Yup ze herkenden direct mijn talentenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:55 schreef Greys het volgende:
Dizzy, dat ene topic over met warme choco voor de buis schaatsen kijken?
Zelf doe je toch helemaal niets aan sport? (Schaam je niet, ik ook niet hoordus schiet niet in de verdediging ofzo). Wel lachen dat ze je dan daarna vragen
![]()
*neemt op haar dooie gemakkie nog een bakkie koffie en zet croissantjes in de ovenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, houden jullie allemaal eens even op over 'net wakker' en 'iets te lang geslapen'![]()
![]()
Ga eerst maar eens douchen..quote:Op maandag 14 juli 2008 10:56 schreef Greys het volgende:
Zeg, houden jullie allemaal eens even op over 'net wakker' en 'iets te lang geslapen'![]()
![]()
Omdat je hier zonodig mysterieus wilt zijnquote:Op maandag 14 juli 2008 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yup ze herkenden direct mijn talentenEn serieus ik weet best veel van verschillende soorten sporten al uit ik dat wat minder hier op het forum.
Dat deed ik dus altijd wel. Ik ging twee keer (na het sporten ook nog langs de snackbarquote:Ik doe heul wel aan sport, ik betaal niet voor niks mijn dure abo voor de sportschool.
quote:Ik las laatst ook ergens in een F&F-topic iets over een reinigingsmiddel voor poezeplas-ongelukjes.
Het was via internet te bestellen en een Fok!ster was er nogal enthousiast over...
Kan het alleen nergens terugvinden in MyAT.
Onze kater (gecastreerd) Melvin heeft de laatste tijd weer de neiging om overal neer te zeiken.
Het is geen sproeien, maar gewoon lekker ordinair Oud Hollands "leeg je blaas daar waar het niet hoort"
Ik word er zo langzamerhand strontflauw van. Hij heeft dus net 6 van onze tuinkussens onder gepist + het aanrecht in de berging.
Toen we vrijdag thuiskwamen van vakantie had ie de doos met oude cassettebandjes van m'n man verkozen en ook de deurmatten zijn bij uitstek geschikt om je es lekker te ontspannen
Ik snap gewoon niet waarom ie het doet...
De bak wordt dagelijks leegeschept en 2 keer per week helemaal verschoond, hij heeft een leven als God in Frankrijk, dus stress lijkt me ook niet waarschijnlijk.
Maar goed....ik maak het dus steeds schoon met keukenreiniger, omdat daar citroen in zit en ik heb ooit es gelezen dat ze een hekel hebben aan die lucht. En vervolgens boen ik het met een sopje van allesreiniger. Niet echt een gezellig klusje om 2 uur 's nachts...
Iemand tips mbt het goed schoonmaken en iemand enig idee waar het zeikfestijn vandaan komt?
/einde galspuwmodus
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:13 schreef Morretje het volgende:Ik geloof dat ik dat dus echt niet zou doen Ing.. Een beetje mijn verjaardag vergeten en ik dan wel jou verrassen..
Van m'n levensdagen niet!!
(kan nogal recalcitrant zijn dan)
Juist overdreeeeeeven veel aandacht aan zijn verhaardag schenken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Hahaha. Ja, scherp en alert gedrag kunnen we dit niet echt noemen he?
Maar er zijn ergere dingen zullen we maar zeggen. Hij stond een tikkie achteraan in de rij toen de porties 'attent' werden uitgedeeld
Ik kan wel een leuke wraakactie bedenken, aangezien hij 1 week eerder jarig is
Op dat soort dagen misbruik ik dat ook zeer zeker, als hij er aan denkt iets anders te gaan doen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is hier sindsdien ook niet meer voor gekomen.
Hij kan niet tegen verdrietige IngetjesMorretjes![]()
Nee joh helemaal niet. Het was weer een prachtig uit het leven gegrepen verhaal van onze vriendin met de schotse vriendquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:52 schreef nokwanda het volgende:
Hoi Maes. Gedroegen sommige personen zich dan ook ope een manier om zich voor te schamen?
Dat zijn juist de navertellertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |