast zonder waarschuwing uitgezet wordt.
Waarschuwingen worden toch alleen maar vol trots op zijn blog gepubliceerd, hetgeen laat zien dat deze psychopaat geen inlevingsvermogen bezit.
Hoezoquote:
Oh, nee dán is het stoer.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo
Precies hetzelfde gebeurde toch met bv de vlieglessen voor Brian?
Zo is het Joy, Peter heeft dan ook helemaal niet zitten mailen. Althans, dat vermoed ikquote:Op maandag 21 juli 2008 23:04 schreef Joylove het volgende:
Jeetje de kooi is afgelopen sommige mensen sporen echt niet hoor laat die mensen toch hun werk doen welke bewoner dan ook
preciesquote:Op maandag 21 juli 2008 23:04 schreef Joylove het volgende:
Jeetje de kooi is afgelopen sommige mensen sporen echt niet hoor laat die mensen toch hun werk doen welke bewoner dan ook
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hoezo
Precies hetzelfde gebeurde toch met bv de vlieglessen voor Brian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |