nee, het ging niet over jou hoor haha.. Ik was een beetje geflipt door wat nare samenlopen van omstandigheden en had het helemaal gehad me de studio. Trek het je dus niet persoonlijk aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef komrad het volgende:
[..]
Lees het nu pas, heb me hier ook schuldig aan gemaakt (of heb je het over mij/Character: Katja Verheijen). Heb trouwens nooit iets te klagen gehad toen ik bij je studio zat. Er is 1x iets misgegaan maar dat was vooral in jouw nadeel omdat er veel te veel singles besteld waren.
quote:
Lijkt me wel idd dat popmundo down is vanwege die vage verwijdering van geplande gigsquote:Op maandag 1 september 2008 21:58 schreef Troel het volgende:
Welk genre heb je?
Ik ken nog een aantal goede ELEC clubs
Neem aan dat de boel nu down is vanwege die rare ontwikkelingen?
Ja, en verdwijning van tourbusroutes...quote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef Nivard het volgende:
[..]
Lijkt me wel idd dat popmundo down is vanwege die vage verwijdering van geplande gigs
Heb er voordat ie down ging nog geen last van gehad (hoop ik)
Ben ook erg benieuwd. Vind het vreemd dat ze zomaar 1 voor 1 worden gewist. Het is sinds vanmorgen toen ie ook even offline was. Lekker bezig weer :Squote:Op maandag 1 september 2008 22:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, en verdwijning van tourbusroutes...
Ben benieuwd
Zie PMquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil best mijn eenmansbandje verlaten voor een samenwerkingIk ben een basgitarist in aanbouw
Bijna 5 sterren snaarinstrumenten voor beginners en dan basgitaar doen. Ik speel nog niet zo heel lang dus verwacht geen mega artiest
Helaas ga je het (nog) niet redden voor Showroom. Maar je hebt Drummerdude al gevonden zie ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil best mijn eenmansbandje verlaten voor een samenwerkingIk ben een basgitarist in aanbouw
Bijna 5 sterren snaarinstrumenten voor beginners en dan basgitaar doen. Ik speel nog niet zo heel lang dus verwacht geen mega artiest
Doe een wereldtourquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:44 schreef Rossdale het volgende:
Had ik ook niet echt verwacht hoor LeonosJullie zijn er een stukkie verder gevorderd hehe.
drummerdude zit in LA..
Joe essof eejIk vermaak me wel in Europa eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |