Jammer voor m'n baas dan, ik ga gewoon tourenquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef drummerdude het volgende:
Had ik ook vorige week, als je buiten de stad bent is de rating van een bedrijf in een keer heel laag ofzo
Echt irritant, had ik net zo'n mooi loontje (het maximum in LA)
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:29 schreef kweek89 het volgende:
ben je alweer vip hovenier?
Ongelofelijk stom, beetje een top HM ster jaloers makenquote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Troel het volgende:
Nouja, je kunt met mij trouwen, dan ben je toch aardig stom bezig![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:49 schreef drummerdude het volgende:
En Rossdale zit bij Pepper Spice
Wie bedoel je nou danquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:16 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Ongelofelijk stom, beetje een top HM ster jaloers maken![]()
Berichtje gehad van m'n exbaas:quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:32 schreef drummerdude het volgende:
Had ik ook vorige week, als je buiten de stad bent is de rating van een bedrijf in een keer heel laag ofzo
Echt irritant, had ik net zo'n mooi loontje (het maximum in LA)
Stad verlaten = ontslagenquote:Please Do not resign, not to leave City,Leave the city will be dismissed
Goed bezigquote:Op woensdag 17 september 2008 14:04 schreef BlackRebel het volgende:
zo.. effe onze tweede GOD SMACKINGLY GLORIOUS album uitgebracht.. en om dat plus ons 20jarig jubilieum te vieren hebben we er maar meteen twee GOD SMACKING albums achteraan geknald
Nicequote:Op woensdag 17 september 2008 14:04 schreef BlackRebel het volgende:
zo.. effe onze tweede GOD SMACKINGLY GLORIOUS album uitgebracht.. en om dat plus ons 20jarig jubilieum te vieren hebben we er maar meteen twee GOD SMACKING albums achteraan geknald
Het zou wat zijn als ik daar mijn mensen om zou ontslaan, ben zelf ook on tourquote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Berichtje gehad van m'n exbaas:
[..]
Stad verlaten = ontslagen
Lekker rebel
Iddquote:Op zondag 21 september 2008 15:09 schreef komrad het volgende:
vooral de gedoe met de media is vrij beroerd, het wordt bijna onmogelijk alles nog te doen als soloartiest
Klopt, want als je met de media praat kan niets aan skills/songwriting doenquote:Op zondag 21 september 2008 15:09 schreef komrad het volgende:
vooral de gedoe met de media is vrij beroerd, het wordt bijna onmogelijk alles nog te doen als soloartiest
Iddquote:Op zondag 21 september 2008 15:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Klopt, want als je met de media praat kan niets aan skills/songwriting doen
Rightquote:Subject: heiaaaaa .
hei , I want to have a baby with you , but can you have a baby now ? I come to London ,
Maar t heeft wel watquote:Op zondag 21 september 2008 17:14 schreef Leonos het volgende:
Dat heet de onderste rankings af lopen en iedereen inviten
Ik doe atijd alleen maa rtopranking invitenquote:Op zondag 21 september 2008 17:14 schreef Leonos het volgende:
Dat heet de onderste rankings af lopen en iedereen inviten
Och, dat soort dingen zijn vrij normaal hoor. Er worden zelfs huissleutels uitgedeeld in de hoop dat er een man langs komt enzo.quote:
Omdat onze teerbeminde dev zelf gezegd heeft dat we ons beter op werelddelen of zelfs kleinere delen kunnen richten, omdat anders heel die mediacoverage geen zin heeft.quote:
Is dat nieuw dan?quote:Op maandag 22 september 2008 22:56 schreef Raconteur het volgende:
Ik weet niet of ik jouw bericht goed interpreteer, maar je hebt wel degelijk 4 students nodig om een 6de ster te krijgen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |