quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Zusje belt net; heeft der haar geprobeerd donkerblond te verven en is nu groen.
Paniiiieeeeeek!![]()
Dus ik kon naar de DA om advies en nieuwe haarverf en zij is nu onderweg.
quote:Mooi groen is nie lelijk
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:33 schreef MissBliss het volgende:
Is ze blond van zichzelf?
Dan moet e een haarverf met een beetje een warme/rode ondertoon nemen
Game on, zonder rel alstublieft!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:00 schreef Morretje het volgende:Zo was het mijne ook de eerste keer een beetje.. hm... rossig uitgevallen.. De volgende dag maar naar de kapper geweest, die zei dat het best meeviel
Had wel ergere gevallen gezien denk ik.
Maar groen!![]()
![]()
Ik ga nu nog ff uit eten, en dan afscheid vannemen..
Heb gegeten bij een Italiaan...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Eetse Morrie....en veul plezier met afscheid nemen
Nee hoor...als ik van slapen m'n beroep kon maken deed ik hetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:43 schreef nokwanda het volgende:
nu nog tukken? Lig je dan niet de halve nacht wakker?
Nee hoor, de kids hebben vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben toch maar gaan stofzuigen...was echt nodig.
Nu ff Guitar Hero doen
Senes! Ik begon je al te missen! Op vakantie geweest?![]()
Heer G heeft drie auto's op LPG gehad en alledrie was het dramaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Greys![]()
Wij hadden het gisteravond toevallig ook over een andere auto.
Maar we willen eiks een LPG G3.
Benzineprijzen zijn om te huilen en helemaal als je een sportmodel met een 70 liter tank rijdt die net de 1 op 10 haalt![]()
Vind die Subaru idd wel stoer
Op zich woon ik ongeveer fulltime in Amsterdam nu hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:34 schreef Greys het volgende:
MissBliss, ik vergeet telkens dat jij uit Zwijndrecht komt
Eigenlijk hartstikke dichtbij. Keertje de kroeg in dan maar?
Jepquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:30 schreef Morretje het volgende:
Komende week kun je dat weer aanvullen Ing! Of moet je dan alweer werken?
Leuk, doen we een keertjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
MissBliss, ik woon in Bleiswijk! Vriendin (die ene met de Schotse lover) woont in Zwijndrecht en ze rijdt altijd in een kwartiertje naar 'ons kroegje' in Hillegersberg. Dus dat kunnen we wel een keertje afspreken
Een vechtspelletje met allemaal verschillende Nintendo-figuurtjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:06 schreef Greys het volgende:
Wat is Super Smash Bros Brawl? Het klinkt als een Ben & Jerry's smaak!
Wij hebben ook een Wii, al vanaf de release, en ondertussen ook al best wat spellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:56 schreef MissBliss het volgende:
Wij hebben dus een wii, zat 1 controller bij en 1 spel (wii sports). Dus 1 controller erbij gekocht (anders zit je zo sneu in je eentje te spelen) en nog 2 spellen, Super Smash Bros Brawl en Brain Academy
Mario Kart is helaas overal uitverkocht, dus daar wachten we maar effe mee, dan kan je wel nog extra stuurtjes kopen, maar hoeft niet (is wel leuker natuurlijk) en misschien over een tijdje nog 2 controllers erbij, kan je ook eens met zn 4-en spelen.
Zo eerst effe pizza eten en dan weer lekker spelen
*noteert* Mario Partyquote:Op zondag 20 juli 2008 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Wij hebben ook een Wii, al vanaf de release, en ondertussen ook al best wat spellen.
Mario party is ook erg leukEn mario kart natuurlijk!
Wii![]()
Oh en goedemiddag natuurlijk
Hij is zelfs bij play uitverkochtquote:Op zondag 20 juli 2008 14:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*noteert* Mario Party
Mario Kart is overal uitverkochtDat wordt een paar maanden wachten
Zometeen even Brain Academy ruilen, die is dus stuk. Ben benieuwd hoe dat is
Ik deed net bij Wii Sports de fitnesstest en mijn fitleeftijd is 53[ afbeelding ]
En ik heb nu pijn aan mn arm.
Stoere pa, Greys
Dat hoop ik wel jaquote:Op zondag 20 juli 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
Dank u meiden, ik ben ook helemaal trots![]()
Whahahahaaaaaaa MB, die pistoolsmiley, ik pies in mijn broek hier![]()
![]()
Joh, even flink oefenen en de jaaaaaren vliegen er af, denk je niet!?
Oeh ja dan ga ik lekker bakken met de hondjes in de zon in de tuin aan het waterquote:Op zondag 20 juli 2008 16:38 schreef nokwanda het volgende:
Als je, zoals de moeder van joel's vriend, geen internetheld bent en je hebt het wel de dag ervoor nog gechecked, dan kun je niet voorzien dat zoiets mis zal gaan. De bliksem was ingeslagen in een bovenleiding van het spoornet ergens in de buurt van Nijmegen, gisteravond, en dat was nog niet gerepareerd. Dat is niet echt te voorzien.
aar ik ben erg van het onmiddelijk handelen als je dan toch met die pech wordt geconfronteerd. Stress/ adrenaline hebben die functie, dus die gebruik ik dan ook.
Vind je al die visite zelf ook echt leuk oh-oh? Als je ook maar aan je eigen rust denkt. Je bent ook een behoorlijk bezige bij.
De weersverwachtingen zijn vanaf woensdag ook weer stukken beter. Het ziet ernaaruit dat je laatste week daar een hete gaat worden.
Middagquote:Op maandag 21 juli 2008 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag m'n laatste vakantiedagje en en het komt hier weer met bakken uit de lucht
Het beeld van een Morretje dat met een zeurstemmetje zegt: "ahhh, I broke a nail" past gewoon nietquote:Op maandag 21 juli 2008 20:20 schreef Morretje het volgende:![]()
Ben m'n nagels aan het lakken, dus geen schoonmaakklusjes meer voor mij vanavond..
Echt... ik wilde dat ik iemand anders had die het epileerding over mijn poten wilde halen.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Helloooooo meisjes!
Ik ga denk ik ook mijn nagels lakken straks!En een zonnebankje pakken.
Gisteravond mijn benen geëpileerd. Godsgloeiende wat deed dat een pijnMaar als het goed is kan ik het nu een beetje bijhouden en kan ik lekker zonder scheermesjes op vakantie. Want, de vakantie is geboekt! Eind augustus een week met Heer G en eind oktober dus een week met zus.
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Hou es op met dat soort verhalen Nonneke![]()
Waarom moet ie weg en waarom perse voor donderdag?
iddquote:Op maandag 21 juli 2008 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schijtwijf![]()
Sorry
Ik zit vol, maar ik hoop van harte dat ie heul snel een leuk huisje vindt
met alle liefde, van mij zou hij mogen blijven, maar hij zou hier geen leven hebben, de honden accepteren geen enkele andere kat, en onze katten haten ook alles wat beweegd.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan ie niet tijdelijk naar jou Non? Zodat je dan rustig verder kan zoeken naar een nieuw huissie?
Sinds die asielactie kan ik al helemaal niet meer tegen dieren in het asiel.
Niet dat de dieren het er niet goed hebben daar, maar het feit dat mensen zo slordig met beestjes omgaan![]()
Ben echt 2 dagen van de mik geweest toen
Nokquote:Op maandag 21 juli 2008 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Wat een klotemensen zeg.
En waarom AF TE HALEN ?
Waarom brengen zij het diertje niet als ze een plek krijgen?
Okay.... is ie gewend aan andere katten?
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Wat een klotemensen zeg.
En waarom AF TE HALEN ?
Waarom brengen zij het diertje niet als ze een plek krijgen?
Okay.... is ie gewend aan andere katten?
Nok! Dat brengen komen wel uit hoor...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:01 schreef nokwanda het volgende:
Ja GVD...
Alleen kan ik hem echt niet halen. En als ie met andere katten kan en zacht van aard is went ie hier wel.
Dan maar weer 8 katten in huis. Maar dit kan gewoon niet.
Ja godsamme Nok...moek nog bijna janken ookquote:Op maandag 21 juli 2008 23:05 schreef nokwanda het volgende:
Hij mag hier komen. En mocht het niet gaan met de anderen, dan zal het gaan zoals met Chippy. Alleen dan op kortere termijn. Maar dan kan er van hieruit een goed thuis voor hem gezocht worden. Gaat het goed, dan kan dit zijn thuis zijn.
Ooohhwww Nok ik kan je wel zoenen !!!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:05 schreef nokwanda het volgende:
Hij mag hier komen. En mocht het niet gaan met de anderen, dan zal het gaan zoals met Chippy. Alleen dan op kortere termijn. Maar dan kan er van hieruit een goed thuis voor hem gezocht worden. Gaat het goed, dan kan dit zijn thuis zijn.
Ja, ik ook. omdat mensen zo vaak zo ontzetten KUT zijn a;ls het om hun dieren gaat.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja godsamme Nok...moek nog bijna janken ook![]()
Kom Thomas zelf brengen, dan kan datquote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ooohhwww Nok ik kan je wel zoenen !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa! SC-meet bij Danielle oeps...Nok bedoel ikquote:Op maandag 21 juli 2008 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom Thomas zelf brengen, dan kan dat
Dat is mijn droom. Echt. Daar wil ik zijn als ik een oude wijze vrouw ben.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik toch heeeeeel veel geld had kocht ik een heel groot huis met een megatuin en dan mochten alle katten die niet gewenst zijn bij me komen wonen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa! SC-meet bij Danielle oeps...Nok bedoel ik![]()
![]()
Greys, je zegt precies wat ik denkquote:Op maandag 21 juli 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
Oh![]()
Nok, je haalt je toch niet meer op de hals dan je (financieel of anderzins) aan kan he?
Mocht het wat worden, dan kunnen we misschien iets inzamelen onderling om een kattenpakket samen te stellen, dat je voorlopig weer even vooruit kunt , zodat wij toch die arme poezel helpen zonder zelf onderdak te kunnen geven
Hij is al gecastreerd. waar er 7 eten eten er ook 8quote:Op maandag 21 juli 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
Oh![]()
Nok, je haalt je toch niet meer op de hals dan je (financieel of anderzins) aan kan he?
Mocht het wat worden, dan kunnen we misschien iets inzamelen onderling om een kattenvreetwerkpakket samen te stellen, dat je voorlopig weer even vooruit kunt , zodat wij toch die arme poezel helpen zonder zelf onderdak te kunnen geven
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom Thomas zelf brengen, dan kan dat
Baloequote:Op maandag 21 juli 2008 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. was ook niet zo van een extra kat erbij....maar om mijn gezeur om Baloe kon ie niet heen.
En nu zou ie Loetje niet meer willen missen, tis ook zooooo'n scheet van een kat
Trusten Nokkepokjequote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef nokwanda het volgende:
8 jaar. En hadden ze hem ook al 8 jaar in huis?
Ik ga zo wel naar bed, lieve dames. Morgen weer werken. kattenbrokjes verdienen
Zij heeft hem al vanaf kitten jaquote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef nokwanda het volgende:
8 jaar. En hadden ze hem ook al 8 jaar in huis?
Ik ga zo wel naar bed, lieve dames. Morgen weer werken. kattenbrokjes verdienen
En um dan zomaar weg doen...alsof het een oud bankstel is ofzo...quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach...voor sex hoef je geen relatie te hebben Nok![]()
En 8 katten geven meer dan genoeg liefde, hoogstaande gesprekken heb je hier met ons wel en er ligt altijd wel iemand tegen je aan als je in slaap valt en wakker wordt.
Who needs a man!
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
De rest van m'n post was niet van toepassing zeker?
Wat een levenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik heb altijd Johnny Weissmuller aka Lord John Grey nog
En ja.... mijn bed ligt altijd vol en ik krijg altijd een (wuppie/welpie)ontbijtje op bed. iedere dag.
Die is homo toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik heb altijd Johnny Weissmuller aka Lord John Grey nog
En ja.... mijn bed ligt altijd vol en ik krijg altijd een (wuppie/welpie)ontbijtje op bed. iedere dag.
ik heb geen idee, L. kan je dat morgen ongetwijfeld allemaal vertellen aan de telefoon.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef nokwanda het volgende:
En ik kan hier dus echt niet bij met mijn hoofd. Een kitten helemaal zien opgroeien en dan niet meer willen. Zijn er dan omstandigheden waardoor ze hem niet KAN houden?
Is het echt alleen onverschilligheid of ziet ze geen andere uitweg?
Hey neemmij-noktubberquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:25 schreef nokwanda het volgende:
Haaaaaa, die Fruts
@Non, net met L afgesproken dat ze donderdag vroeg in de middag komt met Thomas. Maakt ze er gelijk een gezellig dagje van.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
trouwen?
o nee, wacht... je weet nog niet of.......![]()
Nou tis voor het eerst dat ik het hem in de gootsteen zie doen, de andere keren was het gewoon hupsa lekker op het aanrecht. Ik heb t idee dat ie de enige is die zijn baasje echt mist, raar ding.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:56 schreef nokwanda het volgende:
iek oh-oh..... maar hij doet het wel op een vast eplek. Hier is er een die dat in de douchebak doet
Blijf bleek aan het gieten. Tuurlijk trekt dat net aan, maar ik ben al blij dat het niet op de grond gebeurt.
Het is wel een gave kat, maar niet het aai poessie aai type, zo op het eerste gezicht.
Lammetjes zijnquote:
Oohhwww wat fijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:25 schreef nokwanda het volgende:
Haaaaaa, die Fruts
@Non, net met L afgesproken dat ze donderdag vroeg in de middag komt met Thomas. Maakt ze er gelijk een gezellig dagje van.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Mogge allemaal!
Tja die kat loopt hier al zn hele leven los, dus ze weten wss wel wat ze doen he?
Tis niet mijn kat he...
Vanochtend zat ie uitgebreid in de gootsteen te zeiken, kleine goorlap dat ie is.
Nokkie wat ben je toch lief![]()
Ow Non, wil jij nog naar die naakthondendag 21 september in Putten?
Er is nu meer info namelijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor jou:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wat is dat toch voor rare gore kattengewoonte ? Die van mij deden dat ook wel eens toen ze nog klein(er) waren
Of op het warmhoudtplaatje van het koffiezetapparaat
![]()
![]()
Spannend hoor, ik zou mn Sfinx ook niet durven loslaten buiten, idd net iets te jatgevoelig, tzal je maar gebeuren![]()
![]()
Hijs wel cuteNaakte poesjes
![]()
Naakthondendag in Putten lijkt me hastikke leuk, kom maar op met die info !![]()
lalala Thomas gaat naar Nohok Thomas gaat naar Nooooohok lalalala![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor jou:
http://www.cresteds.nl/naakthondendag.shtml
Wel komen he
Nee joh, van Frits kan je echt niet zoveel mensen voeren hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Thanks
edit; oh leuk een BBQZe gaan toch niet de afgekeurde hondjes daarop doen he ?
![]()
![]()
Had voor Frits nog een foto van zn boyfriendquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, van Frits kan je echt niet zoveel mensen voeren hoor
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Had voor Frits nog een foto van zn boyfriend![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook naar de sauna! Zaterdag! Met Conleche
Dus ik heb heel de dag nog niet gesnoept![]()
Da's goed voor je zelfbeeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook naar de sauna! Zaterdag! Met Conleche
Dus ik heb heel de dag nog niet gesnoept![]()
schouderklopje voor jou !quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's goed voor je zelfbeeld.
Daar hoef je het snoepen voor die 3 dagen niet voor te laten.
Hilarisch!!! Die stoicijnse kop van die kat!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja , van vanochtend, ochtendgymnastiek:
[ link | afbeelding ]
Kudos for youquote:
Daarom was ik ook best opgelucht dat ik niet mee hoefde vorige keerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:51 schreef Qwea het volgende:
neeMaar ik denk niet dat het slim is om mee naar het asiel te gaan.
Dan wil ik alle diertjes redden!
Ik ben bang dat ik dan het huis uit word gegooidquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoeveel katten nemen jullie deze keer mee?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
schouderklopje voor jou !
Voor die poes enzoot.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:12 schreef MissBliss het volgende:
Als de actie na de vakantie is, kan ik misschien wel weer een kat adopteren bij wijze van bijdrage
Ik ga eerst kijken hoe ze 2 weken met Lucky doorbrengtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
Ga je dat risico nemen met die kleine ouwe heks van je?
Hehe, ik was vroegquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
MB, wat ben je vroeg!![]()
Of laat natuurlijk
Oh gets Morretje...in mijn ogen is dat een vreselijke dagquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:42 schreef Morretje het volgende:Goedemorgen
Gisteren de hele dag in Groningen gehangen. Eerst de stad in geweest, dinnetje wilde schoenen en dat lukte dus niet..
Daarna de ikea leeggeshopt: lampje, plantjes en potten, van alles.
Toen naar dinnetjes huis in Assen, daar nog even het centrum in geweest voor boodschappen en ook nog schoenen kijken, toen wel geslaagd..![]()
Nu is ze hier, heeft hier geslapen, en gaan we straks Zwolle onveilig maken. Het is Blauwvingerdag..
Ik moet ook afwassen, maar dat is facultatief.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef Qwea het volgende:
ik ben jaloers op nok. Zij kan een tukkie doen, ik moet afwassen
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik straks wakker word dan eerst maar eens stofzuigen en morgen doe ik de afwas wel weer een keer.
En anders loopt ie vanzelf wel weg.
oowwww, dat zal ze bij mij ECHT niet denkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Brutsiër![]()
Dat zei ik ook tegen m'n ouders toen Baileys kwam...ze dachten toch echt ff dat ik zwanger was
Jaaaa, kom ik ook mee. Chip knuffelen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Morrie! Doe es gezellig meekletsen in het asielactie-topic.
Het gaat dit keer voor Zwolle en we komen allemaal bij jou eten!![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Nog een nachtje slapen en dan gaat Thomas bij Nok wonen toch![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, kom ik ook mee. Chip knuffelen.
Huisje redelijk schoon voor de komst van Thomas (om alle plekjes die zouden uitnodigen om iets te doen wat op de kattenbak moet onaantrekkelijker te maken, voor zover dat mogelijk is)quote:Op donderdag 24 juli 2008 07:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaag komt Thomas bij Nok wonen![]()
Wel foto's maken he Nokje?
quote:
Wandaneemmequote:Op donderdag 24 juli 2008 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
je vergeet mijn achternaam
Heb hier de catnip in de aanslag. Eens kijken of ik nog een feliway plug-in kan scoren ergens.
Nee niet heel de nacht. Maar als ik niet zn naam ofzo roep, dan houdt het wel 30 min aanquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:34 schreef Morretje het volgende:Jeeej, Thomas bij Nokje!
![]()
Q: bij mijn weten dromen ze dan.. maar het lijkt me niet dat dat de hele nacht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |