Jepquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:30 schreef Morretje het volgende:
Komende week kun je dat weer aanvullen Ing! Of moet je dan alweer werken?
Leuk, doen we een keertjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
MissBliss, ik woon in Bleiswijk! Vriendin (die ene met de Schotse lover) woont in Zwijndrecht en ze rijdt altijd in een kwartiertje naar 'ons kroegje' in Hillegersberg. Dus dat kunnen we wel een keertje afspreken
Een vechtspelletje met allemaal verschillende Nintendo-figuurtjesquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:06 schreef Greys het volgende:
Wat is Super Smash Bros Brawl? Het klinkt als een Ben & Jerry's smaak!
Wij hebben ook een Wii, al vanaf de release, en ondertussen ook al best wat spellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:56 schreef MissBliss het volgende:
Wij hebben dus een wii, zat 1 controller bij en 1 spel (wii sports). Dus 1 controller erbij gekocht (anders zit je zo sneu in je eentje te spelen) en nog 2 spellen, Super Smash Bros Brawl en Brain Academy
Mario Kart is helaas overal uitverkocht, dus daar wachten we maar effe mee, dan kan je wel nog extra stuurtjes kopen, maar hoeft niet (is wel leuker natuurlijk) en misschien over een tijdje nog 2 controllers erbij, kan je ook eens met zn 4-en spelen.
Zo eerst effe pizza eten en dan weer lekker spelen
*noteert* Mario Partyquote:Op zondag 20 juli 2008 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Wij hebben ook een Wii, al vanaf de release, en ondertussen ook al best wat spellen.
Mario party is ook erg leukEn mario kart natuurlijk!
Wii![]()
Oh en goedemiddag natuurlijk
Hij is zelfs bij play uitverkochtquote:Op zondag 20 juli 2008 14:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
*noteert* Mario Party
Mario Kart is overal uitverkochtDat wordt een paar maanden wachten
Zometeen even Brain Academy ruilen, die is dus stuk. Ben benieuwd hoe dat is
Ik deed net bij Wii Sports de fitnesstest en mijn fitleeftijd is 53[ afbeelding ]
En ik heb nu pijn aan mn arm.
Stoere pa, Greys
Dat hoop ik wel jaquote:Op zondag 20 juli 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
Dank u meiden, ik ben ook helemaal trots![]()
Whahahahaaaaaaa MB, die pistoolsmiley, ik pies in mijn broek hier![]()
![]()
Joh, even flink oefenen en de jaaaaaren vliegen er af, denk je niet!?
Oeh ja dan ga ik lekker bakken met de hondjes in de zon in de tuin aan het waterquote:Op zondag 20 juli 2008 16:38 schreef nokwanda het volgende:
Als je, zoals de moeder van joel's vriend, geen internetheld bent en je hebt het wel de dag ervoor nog gechecked, dan kun je niet voorzien dat zoiets mis zal gaan. De bliksem was ingeslagen in een bovenleiding van het spoornet ergens in de buurt van Nijmegen, gisteravond, en dat was nog niet gerepareerd. Dat is niet echt te voorzien.
aar ik ben erg van het onmiddelijk handelen als je dan toch met die pech wordt geconfronteerd. Stress/ adrenaline hebben die functie, dus die gebruik ik dan ook.
Vind je al die visite zelf ook echt leuk oh-oh? Als je ook maar aan je eigen rust denkt. Je bent ook een behoorlijk bezige bij.
De weersverwachtingen zijn vanaf woensdag ook weer stukken beter. Het ziet ernaaruit dat je laatste week daar een hete gaat worden.
Middagquote:Op maandag 21 juli 2008 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag m'n laatste vakantiedagje en en het komt hier weer met bakken uit de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |