Tja, had Robbie dat maar eerder geweten hequote:Op donderdag 11 september 2008 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
Dus als je ze alledrie bv. dit berichtje stuurt: "Hallo", dan ga je dood
Vertel, hoeveel verkocht? Hoeveel leverde het op? (Ben daar nogal benieuwd naarquote:Op donderdag 11 september 2008 20:32 schreef koedijk het volgende:
het gaat vet goed met mijn single
ik denk dat ik rijk wordt xD
Met verschillende characters lijkt me dat een niet al te verstandig ideequote:Op donderdag 11 september 2008 20:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zijn die mannen met een rode jas aan die bliksemsdingen naar je sturen volgens mij
Als je ze alledrie hetzelfde bericht stuurt wil ik niet weten hoe je je gaat voelen
het heeft nog niks opgeleverd maar de productie en compositie zijn allebei heel erg goed(denk gemiddled weegaloos) we zijn de plaat aan het opsturen maar de bekendheid van ons is bovenemideldquote:Op donderdag 11 september 2008 20:50 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Vertel, hoeveel verkocht? Hoeveel leverde het op? (Ben daar nogal benieuwd naar)
Ik heb trouwens je namen doorgegeven aan de DEVS. Die gaan nu uitzoeken of je wel eerlijk speelt.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:44 schreef koedijk het volgende:
[..]
het heeft nog niks opgeleverd maar de productie en compositie zijn allebei heel erg goed(denk gemiddled weegaloos) we zijn de plaat aan het opsturen maar de bekendheid van ons is bovenemideld
dus ik denk ook wel dat we een 4* recencie krijgen![]()
zodra ie uit is zal ik er meer over vertellen
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb trouwens je namen doorgegeven aan de DEVS. Die gaan nu uitzoeken of je wel eerlijk speelt.
Concurrentie moet zo snel mogelijk uitgeschakeld worden!
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik heb trouwens je namen doorgegeven aan de DEVS. Die gaan nu uitzoeken of je wel eerlijk speelt.
Concurrentie moet zo snel mogelijk uitgeschakeld worden!
Half oktober geloof ik een dagjequote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef Tammymara het volgende:
Oh zo dom kan je toch niet zijn![]()
Toen ik las dat iemand de namen wilde van alle characters dacht ik al,dat gaat niet goed............Toen dat berichtje van "deze personen een bericht sturen.."....das ook al niet gezond..
Maar goed , staat overal duidelijk aangegeven dat je maar met één personage mag spelen.
Ben benieuwd hoe lang ze leven...Lees het vast hier wel
En oh ja Troel: wanneer kom je weer naar Amsterdam?![]()
Gefeliciteerd he met je zoonquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:30 schreef Tammymara het volgende:
Is toch niet zo moeilijk![]()
IRL kan het niet, doen we het zo
Ohoh: Oooooh!!! Weeën! Het is tijd! NAAR HET ZIEKENHUIS!!! Kan iemand een ambulance bellen?!
It's time![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:31 schreef Raconteur het volgende:
@Troel: zou jij eens bij Amparo Bustamante kunnen zetten dat hij momenteel bij Atomic Bees speelt. Dank je wel
En wat heeft Leonos gekregen voor zijn NSBactie?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:07 schreef Tammymara het volgende:
Agossie, allemaal gebliksemd...........................
( die van koedijk)
Youth Hostel nemen?quote:Op zondag 14 september 2008 00:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben aangekomen in LA, alleen kostte het vliegtuigticket me een compleet weeksalaris dus ik slaap een hele week buiten
Hey, thanks. Die kende ik nog nietquote:Op zondag 14 september 2008 10:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Youth Hostel nemen?
HUisje nummertje 337811 in LA is er eentje
En als je FF gebruikt: http://userscripts.org/scripts/show/27106
Ik ben voor die geintjes FF gaan gebruiken voor Popmundoquote:Op zondag 14 september 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey, thanks. Die kende ik nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |