Ik heb liever dat je mij trut zou noemen dan dat toontje van je dat tussen de regels door druipt. Ik van de soort dat dat heeeel erg goed "hoort".quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat leg ik hier toch ook uit? Dat dit MIJN gedachtengang was, ik zeg nergens dat die juist is en ik heb er nog bij geedit dat ik mijn bewoording betreur. Echter hoewel ik het bot verwoordde ging ik niet schelden zoals jij.
Dit is dus helemaal niet zo maar interpreteer het zoals je wilt. Wie ben ik om er wat van te zeggen aangezien ik dingen ook verkeerd geinterpreteerd heb.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je mij trut zou noemen dan dat toontje van je dat tussen de regels door druipt. Ik van de soort dat dat heeeel erg goed "hoort".
Ik blijf gewoon net zolang springen en hupsen en zwaaien en zeiken tot ze het goedgemaakt hebben.quote:
Zoals eerder uitgelegd. Het was het geheel van mijn eigen postgedrag plus reacties die ik verkeerd geinterpreteerd heb.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
Dizzy, ik was trouwens degene die jou laatst mysterieus noemde alhier, dat was Nok niet volgens mij
Ik vind Nok scherp van tong, maar ik vind Dizzy ook geen softie. Misschien dat dat af en toe een botsmomentje heeft, zoals nu helaas. Ik vind het echter een volledig onnodig botsmoment als ik eerlijk ben. Zonde.
Dizz, ik zal me op glad ijs bewegen maar ik claim bij deze vast dat ik het alleen maar GOED bedoel en het beste met je voorheb, maar... als je zo weinig tijd hebt om aanwezig te zijn is het dan wel handig dat je dat Sportredactie klusje hebt aangenomen? Geeft dat niet teveel druk dan om je met Fok bezig te houden?
En nogmaals, volgens mij heeft niemand je er ooit op aangevallen dat je weinig aanwezig bent. Jij postte laatst iets van 'Ik heb niet bijgelezen' waarop IK reageerde met 'Alweer niet?
' en dat soort grapjes moeten kunnen lijkt me. Ik ben bang dat je dat op Nok d'r conto hebt geschreven, waar ik degene was die die opmerkingen plaatste.
Senk you very mugquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:40 schreef nokwanda het volgende:
Die opmerking van net was niet echt anders te interpreteren, vrees ik.
Maar goed. Laat maar. Geen zin in een onzinnige en oneindige discussie. Je bent moe en hebt lang gewerkt. Klaar, punt. Dat gevoel ken ik wel.
Als je weer betere zin hebt en tijd om te posten dan zien we je wel weer.
Er is anders maar weinig dat me ontgaat Ingquote:
Nu al thuis!quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog een half uurtje Nok!![]()
En in het vervolg gewoon gaan en een paraplotsje meenemen
Hoezo muts? Dat zou ik ook echt niet leuk vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef Morretje het volgende:
Oh, das veeeeeel zieliger!!
Ik voel me, Ravage gaat vanavond voor 12(!) nachten weg.. (En daarom voel ik me ook weer een enorme muts, gats hoe oppervlakkig kan je zijn..)
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Zusje belt net; heeft der haar geprobeerd donkerblond te verven en is nu groen.
Paniiiieeeeeek!![]()
Dus ik kon naar de DA om advies en nieuwe haarverf en zij is nu onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |