Paps is nu denk ik al binnen! Gister kwam hij om half één binnen begreep ik, het is een vlotje!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Greys, vandaag is jouw paps achter mijn huis langs gelopen
Het is nu wel droog, maar het heeft vanochtend/vanacht wel geregend. Ik hoop voor hem en de andere lopers op een droge dag.
Het lijkt mij toch dat als er opnieuw ontwormd zou moeten worden, dat het er dan bij zou staan.quote:Vitaminthe wordt nauwelijks geresorbeerd, waardoor een maximale concentratie en werkzaam-heid in het maagdarmkanaal wordt bereikt; een zo leeg mogelijk maagdarmkanaal bevordert dan ook de effectiviteit. In verband met het risico van uitspugen/braken kort na toediening dient vermeden te worden dat dit kan gebeuren op tapijt of ander textiel. Indien dit toch gebeurt, dan zo spoedig mogelijk reinigen met uitsluitend schoon water zonder reinigingsmiddelen.
Oh gedver, het zal je gebeurenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:43 schreef Greys het volgende:
MogguhMiddag!Wat had meneer I gedaan dan dat hij zo laat naar bed ging!?
Oh en lees dit dan, wat zielig he? Het lijkt me echt een nachtmerrie.
Ik hoop maar dat ze Znoet (leuke naam) snel weer vinden.
http://www.hartvannederla(...)euws__hondje_vermist
Hij is inmiddels al uit bed en de PS3 staat weer aanquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:06 schreef Greys het volgende:
Oh godVallen zijn ogen dan niet dicht zo midden in de nacht achter die PS3?
Mannen, het blijven kinderen he?
Hee pssst, jij schreef gister op mijn Hyves dat er een groen bolletje onder mijn naam stond, maar ik stond op offlineZien anderen je dan toch als zijnde online?
Da's niet erg handig
Staat er nu ook een groen bolletje?
Dat heb ik heul weleens verteld. Ik zorg dat mensjes op tijd hun salaris overgemaakt krijgen en dat er ook nog het goede overgemaakt wordt maandelijks. Kortom ik ben salarisadministrateur.quote:
Gave poezen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik heul weleens verteld. Ik zorg dat mensjes op tijd hun salaris overgemaakt krijgen en dat er ook nog het goede overgemaakt wordt maandelijks. Kortom ik ben salarisadministrateur.
quote:
Yep! Lief hoor! Mijn poes gaat naar mn ex helaasquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gepost, jij houdt mij goed in de gaten
edit:// of je bedenkt dat ze ook in je fobo staan![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat heb ik heul weleens verteld. Ik zorg dat mensjes op tijd hun salaris overgemaakt krijgen en dat er ook nog het goede overgemaakt wordt maandelijks. Kortom ik ben salarisadministrateur.
Ik heb zo'n 12uur gewerkt vandaag dus enlighten me please, wat mis ik?quote:
Aww, kon of mocht je haar zelf niet houden? Dat is wel naar als je samen een beestje koopt inderdaad en je gaat uit elkaar.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Lief hoor! Mijn poes gaat naar mn ex helaas
Meid, ik maak een dubbelzinnig grapje. Kuur jij je overwerk niet op mij af en zak er verder in. Trutquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 12uur gewerkt vandaag dus enlighten me please, wat mis ik?
/edit: Bij nader inzien laat ook maar. Ik heb wel genoeg van je opmerkingen.![]()
Joh weet je, in dit geval, zak er inderdaad maar in. Ik leg het netjes uit en als jij me nog een trap na wil geven moet je dat vooral doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik effe blij dat ik niet in mijn PMS week zit
Ik heb laatst een reactie geplaatst omdat ik zag dat mensen vaak naar je prive dingen vragen terwijl we allemaal weten dat jij het daar niet over wil hebben. Dat wilde ik op een aardige manier duidelijk maken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb te weinig tijd om het hier bij te houden en vaak op mensen te reageren. Als ik iets plaats de laatste tijd dan kwamen daar soms een beetje rare opmerking (en vanuit mijn positie gezien vaak van nok maar ik kan het mis hebben) en toen ben ik na gaan denken.
Het is vrij lullig dat ik vaak iets neer plemp en reactie verwacht maar andersom te weinig tijd heb om te reageren op anderen.
Logische gedachtengang was dat de reactie op mij kwam door mijn eigen postgedrag. Dus de volgende stap is iets aan dat postgedrag doen. Ik heb geen tijd om meer aanwezig te zijn dus dan trek ik me terug.
Dat leg ik hier toch ook uit? Dat dit MIJN gedachtengang was, ik zeg nergens dat die juist is en ik heb er nog bij geedit dat ik mijn bewoording betreur. Echter hoewel ik het bot verwoordde ging ik niet schelden zoals jij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb laatst een reactie geplaatst omdat ik zag dat mensen vaak naar je prive dingen vragen terwijl we allemaal weten dat jij het daar niet over wil hebben. Dat wilde ik op een aardige manier duidelijk maken.
Het mankeert hier dus toch ietsje aan jouw interpretaties en niet aan mijn bedoelingen. Mara daar heb ik nu dus ook een beetje genoeg van. ik heb geen zin om op mijn tenen te gaan lopen voor je. Zojuist met die kleine opmerking ben je echt over mijn grens heen gegaan.
Niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |