Ja, toevallig hequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:49 schreef Troel het volgende:
*herkent userplaatje*
hehe... welkom terug.quote:
wat heb jij eigenlijk allemaal gedaan, zag in je log staan dat je het verkloot hebt, maar watquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:57 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
hehe... welkom terug.
je had natuurlijk ook gewoon zelfmoord kunnen plegen...
*is benieuwd of hovenier weer zijn geld aan Isa gaat terugvragen*
Mja ach, had ik kunnen doen maar ik had geen zin om gelijk weer opnieuw te beginnen met een nieuw account.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:57 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
hehe... welkom terug.
je had natuurlijk ook gewoon zelfmoord kunnen plegen...
*is benieuwd of hovenier weer zijn geld aan Isa gaat terugvragen*
Dat dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:36 schreef komrad het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk allemaal gedaan, zag in je log staan dat je het verkloot hebt, maar wat
Met een beetje mazzel heb je anders maar een minuutje nodigquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:04 schreef Troel het volgende:
Ovulatie van 12 uur is echt gewoon te kort
Ja, maar dan moet die ander wel meewerken natuurlijk en niet op vakantie zijn en zich verstoppen op een plaats waar je geen rare dingen wilt doenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:15 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel heb je anders maar een minuutje nodig.
haha... jij kent Stephen nog niet goed genoegquote:
dat is niet veel, welke zijn de 2 gelukkigen? (naast RJ)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:48 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
haha... jij kent Stephen nog niet goed genoegDe vrouw des huizes ligt er zelfs meestal zelf bij als ik met een ander vleesje het bed in duik.
nope, ik had een paar orders van mijn record company flink verkeerd besteld voorat ik op vakantie ging. Je wilt niet weten hoeveel shit je dan over je heen krijgt. Terwijl je juist nooit te horen krijgt als mensen wel tevreden met je zijn, maar dat terzijde.
Ik heb besloten de studio een flinke schoonmaakbeurt te geven, ik hou na de schoonmaak nog maar drie acts over, en daar was ik wel een beetje zuur over.
Haha, daar ben ik zelf ook beter van geworden hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:16 schreef Troel het volgende:
Meiske, heb ik je al bedankt voor alle lesuren die je aan me verprutst hebt![]()
Wij (toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:22 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is niet veel, welke zijn de 2 gelukkigen? (naast RJ)
Voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:03 schreef BlackRebel het volgende:
heeee Fidelia/Dana
@Hovenier: in wie ben je gereincarneerd?
nope, wel je health als je tantric hebt (ook maar 1%, maar is een leuke extraquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef Troel het volgende:
Julie moet echt nodig van bil
Gaat je mood daar trouwens van omhoog?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:51 schreef Troel het volgende:
WEl grappig dat je sterrenstatus zo duidelijk omhoog gaat van seks
Is dat zo? Wat zijn de juiste mensen dan, je geliefdes neem ik aan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:58 schreef Meiske78 het volgende:
[..]Alleen van seks met de juiste mensen he
.
Lees het nu pas, heb me hier ook schuldig aan gemaakt (of heb je het over mij/Character: Katja Verheijen). Heb trouwens nooit iets te klagen gehad toen ik bij je studio zat. Er is 1x iets misgegaan maar dat was vooral in jouw nadeel omdat er veel te veel singles besteld waren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:27 schreef BlackRebel het volgende:
Showroom, Alicat en Rebel Justice zijn de gelukkigen..
Maar idd, ik had het wel een beetje gehad met al de vragen en opmerkingen etc. Artiesten zien vaak niet hoeveel werk het is (vooral planning etc) om een goeie studio te runnen. Ze gaan er altijd maar vanuit dat dingen vanzelf gaan. Ik heb bands gehad waar ik echt superveel voor gedaan heb en die dan ineens zonder een dankjewel of een enkel bericht van studio switchen (onlangs nog gebeurd bij iemand waarvan ik dacht dat het toch wel een goede vriendin was)...
Dus heb ik besloten de artiesten die me het dichtst bij het hart staan te houden en de rest te wieberen. Dus als de studio binnenkort een andere naam krijgt moet je niet schrikken, hoort bij de switch van het bedrijf.
ja maar ook 700000 te veel??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:24 schreef Leonos het volgende:
Bijmij worden er altijd te veel singles besteld. Misschien omdat de verwachtingen te hoog liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |