Ik heb geen idee eigenlijk. IRL treedt Boudewijn de Groot ook nog steeds op en die is ook al in de zestig volgens mijquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:22 schreef Cici het volgende:
Zou iemand nu nog mijn naam willen veranderen van Junie Fraser naar Junie Pedersen?
Dank.
Trouwens, weet iemand hoe oud je kan worden in Popmundo?
Mijn partner is al 46 ingame en denkt dat hij nog 1 a 2 jaar (irl) kan spelen.
je kunt je band niet zomaar verlaten en daarna weer terugkeren (kost je fame ed)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:43 schreef Troel het volgende:
Ja, maar zit je ondertussen in de band of niet
Snap ik, maar als je wel in je band blijft zitten, is het toch logisch dat die genoemd wordt in de OP? (zo bedoelde ik hetquote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:52 schreef komrad het volgende:
[..]
je kunt je band niet zomaar verlaten en daarna weer terugkeren (kost je fame ed)
Nope, dat weet niemand. Er is nog nooit iemand in popo aan ouderdom gestorven namelijk. De oudste characters zijn ergens begin 50.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:22 schreef Cici het volgende:
Trouwens, weet iemand hoe oud je kan worden in Popmundo?
Mijn partner is al 46 ingame en denkt dat hij nog 1 a 2 jaar (irl) kan spelen.
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:36 schreef Leonos het volgende:
Die kan je bijmij vinden.
Sweet $70
Good $60
Pleasant $50
Nice $40
Decent $30
Above Average $25
Mediocre $20
Below Average $16
Poor $14
Terrible $12
Dreadful $10
Horrendous $8
Bottom Dwelling $7
Abysmal $6
Truly Abysmal $6
Dollar is hetzelfde als euro
*probeert zijn opmerking in te slikken*quote:Regina, Chris en Jozien
quote:Op maandag 28 juli 2008 10:53 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
*probeert zijn opmerking in te slikken*
*mompelt iets van 'slim systeem etc'*
zoo... maar tis idd behoorlijk random wie er het podium opgehaald wordt.. Ik heb nog nooit een theorie hierover gehoord die ook echt bleek te kloppen..
Anyway, wij doen het toch nooit, aangezien die persoon nooit beter kan zijn op het podium dan wijzelf, en het dus altijd de show slechter maakt..
Het zou leuk zijn als we net als bij recordings een persoon konden uitnodigen ofzo.
Baantje hebben?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb net ook eens een account aangemaakt. Het concept van het spel spreekt me wel erg aanHet is wel erg uitgebreid zeg, dus het is nogal onduidelijk wat ik nou eerst moet doen.
Ik heb maar braaf naar mijn mama geluisterd en begonnen met mijn eerste leidje te componeren
Uhhh ja, Bijlmerbajes maar gedaan. Leek me beter dan een schoonmaker en hogere functie heb ik nog maar niet geprobeerdquote:Op maandag 28 juli 2008 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Baantje hebben?
(En vul je gegevens als het kan aan in de OP )
Alweerquote:Op maandag 28 juli 2008 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik speel ook weer
Drizzt_DoUrden; naam: Ilkka Toikander; Yrroth
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alweer
Dan moet ik ook maar eens beginnen![]()
Ja, toevallig hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:49 schreef Troel het volgende:
*herkent userplaatje*
hehe... welkom terug.quote:
wat heb jij eigenlijk allemaal gedaan, zag in je log staan dat je het verkloot hebt, maar watquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:57 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
hehe... welkom terug.
je had natuurlijk ook gewoon zelfmoord kunnen plegen...
*is benieuwd of hovenier weer zijn geld aan Isa gaat terugvragen*
Mja ach, had ik kunnen doen maar ik had geen zin om gelijk weer opnieuw te beginnen met een nieuw account.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:57 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
hehe... welkom terug.
je had natuurlijk ook gewoon zelfmoord kunnen plegen...
*is benieuwd of hovenier weer zijn geld aan Isa gaat terugvragen*
Dat dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:36 schreef komrad het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk allemaal gedaan, zag in je log staan dat je het verkloot hebt, maar wat
Met een beetje mazzel heb je anders maar een minuutje nodigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef Troel het volgende:
Ovulatie van 12 uur is echt gewoon te kort
Ja, maar dan moet die ander wel meewerken natuurlijk en niet op vakantie zijn en zich verstoppen op een plaats waar je geen rare dingen wilt doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:15 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je anders maar een minuutje nodig.
haha... jij kent Stephen nog niet goed genoegquote:
dat is niet veel, welke zijn de 2 gelukkigen? (naast RJ)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:48 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
haha... jij kent Stephen nog niet goed genoegDe vrouw des huizes ligt er zelfs meestal zelf bij als ik met een ander vleesje het bed in duik.
nope, ik had een paar orders van mijn record company flink verkeerd besteld voorat ik op vakantie ging. Je wilt niet weten hoeveel shit je dan over je heen krijgt. Terwijl je juist nooit te horen krijgt als mensen wel tevreden met je zijn, maar dat terzijde.
Ik heb besloten de studio een flinke schoonmaakbeurt te geven, ik hou na de schoonmaak nog maar drie acts over, en daar was ik wel een beetje zuur over.
Haha, daar ben ik zelf ook beter van geworden hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:16 schreef Troel het volgende:
Meiske, heb ik je al bedankt voor alle lesuren die je aan me verprutst hebt![]()
Wij (toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:22 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is niet veel, welke zijn de 2 gelukkigen? (naast RJ)
Voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:03 schreef BlackRebel het volgende:
heeee Fidelia/Dana
@Hovenier: in wie ben je gereincarneerd?
nope, wel je health als je tantric hebt (ook maar 1%, maar is een leuke extraquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef Troel het volgende:
Julie moet echt nodig van bil
Gaat je mood daar trouwens van omhoog?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:51 schreef Troel het volgende:
WEl grappig dat je sterrenstatus zo duidelijk omhoog gaat van seks
Is dat zo? Wat zijn de juiste mensen dan, je geliefdes neem ik aan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:58 schreef Meiske78 het volgende:
[..]Alleen van seks met de juiste mensen he
.
Lees het nu pas, heb me hier ook schuldig aan gemaakt (of heb je het over mij/Character: Katja Verheijen). Heb trouwens nooit iets te klagen gehad toen ik bij je studio zat. Er is 1x iets misgegaan maar dat was vooral in jouw nadeel omdat er veel te veel singles besteld waren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:27 schreef BlackRebel het volgende:
Showroom, Alicat en Rebel Justice zijn de gelukkigen..
Maar idd, ik had het wel een beetje gehad met al de vragen en opmerkingen etc. Artiesten zien vaak niet hoeveel werk het is (vooral planning etc) om een goeie studio te runnen. Ze gaan er altijd maar vanuit dat dingen vanzelf gaan. Ik heb bands gehad waar ik echt superveel voor gedaan heb en die dan ineens zonder een dankjewel of een enkel bericht van studio switchen (onlangs nog gebeurd bij iemand waarvan ik dacht dat het toch wel een goede vriendin was)...
Dus heb ik besloten de artiesten die me het dichtst bij het hart staan te houden en de rest te wieberen. Dus als de studio binnenkort een andere naam krijgt moet je niet schrikken, hoort bij de switch van het bedrijf.
ja maar ook 700000 te veel??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:24 schreef Leonos het volgende:
Bijmij worden er altijd te veel singles besteld. Misschien omdat de verwachtingen te hoog liggen
nee, het ging niet over jou hoor haha.. Ik was een beetje geflipt door wat nare samenlopen van omstandigheden en had het helemaal gehad me de studio. Trek het je dus niet persoonlijk aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef komrad het volgende:
[..]
Lees het nu pas, heb me hier ook schuldig aan gemaakt (of heb je het over mij/Character: Katja Verheijen). Heb trouwens nooit iets te klagen gehad toen ik bij je studio zat. Er is 1x iets misgegaan maar dat was vooral in jouw nadeel omdat er veel te veel singles besteld waren.
quote:
Lijkt me wel idd dat popmundo down is vanwege die vage verwijdering van geplande gigsquote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Troel het volgende:
Welk genre heb je?
Ik ken nog een aantal goede ELEC clubs
Neem aan dat de boel nu down is vanwege die rare ontwikkelingen?
Ja, en verdwijning van tourbusroutes...quote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef Nivard het volgende:
[..]
Lijkt me wel idd dat popmundo down is vanwege die vage verwijdering van geplande gigs
Heb er voordat ie down ging nog geen last van gehad (hoop ik)
Ben ook erg benieuwd. Vind het vreemd dat ze zomaar 1 voor 1 worden gewist. Het is sinds vanmorgen toen ie ook even offline was. Lekker bezig weer :Squote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en verdwijning van tourbusroutes...
Ben benieuwd
Zie PMquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil best mijn eenmansbandje verlaten voor een samenwerkingIk ben een basgitarist in aanbouw
Bijna 5 sterren snaarinstrumenten voor beginners en dan basgitaar doen. Ik speel nog niet zo heel lang dus verwacht geen mega artiest
Helaas ga je het (nog) niet redden voor Showroom. Maar je hebt Drummerdude al gevonden zie ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil best mijn eenmansbandje verlaten voor een samenwerkingIk ben een basgitarist in aanbouw
Bijna 5 sterren snaarinstrumenten voor beginners en dan basgitaar doen. Ik speel nog niet zo heel lang dus verwacht geen mega artiest
Doe een wereldtourquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:44 schreef Rossdale het volgende:
Had ik ook niet echt verwacht hoor LeonosJullie zijn er een stukkie verder gevorderd hehe.
drummerdude zit in LA..
Joe essof eejIk vermaak me wel in Europa eigenlijk...
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:14 schreef Troel het volgende:
Via het gemeentehuis kun je je huis opzeggen geloof ik
Hoe heet je in het spel?quote:Op woensdag 10 september 2008 21:41 schreef koedijk het volgende:
heej hallo..
ik ben niew en ik speel nie zo lang popmundo maar ik heb een vraag
klopt het dat je niet meer als 1 carater mag hebben want dan heb ik een probleem ik heb er namelijk 4
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:07 schreef Leonos het volgende:
Jos de Groot and Elsbeth Grigg put on a spectacular show snuggling on stage! ******
Maxwell Grigg gets real upset and leaves the stage!
Als je snel geld wiltquote:Op woensdag 10 september 2008 22:25 schreef koedijk het volgende:
Ik wil niet opdringerig kilinken maar.
hoe krijg ik snel skills en wat zijn goede skills voor moderne rock
iow ja ik heb maar 980$
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:06 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Met elk van je bandleden effe een ondeugende pm sturen naar een van de volgende karakters in het spel:
Fernando Vidal
John Hawthorne
Luigi Vercotti
Elke pm moet precies hetzelfde zijn, anders werkt de truc niet.
Zij kunnen de opbrengsten van je single de lucht in laten schieten als een donderslag bij heldere hemel, en je krijgt ook meteen een klap naamsbekendheid erbij waar je niet goed van wordt...
Dat zijn die mannen met een rode jas aan die bliksemsdingen naar je sturen volgens mijquote:Op donderdag 11 september 2008 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die gasten zijn politieagent/rechters ofzo
Tja, had Robbie dat maar eerder geweten hequote:Op donderdag 11 september 2008 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
Dus als je ze alledrie bv. dit berichtje stuurt: "Hallo", dan ga je dood
Vertel, hoeveel verkocht? Hoeveel leverde het op? (Ben daar nogal benieuwd naarquote:Op donderdag 11 september 2008 20:32 schreef koedijk het volgende:
het gaat vet goed met mijn single
ik denk dat ik rijk wordt xD
Met verschillende characters lijkt me dat een niet al te verstandig ideequote:Op donderdag 11 september 2008 20:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zijn die mannen met een rode jas aan die bliksemsdingen naar je sturen volgens mij
Als je ze alledrie hetzelfde bericht stuurt wil ik niet weten hoe je je gaat voelen
het heeft nog niks opgeleverd maar de productie en compositie zijn allebei heel erg goed(denk gemiddled weegaloos) we zijn de plaat aan het opsturen maar de bekendheid van ons is bovenemideldquote:Op donderdag 11 september 2008 20:50 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Vertel, hoeveel verkocht? Hoeveel leverde het op? (Ben daar nogal benieuwd naar)
Ik heb trouwens je namen doorgegeven aan de DEVS. Die gaan nu uitzoeken of je wel eerlijk speelt.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:44 schreef koedijk het volgende:
[..]
het heeft nog niks opgeleverd maar de productie en compositie zijn allebei heel erg goed(denk gemiddled weegaloos) we zijn de plaat aan het opsturen maar de bekendheid van ons is bovenemideld
dus ik denk ook wel dat we een 4* recencie krijgen![]()
zodra ie uit is zal ik er meer over vertellen
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb trouwens je namen doorgegeven aan de DEVS. Die gaan nu uitzoeken of je wel eerlijk speelt.
Concurrentie moet zo snel mogelijk uitgeschakeld worden!
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb trouwens je namen doorgegeven aan de DEVS. Die gaan nu uitzoeken of je wel eerlijk speelt.
Concurrentie moet zo snel mogelijk uitgeschakeld worden!
Half oktober geloof ik een dagjequote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef Tammymara het volgende:
Oh zo dom kan je toch niet zijn![]()
Toen ik las dat iemand de namen wilde van alle characters dacht ik al,dat gaat niet goed............Toen dat berichtje van "deze personen een bericht sturen.."....das ook al niet gezond..
Maar goed , staat overal duidelijk aangegeven dat je maar met één personage mag spelen.
Ben benieuwd hoe lang ze leven...Lees het vast hier wel
En oh ja Troel: wanneer kom je weer naar Amsterdam?![]()
Gefeliciteerd he met je zoonquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:30 schreef Tammymara het volgende:
Is toch niet zo moeilijk![]()
IRL kan het niet, doen we het zo
Ohoh: Oooooh!!! Weeën! Het is tijd! NAAR HET ZIEKENHUIS!!! Kan iemand een ambulance bellen?!
It's time![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:31 schreef Raconteur het volgende:
@Troel: zou jij eens bij Amparo Bustamante kunnen zetten dat hij momenteel bij Atomic Bees speelt. Dank je wel
En wat heeft Leonos gekregen voor zijn NSBactie?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef Tammymara het volgende:
Agossie, allemaal gebliksemd...........................
( die van koedijk)
Youth Hostel nemen?quote:Op zondag 14 september 2008 00:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben aangekomen in LA, alleen kostte het vliegtuigticket me een compleet weeksalaris dus ik slaap een hele week buiten
Hey, thanks. Die kende ik nog nietquote:Op zondag 14 september 2008 10:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Youth Hostel nemen?
HUisje nummertje 337811 in LA is er eentje
En als je FF gebruikt: http://userscripts.org/scripts/show/27106
Ik ben voor die geintjes FF gaan gebruiken voor Popmundoquote:Op zondag 14 september 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey, thanks. Die kende ik nog niet
Een salarisverhoging van 150 euroquote:Unbelievable, my boss actually gave me a salary raise to 1 650 ¤.
Ik ben in LA and ready to join your bandquote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef drummerdude het volgende:
AHAHAHA...! Ik kan niet ophouden met lachen! Ik heb net de grappigste grap ooit gehoord! Hij was zoooo hilarisch!
Betekend dit wat? Of is dit gewoon random tekstje
Ik wil je ook wel uitnodigen voor mijn 2e hoorquote:Op zondag 14 september 2008 13:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ben uitgenodigd voor m'n eerste bruiloft
Ja klopt, ik heb hem ook gehaad.quote:Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij heeft iedereen die Funniest Joke gehad, mn happiness schoot meteen naar 100%
quote:Op zondag 14 september 2008 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik sta nog steeds niet in de OP met mn nieuwe char en band
Drizzt_DoUrden; naam: Ilkka Toikander;Yrroth
was als eenquote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, omdat dat niet meer kan. Daar moet je een Modje voor vragen.
Dus dan kan je wel een beetje boos reageren, maar daar schiet je niets mee op.
Ah ok, nouja, of gewoon een modje vragenquote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
was als eenbedoeld
Ach ik wacht wel tot het volgende deel
Dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan het wel met mijn geweldige ER krachten
Jep... Standaard voor mij, ik hoef niet eerst aan te klikken, lekker makkelijkquote:Op zondag 14 september 2008 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je Popmundo in het Nederlands?
[...]
Mooi... Je had Jonathan al een mailtje gestuurd hoorde ik?quote:Ik ben in LA and ready to join your band
Jep, heb ik gedaan. Ik zie jullie morgen wel danquote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Jep... Standaard voor mij, ik hoef niet eerst aan te klikken, lekker makkelijk
[..]
Mooi... Je had Jonathan al een mailtje gestuurd hoorde ik?
Morgen of overmorgen komen we weer in LA aan. Dan regelen we de toelating wel...
Dat duurt te lang, 2 maanden nuquote:Op maandag 15 september 2008 17:44 schreef Troel het volgende:
Dan laat je je eerste toch gewoon doodgaan en begin je overnieuw?
Jeps, Revo ja.quote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef Leonos het volgende:
Is je club revo?
Bij een show niet op komen dagen of vantevoren cancelen kost iig heel veel fame voor de band.
Jij mist alleen centjes dus het komt harder aan bij de band.
Nee, ik had meer aanmeldingen voordat die bands wegliepenquote:Op maandag 15 september 2008 18:13 schreef Leonos het volgende:
Is dus je eigen fout
Als je meer aanmeldingen had was die band bij jou geweest.
Gelukkig heeft mijn club nu een beetje naamsbekendheid en komen alle bands graag langs
Uhm, zoals je zelf al zegt. vergif (of voodoo) en het is in een dagje gebeurd. Hoppa, kun je zo opnieuw beginnen. (Al kun je het volgens mij echt niet zo verpesten dat dat nodig is, maar goed).quote:
Ik kan mijn jamlocale in glasgow wel even op 1 zetten zodat je veel kan boekenquote:Op maandag 15 september 2008 19:51 schreef DeHovenier het volgende:
Nee Heavy Metal.
Ik wil nog gaan jammen maar dat is zo duur!
Top, dan ga ik nu ff naar Glasgow en dan heb ik de NewbieTour ookalweer gehadquote:Op maandag 15 september 2008 20:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kan mijn jamlocale in glasgow wel even op 1 zetten zodat je veel kan boeken
Maar als newbie weet je dat nog nietquote:Op maandag 15 september 2008 19:57 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Uhm, zoals je zelf al zegt. vergif (of voodoo) en het is in een dagje gebeurd. Hoppa, kun je zo opnieuw beginnen. (Al kun je het volgens mij echt niet zo verpesten dat dat nodig is, maar goed).
sgoe.quote:Op maandag 15 september 2008 20:18 schreef Leonos het volgende:
Dan moet je hier ff een berichtej neerzetten en dan laat ik hem een dagje op 1
Nouja, je kunt met mij trouwen, dan ben je toch aardig stom bezigquote:Op maandag 15 september 2008 19:57 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Uhm, zoals je zelf al zegt. vergif (of voodoo) en het is in een dagje gebeurd. Hoppa, kun je zo opnieuw beginnen. (Al kun je het volgens mij echt niet zo verpesten dat dat nodig is, maar goed).
quote:Congratulations!
You have taken care of all your mother's wishes, which means you have completed a new achievement. Well done!
You are now ready to stand on your own two feet in this world. In other words, your Mother will not bug you anymore...hopefully.
To show the extent of her devotion your Mother has given you 500 ¤. Spend it well!
Gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 06:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]![]()
Leonos, zou je je jamlocale morgen op 1 kunnen zetten dan?
Krijg ik nou nog een uitnodiging voor de band of hoe zit het?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef drummerdude het volgende:
Had ik ook vorige week, als je buiten de stad bent is de rating van een bedrijf in een keer heel laag ofzo
Echt irritant, had ik net zo'n mooi loontje (het maximum in LA)
Jammer voor m'n baas dan, ik ga gewoon tourenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef drummerdude het volgende:
Had ik ook vorige week, als je buiten de stad bent is de rating van een bedrijf in een keer heel laag ofzo
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:29 schreef kweek89 het volgende:
ben je alweer vip hovenier?
Ongelofelijk stom, beetje een top HM ster jaloers makenquote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Troel het volgende:
Nouja, je kunt met mij trouwen, dan ben je toch aardig stom bezig![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:49 schreef drummerdude het volgende:
En Rossdale zit bij Pepper Spice
Wie bedoel je nou danquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:16 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Ongelofelijk stom, beetje een top HM ster jaloers maken![]()
Berichtje gehad van m'n exbaas:quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef drummerdude het volgende:
Stad verlaten = ontslagenquote:Please Do not resign, not to leave City,Leave the city will be dismissed
Goed bezigquote:Op woensdag 17 september 2008 14:04 schreef BlackRebel het volgende:
zo.. effe onze tweede GOD SMACKINGLY GLORIOUS album uitgebracht.. en om dat plus ons 20jarig jubilieum te vieren hebben we er maar meteen twee GOD SMACKING albums achteraan geknald
Nicequote:Op woensdag 17 september 2008 14:04 schreef BlackRebel het volgende:
zo.. effe onze tweede GOD SMACKINGLY GLORIOUS album uitgebracht.. en om dat plus ons 20jarig jubilieum te vieren hebben we er maar meteen twee GOD SMACKING albums achteraan geknald
Het zou wat zijn als ik daar mijn mensen om zou ontslaan, ben zelf ook on tourquote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Berichtje gehad van m'n exbaas:
[..]
Stad verlaten = ontslagen
Lekker rebel
Iddquote:Op zondag 21 september 2008 15:09 schreef komrad het volgende:
vooral de gedoe met de media is vrij beroerd, het wordt bijna onmogelijk alles nog te doen als soloartiest
Klopt, want als je met de media praat kan niets aan skills/songwriting doenquote:Op zondag 21 september 2008 15:09 schreef komrad het volgende:
vooral de gedoe met de media is vrij beroerd, het wordt bijna onmogelijk alles nog te doen als soloartiest
Iddquote:Op zondag 21 september 2008 15:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Klopt, want als je met de media praat kan niets aan skills/songwriting doen
Rightquote:Subject: heiaaaaa .
hei , I want to have a baby with you , but can you have a baby now ? I come to London ,
Maar t heeft wel watquote:Op zondag 21 september 2008 17:14 schreef Leonos het volgende:
Dat heet de onderste rankings af lopen en iedereen inviten
Ik doe atijd alleen maa rtopranking invitenquote:Op zondag 21 september 2008 17:14 schreef Leonos het volgende:
Dat heet de onderste rankings af lopen en iedereen inviten
Och, dat soort dingen zijn vrij normaal hoor. Er worden zelfs huissleutels uitgedeeld in de hoop dat er een man langs komt enzo.quote:
Omdat onze teerbeminde dev zelf gezegd heeft dat we ons beter op werelddelen of zelfs kleinere delen kunnen richten, omdat anders heel die mediacoverage geen zin heeft.quote:
Is dat nieuw dan?quote:Op maandag 22 september 2008 22:56 schreef Raconteur het volgende:
Ik weet niet of ik jouw bericht goed interpreteer, maar je hebt wel degelijk 4 students nodig om een 6de ster te krijgen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |