Een salarisverhoging van 150 euroquote:Unbelievable, my boss actually gave me a salary raise to 1 650 ¤.
Ik ben in LA and ready to join your bandquote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef drummerdude het volgende:
AHAHAHA...! Ik kan niet ophouden met lachen! Ik heb net de grappigste grap ooit gehoord! Hij was zoooo hilarisch!
Betekend dit wat? Of is dit gewoon random tekstje
Ik wil je ook wel uitnodigen voor mijn 2e hoorquote:Op zondag 14 september 2008 13:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ben uitgenodigd voor m'n eerste bruiloft
Ja klopt, ik heb hem ook gehaad.quote:Op zondag 14 september 2008 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij heeft iedereen die Funniest Joke gehad, mn happiness schoot meteen naar 100%
quote:Op zondag 14 september 2008 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik sta nog steeds niet in de OP met mn nieuwe char en band
Drizzt_DoUrden; naam: Ilkka Toikander;Yrroth
was als eenquote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, omdat dat niet meer kan. Daar moet je een Modje voor vragen.
Dus dan kan je wel een beetje boos reageren, maar daar schiet je niets mee op.
Ah ok, nouja, of gewoon een modje vragenquote:Op zondag 14 september 2008 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
was als eenbedoeld
Ach ik wacht wel tot het volgende deel
Dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan het wel met mijn geweldige ER krachten
Jep... Standaard voor mij, ik hoef niet eerst aan te klikken, lekker makkelijkquote:Op zondag 14 september 2008 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je Popmundo in het Nederlands?
[...]
Mooi... Je had Jonathan al een mailtje gestuurd hoorde ik?quote:Ik ben in LA and ready to join your band
Jep, heb ik gedaan. Ik zie jullie morgen wel danquote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Jep... Standaard voor mij, ik hoef niet eerst aan te klikken, lekker makkelijk
[..]
Mooi... Je had Jonathan al een mailtje gestuurd hoorde ik?
Morgen of overmorgen komen we weer in LA aan. Dan regelen we de toelating wel...
Dat duurt te lang, 2 maanden nuquote:Op maandag 15 september 2008 17:44 schreef Troel het volgende:
Dan laat je je eerste toch gewoon doodgaan en begin je overnieuw?
Jeps, Revo ja.quote:Op maandag 15 september 2008 17:53 schreef Leonos het volgende:
Is je club revo?
Bij een show niet op komen dagen of vantevoren cancelen kost iig heel veel fame voor de band.
Jij mist alleen centjes dus het komt harder aan bij de band.
Nee, ik had meer aanmeldingen voordat die bands wegliepenquote:Op maandag 15 september 2008 18:13 schreef Leonos het volgende:
Is dus je eigen fout
Als je meer aanmeldingen had was die band bij jou geweest.
Gelukkig heeft mijn club nu een beetje naamsbekendheid en komen alle bands graag langs
Uhm, zoals je zelf al zegt. vergif (of voodoo) en het is in een dagje gebeurd. Hoppa, kun je zo opnieuw beginnen. (Al kun je het volgens mij echt niet zo verpesten dat dat nodig is, maar goed).quote:
Ik kan mijn jamlocale in glasgow wel even op 1 zetten zodat je veel kan boekenquote:Op maandag 15 september 2008 19:51 schreef DeHovenier het volgende:
Nee Heavy Metal.
Ik wil nog gaan jammen maar dat is zo duur!
Top, dan ga ik nu ff naar Glasgow en dan heb ik de NewbieTour ookalweer gehadquote:Op maandag 15 september 2008 20:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kan mijn jamlocale in glasgow wel even op 1 zetten zodat je veel kan boeken
Maar als newbie weet je dat nog nietquote:Op maandag 15 september 2008 19:57 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Uhm, zoals je zelf al zegt. vergif (of voodoo) en het is in een dagje gebeurd. Hoppa, kun je zo opnieuw beginnen. (Al kun je het volgens mij echt niet zo verpesten dat dat nodig is, maar goed).
sgoe.quote:Op maandag 15 september 2008 20:18 schreef Leonos het volgende:
Dan moet je hier ff een berichtej neerzetten en dan laat ik hem een dagje op 1
Nouja, je kunt met mij trouwen, dan ben je toch aardig stom bezigquote:Op maandag 15 september 2008 19:57 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Uhm, zoals je zelf al zegt. vergif (of voodoo) en het is in een dagje gebeurd. Hoppa, kun je zo opnieuw beginnen. (Al kun je het volgens mij echt niet zo verpesten dat dat nodig is, maar goed).
quote:Congratulations!
You have taken care of all your mother's wishes, which means you have completed a new achievement. Well done!
You are now ready to stand on your own two feet in this world. In other words, your Mother will not bug you anymore...hopefully.
To show the extent of her devotion your Mother has given you 500 ¤. Spend it well!
Gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 06:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]![]()
Leonos, zou je je jamlocale morgen op 1 kunnen zetten dan?
Krijg ik nou nog een uitnodiging voor de band of hoe zit het?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef drummerdude het volgende:
Had ik ook vorige week, als je buiten de stad bent is de rating van een bedrijf in een keer heel laag ofzo
Echt irritant, had ik net zo'n mooi loontje (het maximum in LA)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |