Het beeld van een Morretje dat met een zeurstemmetje zegt: "ahhh, I broke a nail" past gewoon nietquote:Op maandag 21 juli 2008 20:20 schreef Morretje het volgende:![]()
Ben m'n nagels aan het lakken, dus geen schoonmaakklusjes meer voor mij vanavond..
Echt... ik wilde dat ik iemand anders had die het epileerding over mijn poten wilde halen.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:10 schreef Greys het volgende:
Helloooooo meisjes!
Ik ga denk ik ook mijn nagels lakken straks!En een zonnebankje pakken.
Gisteravond mijn benen geëpileerd. Godsgloeiende wat deed dat een pijnMaar als het goed is kan ik het nu een beetje bijhouden en kan ik lekker zonder scheermesjes op vakantie. Want, de vakantie is geboekt! Eind augustus een week met Heer G en eind oktober dus een week met zus.
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Hou es op met dat soort verhalen Nonneke![]()
Waarom moet ie weg en waarom perse voor donderdag?
iddquote:Op maandag 21 juli 2008 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schijtwijf![]()
Sorry
Ik zit vol, maar ik hoop van harte dat ie heul snel een leuk huisje vindt
met alle liefde, van mij zou hij mogen blijven, maar hij zou hier geen leven hebben, de honden accepteren geen enkele andere kat, en onze katten haten ook alles wat beweegd.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan ie niet tijdelijk naar jou Non? Zodat je dan rustig verder kan zoeken naar een nieuw huissie?
Sinds die asielactie kan ik al helemaal niet meer tegen dieren in het asiel.
Niet dat de dieren het er niet goed hebben daar, maar het feit dat mensen zo slordig met beestjes omgaan![]()
Ben echt 2 dagen van de mik geweest toen
Nokquote:Op maandag 21 juli 2008 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Wat een klotemensen zeg.
En waarom AF TE HALEN ?
Waarom brengen zij het diertje niet als ze een plek krijgen?
Okay.... is ie gewend aan andere katten?
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Wat een klotemensen zeg.
En waarom AF TE HALEN ?
Waarom brengen zij het diertje niet als ze een plek krijgen?
Okay.... is ie gewend aan andere katten?
Nok! Dat brengen komen wel uit hoor...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:01 schreef nokwanda het volgende:
Ja GVD...
Alleen kan ik hem echt niet halen. En als ie met andere katten kan en zacht van aard is went ie hier wel.
Dan maar weer 8 katten in huis. Maar dit kan gewoon niet.
Ja godsamme Nok...moek nog bijna janken ookquote:Op maandag 21 juli 2008 23:05 schreef nokwanda het volgende:
Hij mag hier komen. En mocht het niet gaan met de anderen, dan zal het gaan zoals met Chippy. Alleen dan op kortere termijn. Maar dan kan er van hieruit een goed thuis voor hem gezocht worden. Gaat het goed, dan kan dit zijn thuis zijn.
Ooohhwww Nok ik kan je wel zoenen !!!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:05 schreef nokwanda het volgende:
Hij mag hier komen. En mocht het niet gaan met de anderen, dan zal het gaan zoals met Chippy. Alleen dan op kortere termijn. Maar dan kan er van hieruit een goed thuis voor hem gezocht worden. Gaat het goed, dan kan dit zijn thuis zijn.
Ja, ik ook. omdat mensen zo vaak zo ontzetten KUT zijn a;ls het om hun dieren gaat.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja godsamme Nok...moek nog bijna janken ook![]()
Kom Thomas zelf brengen, dan kan datquote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ooohhwww Nok ik kan je wel zoenen !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa! SC-meet bij Danielle oeps...Nok bedoel ikquote:Op maandag 21 juli 2008 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom Thomas zelf brengen, dan kan dat
Dat is mijn droom. Echt. Daar wil ik zijn als ik een oude wijze vrouw ben.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik toch heeeeeel veel geld had kocht ik een heel groot huis met een megatuin en dan mochten alle katten die niet gewenst zijn bij me komen wonen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa! SC-meet bij Danielle oeps...Nok bedoel ik![]()
![]()
Greys, je zegt precies wat ik denkquote:Op maandag 21 juli 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
Oh![]()
Nok, je haalt je toch niet meer op de hals dan je (financieel of anderzins) aan kan he?
Mocht het wat worden, dan kunnen we misschien iets inzamelen onderling om een kattenpakket samen te stellen, dat je voorlopig weer even vooruit kunt , zodat wij toch die arme poezel helpen zonder zelf onderdak te kunnen geven
Hij is al gecastreerd. waar er 7 eten eten er ook 8quote:Op maandag 21 juli 2008 23:10 schreef Greys het volgende:
Oh![]()
Nok, je haalt je toch niet meer op de hals dan je (financieel of anderzins) aan kan he?
Mocht het wat worden, dan kunnen we misschien iets inzamelen onderling om een kattenvreetwerkpakket samen te stellen, dat je voorlopig weer even vooruit kunt , zodat wij toch die arme poezel helpen zonder zelf onderdak te kunnen geven
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kom Thomas zelf brengen, dan kan dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |