@Greys

Jij lijkt op je pa... de jongere vrouwelijke versie. Zie nogzo zitten in Dudok. Zelfde kop.
@MissBliss... troost je. Ik denk dat mijn fitheidsleeftijd vandaag gewoon op DOOD zou staan

Gewoon het resultaat na je pistooltje.
Vandaag vertrok zoonlief op vakantie naar Zwitserland. Eigenlijk zou ik hem gister al droppen bij zijn vriend en diens moeder thuis. Maar het was rotweer en ik bedacht dat ik ze toch vanochtend op het station wilde uitzwaaien. Ze moesten de trein naar Venlo pakken en vandaaruit zouden ze op de bus stappen.
Dus afgesproken om vandaag om 8.30 op het station te zijn. We waren lekker vroeg. Om 8.00 uur al. Blijken de treinen niet/beperkt te rijden en niet het hele traject.
Zucht..... Moeder van vriend heeft geen mobiele foon en kijkt zo eens rond om te kijken wat anderen doen die in dezelfde situatie zitten (ongeveer 12 mensen die naar dezelfde besteming moesten en die elkaar verder niet kenden). Ik zag het al gebeuren..... 3 personen met baggage... gaat echt niet lukken om die ergens bij te proppen. Dus ik wat rondgebeld en vervoer geregeld. Man van mijn moeder kwam gelijk en binnen een half uur waren we onderweg. De buschauffeur wist inmiddels van de situatie.
Opgelost, maar ben nu echt bekaf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl