Baloequote:Op maandag 21 juli 2008 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer I. was ook niet zo van een extra kat erbij....maar om mijn gezeur om Baloe kon ie niet heen.
En nu zou ie Loetje niet meer willen missen, tis ook zooooo'n scheet van een kat
Trusten Nokkepokjequote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef nokwanda het volgende:
8 jaar. En hadden ze hem ook al 8 jaar in huis?
Ik ga zo wel naar bed, lieve dames. Morgen weer werken. kattenbrokjes verdienen
Zij heeft hem al vanaf kitten jaquote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef nokwanda het volgende:
8 jaar. En hadden ze hem ook al 8 jaar in huis?
Ik ga zo wel naar bed, lieve dames. Morgen weer werken. kattenbrokjes verdienen
En um dan zomaar weg doen...alsof het een oud bankstel is ofzo...quote:
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach...voor sex hoef je geen relatie te hebben Nok![]()
En 8 katten geven meer dan genoeg liefde, hoogstaande gesprekken heb je hier met ons wel en er ligt altijd wel iemand tegen je aan als je in slaap valt en wakker wordt.
Who needs a man!
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
De rest van m'n post was niet van toepassing zeker?
Wat een levenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik heb altijd Johnny Weissmuller aka Lord John Grey nog
En ja.... mijn bed ligt altijd vol en ik krijg altijd een (wuppie/welpie)ontbijtje op bed. iedere dag.
Die is homo toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en ik heb altijd Johnny Weissmuller aka Lord John Grey nog
En ja.... mijn bed ligt altijd vol en ik krijg altijd een (wuppie/welpie)ontbijtje op bed. iedere dag.
ik heb geen idee, L. kan je dat morgen ongetwijfeld allemaal vertellen aan de telefoon.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef nokwanda het volgende:
En ik kan hier dus echt niet bij met mijn hoofd. Een kitten helemaal zien opgroeien en dan niet meer willen. Zijn er dan omstandigheden waardoor ze hem niet KAN houden?
Is het echt alleen onverschilligheid of ziet ze geen andere uitweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |