ja zeg ik, kut weer dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Het weer in Londen is gewoon hetzelfde als hier hoor![]()
Genoeg pubs/clubs in Londen hoor
Ik moet er vandaag nog drie keer door met mijn fiets zonder achterspatbord...quote:
neequote:
ja dat probleem heb ik dus ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:05 schreef daftme het volgende:
[..]
Ik moet er vandaag nog drie keer door met mijn fiets zonder achterspatbord...
Sinds wanneer doe jij aan datenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
En niet alleen op de eerste date hoor
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
En niet alleen op de eerste date hoor
http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Mix/quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:13 schreef jackson het volgende:
Over sex gesproken... hij mag wel weer eens
Tracklist?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:16 schreef jackson het volgende:
Mix
Dit is een eigen setje. Ook erg lekker, gemaakt voor sensation
Ik dacht dat we sex zouden gaan hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
ik dacht dat je op weg was hiernaartoe
Ik dacht dat jij dat niet konquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht dat we sex zouden gaan hebben
Heb ik niet bijgehouden. Platen van Fedde / Inpetto / deadmau5 / simon & shaker / Ingrosso. Begint met housy tunes en later wat rustiger trance werkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Omdatquote:
Kets je set even in het Sneakerz topic danquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ik niet bijgehouden. Platen van Fedde / Inpetto / deadmau5 / simon & shaker / Ingrosso. Begint met housy tunes en later wat rustiger trance werk
Welnee... Ik weet dat jij wel vaker een setje van me hebt gehoord, toch? Ik hoef het niet zo nodig overal te posten en het sneaker topic is alleen house. Deze set is een combinatie vanquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kets je set even in het Sneakerz topic dan.
ojaquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kets je set even in het Sneakerz topic dan.
Best een leuk topic inderdaad... Heb er zelf ook nog wel regelmatig wat dingen gepostquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ojadat topic was ik dus kwijt
ik zat me laatst te bedenken van: ik posten vaak ik een topic maar wist niet meer welke :p maar dat was die dus
weet ik nietquote:
Ben je ook lid van de mail?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zat me laatst te bedenken van: ik posten vaak ik een topic maar wist niet meer welke :p maar dat was die dus
neequote:
Ik kan dat wel hoorquote:
sexyquote:
En, kan jij het ookquote:
Dan moet je even in het Sneakerz topic wezenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
neewaar kan ik me aan melden? hoor wel steeds van laura (rebelle) dat er soms wel leuke dingen instaan
Jo Hostquote:
Ga ik doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:35 schreef jackson het volgende:
Check je mijn setje of niet H? Ben benieuwd wat je er van vindt namelijk
ja zat te zoeken maar kab het topic niet vindenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan moet je even in het Sneakerz topic wezen.
Het Grote Sneakerz Topic #15: Sun and Bouncing Harboursquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tof, ik hoor dan graag van jequote:
Tnxsquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het Grote Sneakerz Topic #15: Sun and Bouncing Harbours
Daar dus.
Doen wequote:
Ik zal er proberen ook wat actiever te zijn. Op die manier blijf ik een beetje bij zonder zelf alles uit te hoeven zoekenquote:
Neem ik even meequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Mix/
Dit is een eigen setje. Ook erg lekker, gemaakt voor sensation
Altijd leuk om te horen. Als het goed is, is hij zo binnen. Redelijk snelle server van xs4allquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal er proberen ook wat actiever te zijn. Op die manier blijf ik een beetje bij zonder zelf alles uit te hoeven zoeken.
"Let me fuck you from the speaker...."quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:51 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas is de set aan het luisteren
Schoonmaken krengquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
* Piles is z'n bureau maar eens aan het opruimen
Inclusief stofdoek, want dat is hard nodig
*heeft de financiële administratie weer eens gedaan vandaagquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
Mijn kamer kan ook wel een stofdoek gebruiken..quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
Moet ik hier thuis ook nog doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
*heeft de financiële administratie weer eens gedaan vandaag 8)
dag ging gelijk een stuk sneller. Nog maar een uurtje
Alles is te koopquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:25 schreef PieterBas het volgende:
Mijn kamer kan ook wel een stofdoek gebruiken..![]()
+1quote:
Ja. Dus?:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Te laatquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Dus?:hoezoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is toch niks boeiends tezien
![]()
Dan kan ik niet mee, omdat ik de 21e en de 22e geen vrij kan krijgen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:36 schreef Piles het volgende:
Oh en Yesse: 21 - 25 augustus voor Londen
Mocht je het gemist hebben
[..]
![]()
![]()
Dat maak jij er vanquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Niet begrijpen dat niet iedereen op dun en opgezet houdt-1000
Mag ik dan de rest hebbenquote:
Ik vind het best nsfw eigenlijk als er opeens zo'n foto midden op iemands scherm staatquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou ok wel boeiendmaar niet dat het nsfw is ofzo
Ik ben blij dat je uit 1 reactie kan op maken wat ik al dan niet mooi vind...quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Niet begrijpen dat niet iedereen op dun en opgezet houdt-1000
och ik had haar als achtergrond van me laptopquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het best nsfw eigenlijk als er opeens zo'n foto midden op iemands scherm staat
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan kan ik niet mee, omdat ik de 21e en de 22e geen vrij kan krijgen.
Natuurlijkquote:
Alle foto's die Dean plaatst worden afgezekenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je uit 1 reactie kan op maken wat ik al dan niet mooi vind...
Rachel Bilsonquote:
Smaken verschillenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
[..]
Alle foto's die Dean plaatst worden afgezekenDaarnaast wordt hier altijd standaard hetzelfde soort meisje getoond.
Dat jij dus zo moeilijk doet zegt meer over jezelf dan over een anderquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
Alle foto's die Dean plaatst worden afgezekenDaarnaast wordt hier altijd standaard hetzelfde soort meisje getoond.
He wat jammer nou, dan kan ik nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan de 26e en verder geen vrij krijgen
Dus 23e t/m 25e dan maar![]()
Klopt, maar ik stoor me er niet aan. Als ik foto's wil zien die ik leuk vind zoek ik ze zelf wel opquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
Daarnaast wordt hier altijd standaard hetzelfde soort meisje getoond.
quote:
Ik vraag me af waarom ze uberhaupt gepost worden. Daar hebben we toch Babes & Hunks voor?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, maar ik stoor me er niet aan. Als ik foto's wil zien die ik leuk vind zoek ik ze zelf wel op
Goeie vraagquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef Jipje het volgende:
Ik vraag me af waarom ze uberhaupt gepost worden. Daar hebben we toch B&H voor?
Alles wat hier gepost wordt kan wel ergens anders is mijn ideequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze uberhaupt gepost worden. Daar hebben we toch B&H voor?
Ja das waarquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag
Maar dat is met zoveel onderwerpen hier
Als we het hier alleen over stage gaan hebben kunnen we het topic wel sluiten
Ik vind het eerder een beetje sneu voor Dean.. Alleen maar van die huppeltrutjes die hier voorbij komen.. Terwijl als hij een foto post van iemand die hij leuk vind dan is de reactie standaard:quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat jij dus zo moeilijk doet zegt meer over jezelf dan over een ander
True, maar foto's posten ligt soms wat lastigquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:50 schreef jackson het volgende:
Alles wat hier gepost wordt kan wel ergens anders is mijn idee
Vooral open en bloot. Doe dat dan in een spoiler.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
True, maar foto's posten ligt soms wat lastig![]()
Zal best.... ik kom hier niet vaak genoeg blijkbaar of ik krijg het niet mee. Het is mij in ieder geval niet opgevallenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een beetje sneu voor Dean.. Alleen maar van die huppeltrutjes die hier voorbij komen.. Terwijl als hij een foto post van iemand die hij leuk vind dan is de reactie standaard:
Er wordt gewoon eerlijk gereageerdquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:51 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het eerder een beetje sneu voor Dean.. Alleen maar van die huppeltrutjes die hier voorbij komen.. Terwijl als hij een foto post van iemand die hij leuk vind dan is de reactie standaard:
Hm. Nu vind ik eigenlijk Dean minder sneu dan jij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Zal best.... ik kom hier niet vaak genoeg blijkbaar of ik krijg het niet mee. Het is mij in ieder geval niet opgevallen. Het is mijn soort vrouw niet en dat zal het na 100 foto's posten ook niet worden dus ik blijf gewoon lekker nekken op die vrouwen
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hm. Nu vind ik eigenlijk Dean minder sneu dan jij.
Is dat niet die ene van Within Temptation?quote:
Weet je.... Het kan mij persoonlijk bijzonder weinig schelen wie jij al dan niet sneu vindt. Wellicht kan het iemand anders wat boeien maar dit lijkt me sterkquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hm. Nu vind ik eigenlijk Dean minder sneu dan jij.
Tenminste een echte vrouwquote:
Hap.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Weet je.... Het kan mij persoonlijk bijzonder weinig schelen wie jij al dan niet sneu vindt. Wellicht kan het iemand anders wat boeien maar dit lijkt me sterk
Te laat en zoquote:
Nope, Amy Lee, van Evanescencequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is dat niet die ene van Within Temptation?
Dan had slechts 1% van de vrouwen aan een man gekomen. Waren we lekker snel uitgestorven.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:57 schreef Jipje het volgende:
Gelukkig maar dat niet iedereen op dezelfde vrouwen valt. Anders had het toch wel heel saai geweest in de wereld...
Das bijna dezelfde muziekquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nope, Amy Lee, van Evanescence
Ik heb er altijd een beetje moeite mee als we ineens persoonlijk gaan wordenquote:
Vroeger.... nu kan je dat zaad overal inschieten toch? Moet er alleen genoeg zaad zijn natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan had slechts 1% van de vrouwen aan een man gekomen. Waren we lekker snel uitgestorven.
Dom enzoquote:
Precies. Gewoon een lekkere hoer vinden, Aids oplopen. Zijn we daar ook vanafquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Vroeger.... nu kan je dat zaad overal inschieten toch? Moet er alleen genoeg zaad zijn natuurlijk
Zie bovenstaande quote.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:00 schreef jackson het volgende:
Dom enzo
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:58 schreef jackson het volgende:
Ik heb er altijd een beetje moeite mee als we ineens persoonlijk gaan worden.
quote:
Nja, nu is Evanescence meer metal, en Within Temptation wat meer gothic... maar ja, snap wat je bedoeldquote:
Niet meer doen de volgende keerquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een beetje moeite mee als we ineens persoonlijk gaan worden. Maar ik hapte inderdaad prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ik doelde op de kunstmatige methode.... Geen idee waarom je trouwens zo moeilijk tegen me doet maar het zal welquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Gewoon een lekkere hoer vinden, Aids oplopen. Zijn we daar ook vanaf![]()
[..]
Zie bovenstaande quote.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, nu is Evanescence meer metal, en Within Temptation wat meer gothic... maar ja, snap wat je bedoeld
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:02 schreef Yesse het volgende:
Dit vind ik nou een mooie vrouw:Carice van Houten toch? Ahja... zie ik nu ook staan nu ik em quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Dan ben jij hier niet tijdens de R&P nachten blijkbaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:02 schreef Jipje het volgende:
[..]
Niet meer doen de volgende keer
En dan rest mij nog de vraag in hoeverre we hier ooit echt persoonlijk kunnen worden
Whahoo bijna goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nope, Amy Lee, van Evanescence
Dit vind ik nou een mooie vrouw:Duidelijk eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft tenminste ook nog wat uitstraling![]()
Dit vind ik nou een mooie vrouw:Lelijke foto van carice zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, don't get me wrong, ik vind ze wel mooi hoor
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dan ben jij hier niet tijdens de R&P nachten blijkbaar
Zijn betere... wel een schitterende vrouwquote:
Kun je nagaan hoe ze er op een mooie foto uit zietquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:04 schreef Jipje het volgende:
Lelijke foto van carice zeg
Jammer hoorquote:
Lelijke foto? Ik vind het wel een mooie foto, ze kijkt alleen een beetje chagoquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:04 schreef Jipje het volgende:
[..]
Lelijke foto van carice zeg
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ze er op een mooie foto uit ziet![]()
![]()
[..]
Jammer hoor![]()
quote:
Dat is de mentaliteitquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:09 schreef Yesse het volgende:
Goh alweer 17:08.. nog maar 20 minuutjes dus
Opstandigquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Hè, wat ben je weer opstandig vandaag![]()
[..]
Blijft het Stage-topic hè
Wat een bijzonder onprettig persoon kan jij zijn zeg, zonde. Ik zal ongetwijfeld zelf iets fout gedaan hebben, waarvoor bij deze dan excuses. Ik weet niet waarom je zo apart doet maar als je je er pretig bij voelt vind ik het goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom reageer je überhaupt nog op die uitlokkerij
quote:
quote:Naar huis!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:13 schreef Yesse het volgende:
Waarom reageer je überhaupt nog op die uitlokkerij
Zwijgen is goud zeggen ze dan toch ook..... Ben ik nooit zo goed in geweestquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:16 schreef Piles het volgende:
Oh, en ik kan soms goed m'n mond houden. Werkt ook altijd goed
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een bijzonder onprettig persoon kan jij zijn zeg, zonde. Ik zal ongetwijfeld zelf iets fout gedaan hebben, waarvoor bij deze dan excuses. Ik weet niet waarom je zo apart doet maar als je je er pretig bij voelt vind ik het goed
quote:
Ik reageerde niet enkel op jou, maar op de situatie in het algemeen. Jij maakt het je persoonlijke doel om mij tegen te spreken (mash bv. zei er ook niks over) En vind het dan opeens "persoonlijk" terwijl ik nooit heb gezegd dat ik het tegen jou persoonlijk had. Daarna ga jij mij dom noemen en beschuldigen van een 'verkeerde' mentaliteit. Dan vind ik het in deze situatie niet gek dat ik besluit niet meer op jou te reagerenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:22 schreef mash_ het volgende:
Ik posten die foto omdat het zo stil wasen meetsal leuke discussies uitkomen
is dus wel gelukt
Dit vind ik nou een mooie vrouw:Trouwens!! wat boeid het nou dat deze wel in een spoiler staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je ziet hem toch ook gewoon meteen
Dit had je vast ook niet verwachtquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:22 schreef mash_ het volgende:
Ik posten die foto omdat het zo stil wasen meetsal leuke discussies uitkomen
is dus wel gelukt
Nee, je moet nu eerst op dat knopje klikken. Anders klik je het topic aan, en hop: grote foto.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Trouwens!! wat boeid het nou dat deze wel in een spoiler staatje ziet hem toch ook gewoon meteen
Dan heb je denk ik een andere layout. Ik zie een balkje met een pijltje.. En dat zonder op dat pijltje te drukken zie ik geen foto.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Trouwens!! wat boeid het nou dat deze wel in een spoiler staatje ziet hem toch ook gewoon meteen
leukquote:
Dat kwam op mij wat anders overquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:21 schreef Yesse het volgende:
Ik reageerde niet enkel op jou, maar op de situatie in het algemeen.
Dat denk jij maar dat is totaal niet zo... althans, ik zie het niet als doel en zovaak spreek ik je normaal toch niet tegen?quote:Jij maakt het je persoonlijke doel om mij tegen te spreken (mash bv. zei er ook niks over)
Ik vind het niet gek maar erg onprettig, vooral als je dan met een omweg via andere gaat roepen "daar ga je toch niet meer op in", zonder rechtstreek wat te zeggen. Beetje een zwaktebod.quote:En vind het dan opeens "persoonlijk" terwijl ik nooit heb gezegd dat ik het tegen jou persoonlijk had. Daarna ga jij mij dom noemen en beschuldigen van een 'verkeerde' mentaliteit. Dan vind ik het in deze situatie niet gek dat ik besluit niet meer op jou te reageren
oh ik heb die oude layout nogquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, je moet nu eerst op dat knopje klikken. Anders klik je het topic aan, en hop: grote foto.
Nu kun je eerst beslissen of die foto op je scherm mag komen
Ik ben zelf ook slankquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
leukalleen jij zei van waarom vinden mannen alleen slanken meisje leuk blabla. en post je zelf ook een vrouw die slank ik
Oh ja, in de oude layouts werkt dat andersquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een andere layout. Ik zie een balkje met een pijltje.. En dat zonder op dat pijltje te drukken zie ik geen foto.
Inderdaad.... ik had precies hetzelfde hier, ook gewoon meteen die fotoquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh ik heb die oude layout nogdan is dat niet zo :p
Ik kan best nog op je reageren.. Maar dan niet op posts die uitlokken zoals: "Dom" of opmerkingen over mijn mentaliteit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kwam op mij wat anders over.
[..]
Dat denk jij maar dat is totaal niet zo... althans, ik zie het niet als doel en zovaak spreek ik je normaal toch niet tegen?
[..]
Ik vind het niet gek maar erg onprettig, vooral als je dan met een omweg via andere gaat roepen "daar ga je toch niet meer op in", zonder rechtstreek wat te zeggen. Beetje een zwaktebod.
Maar de boodschap is volkomen duidelijk, in de toekomst zal je geen last van mij hebben. Ben de moeilijkste niet, dus als ik je daarmee een plezier doe
.
En zo ben jij niet?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook slankMaar ik had het over die standaard "kijk mij mooi zijn" meisjes.
ja maar ik vind rachel bilson niet een kijk mij is mooi zijn meisjequote:Op donderdag 17 juli 2008 17:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook slankMaar ik had het over die standaard "kijk mij mooi zijn" meisjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap niet dat je dat dom serieus nam.... Maargoed, dat is een kwestie van perceptie, je kent me verder ook niet natuurlijk. En dat over mentaliteit sloot ik af met een :quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan best nog op je reageren.. Maar dan niet op posts die uitlokken zoals: "Dom" of opmerkingen over mijn mentaliteit.
Neequote:Op donderdag 17 juli 2008 17:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dat dom serieus nam.... Maargoed, dat is een kwestie van perceptie, je kent me verder ook niet natuurlijk. En dat over mentaliteit sloot ik af met een :.
Zij lijkt een beetje op een vriendin van mequote:
En wanneer ga ik daarmee uit etenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zij lijkt een beetje op een vriendin van me.
Ik ken iemand die op willa lijktquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zij lijkt een beetje op een vriendin van me.
als je daar 1x op ligt breekt ze waarschijnlijk jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op willa lijkt
Die Mischa is wel leuk grietje, maar way to skinny if y'ask me.
Kop is leuk, ik vind d'r kont niet mooi en te dun.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
als je daar 1x op ligt breekt ze waarschijnlijk ja
Als mensen nou eens de kracht van de PI gaan begrijpen wordt het een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dat dom serieus nam.... Maargoed, dat is een kwestie van perceptie, je kent me verder ook niet natuurlijk. En dat over mentaliteit sloot ik af met een :.
Als je dan aan seks met zo'n persoon denkt is het gewoon engquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
als je daar 1x op ligt breekt ze waarschijnlijk ja
Ach, als ik in het echt net zo zou zijn als op Fok! dat ik in een hol zonder familie en vriendenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als mensen nou eens de kracht van de PI gaan begrijpen wordt het een stuk makkelijker
piquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Als mensen nou eens de kracht van de PI gaan begrijpen wordt het een stuk makkelijker
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:35 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Ain't lookin' good man, ain't lookin' good.
Waaaahhhquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:35 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Ain't lookin' good man, ain't lookin' good.
Net zo dun denk of nietquote:
Maar zonder dat je d'r ribben kan tellen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet even dun dus![]()
Nee daarom.... Alleen met kleren ziet het er dan wat beter uit. Overigens zijn kleine borsten wel tofjes vind ikquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:38 schreef mash_ het volgende:
[..]Scheelt niet veel was de conclusieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet even dun dus
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Er mag wat mij betreft nog wel wat meer bijquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa bij zie je haar botten niet als ze gewoon staat
Ik neem der mee naar Mystery Landquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:33 schreef jackson het volgende:
[..]
En wanneer ga ik daarmee uit eten?
Geen antwoord op de vraag maar ik doe het er maar meequote:Op donderdag 17 juli 2008 17:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik neem der mee naar Mystery Land.
Ik ben ook niet van de grote tieten hoor, maar die van Barton vind ik net wat te klein, zeker omdat ze zelf wat langer is. Al met al vind ik Rachel er gewoon beter uitzien, mooier gevormd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee daarom.... Alleen met kleren ziet het er dan wat beter uit. Overigens zijn kleine borsten wel tofjes vind ik
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:43 schreef jackson het volgende:
Mensen... ik wens een ieder een fijne avond nog
+1quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de grote tieten hoor, maar die van Barton vind ik net wat te klein, zeker omdat ze zelf wat langer is. Al met al vind ik Rachel er gewoon beter uitzien, mooier gevormd.
Mischa is zo tenger.
Hou daar niet zo van.
whehe die heb ik ook allemaal in me fobo staanquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zit net Boes, Dommel en Alfred J Kwak op dvd te branden
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
whehe die heb ik ook allemaal in me fobo staan
Rachel is niet echt te dun denk ik...quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Die magere chicks
Toch niet gezond
Ik mag niet teveel zeggen, ben bijna net zo magerquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:57 schreef Deansensitized het volgende:
Die magere chicks
Toch niet gezond
Het is een wereld van uitersten geworden vind ik, sommige mensen hongeren zich uit, en anderen zijn veel te zwaar.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:58 schreef eer-ik het volgende:
Rachel is niet echt te dun denk ik...
De instelling van 'er mag wel wat meer vet aan' is denk ik het hele probleem van nu.
Ik vind echt dat er teveel dikke mensen rondlopen en dat er meer aan gedaan moet worden in NL.
En niet alleen hier eigenlijk.
Nu is dat wel mijn persoonlijke voorkeur wellicht, maar opzich heb je gelijk. Iets mag, maar sommigen overdrijven welquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rachel is niet echt te dun denk ik...
De instelling van 'er mag wel wat meer vet aan' is denk ik het hele probleem van nu.
Ik vind echt dat er teveel dikke mensen rondlopen en dat er meer aan gedaan moet worden in NL.
En niet alleen hier eigenlijk.
Het kost energiequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:01 schreef eer-ik het volgende:
"In Europa zijn 22 miljoen jongeren te zwaar.”
Het is dan wel in heel europa maar toch.
22 miljoen jongeren is veel.
Teveel.
Komt imo ook door de spelcomputers en pc's, dat mensen steeds meer binnen gaan zitten.
Ook media zoals dit eigenlijk, hele volkeren blijven ervoor binnen
Stom is dat eignelijk, wat is er mis met een beetje sporten en gezond eten?
Dat is ook niet goed te noemen nee.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik mag niet teveel zeggen, ben bijna net zo mager
[..]
Het is een wereld van uitersten geworden vind ik, sommige mensen hongeren zich uit, en anderen zijn veel te zwaar.
Haha, ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Als mensen zich erbij fijn voelen kan ik het ook wel waarderen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nu is dat wel mijn persoonlijke voorkeur wellicht, maar opzich heb je gelijk. Iets mag, maar sommigen overdrijven wel
Maarja, als die mensen zich daar fijn bij voelen heb ik er niks op tegen...
Alleen wil ik zelf ook wel een paar kwijt, maar daar ben ik druk mee bezig
Chicks/dik zijnquote:
Uhm jaaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Chicks/dik zijn
Ik vind best dat daar wat over gesproken mag worden
Ja, die specifieke chicks zijn onbereikbaar.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm jaachicks is altijd goed
alleen rachel bilson enzo zijn allemaal zo onberijkbaar
en dik zijn... daar weet ik weinig vanik kan eten wat ik wil maar dik word ik niet
Whehe.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:14 schreef mash_ het volgende:![]()
ik blijf hem echt leuk vinden elke keer weer als ik hem zie
Jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die specifieke chicks zijn onbereikbaar.
Met ei trouwens
Maar goed, er zijn genoeg andere mooie vrouwen in de wereld.
Ook hier in dit landje, gewoon beetje zoeken
Er zijn sowieso bereikbare, mooie vrouwen hier.
Dat je niet dik wordt terwijl je kan eten wat je wilt is mooi.
Ik heb dat helaas niet, vind het wel jammer, maar kan daar wel wat aan doen.
Gewoon bewegen
Ik heb ook een vrij grove bouw maar dat wil niet zeggen dat je niet een gezond lichaam kan hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ja toch, niks mis mee. Ben zelf ook druk bezig met gezond eten en wat meer bewegen soms, maar moet nog wel meer gaan doen wil het meer gaan helpen, maar begin is er
Al ben ik wel wat stevig gebouwd, dus echt mager zal ik nooit worden, maar dat hoeft van mij ook niet
Dus wat ga je daaraan doen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jamaar kijken is altijd leuk
En dat is zeker waaren heb al gevonden
![]()
Ja is ook best chillookal ben ik niet tevreden meer
eerst zat ik op taekwondo en sporten ik veel enzo. Toen vond ik me buik wel hip
Nu ben ik wel slank. alleen echt te vreden ben ik niet meer
ja uhm niksquote:
Dat doe je zelfquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja uhm niksik ben altijd zo van, oeh nu ga ik weer elke avond buikspier oefeningen doen.. en dan 2 weken later heb ik er geen zin er meer in en stop ik :p
dat laat me knie niet toe.. Ik voetbal wel ongeveer elke zondag met vrienden 3uur lang. Maarja vind het ook wel weer best zo.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat doe je zelf
Zou je niet weer een vechtsport o.i.d. willen gaan doen?
hardlopen vind ik echt saaiquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:21 schreef eer-ik het volgende:
Oh, mash_, ik heb nog wel een leuk hardloopschema voor je
Hoor dat ook vaak these days, kapotte knieen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
dat laat me knie niet toe.. Ik voetbal wel ongeveer elke zondag met vrienden 3uur lang. Maarja vind het ook wel weer best zo.
Drink al veel water, al maandenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrij grove bouw maar dat wil niet zeggen dat je niet een gezond lichaam kan hebben.
Vetrollen/lovehandles hoef je echt niet perse te hebben.
Als je een beetje goed vind, a la.
Maar extra kinnen, 3 buiken etc, nergens voor nodig
Weet niet precies hoe je eruit ziet, dat doet er ook niet echt toe, maar goed dat je ermee bezig bent.
Je moet ook niet meteen volgas gaan sporten enzo, dat is ook weer niet goed.
Rustigaan afbouwen en gewoon goed opletten op wat je eet.
Drink veel water, dat doet ook al wonderen :S)
Het is wat je er zelf van maakt.quote:
ja.. en het is nogal kut want ik zal er altidj wel last van hebben. ik kan opzich gewoon sporten. alleen vechtsport dan weer net nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoor dat ook vaak these days, kapotte knieen.
Lijkt me erg irritant idd.
Mijn pa moest laatst ook stoppen met volleyballen omdat z'n knie stuk is
Goed bezig danquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drink al veel water, al maanden
Let ook al tijden goed op wat ik eet, geen te vette dingen meer, tussendoortjes, snacks, chips, snoeperij, doe ik allemaal niet meer. Nja, heeeel weinig
Ook kwa drinken, niet veel fris, niet veel bier, gewoon alles met mate
quote:
Dat is misschien iets te intensief dan ja.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja.. en het is nogal kut want ik zal er altidj wel last van hebben. ik kan opzich gewoon sporten. alleen vechtsport dan weer net niet
Dat is ook wel chill. alleen ik heb een boksbal op me kamer. Dan ga ik liever daar tegen los dan dat ik ga hardlopenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is wat je er zelf van maakt.
Ik heb na jaren stilgezeten te hebben gemerkt dat ik het relaxed vind om m'n lichaam uit te putten, dat kan goed met hardlopen.
Gewoon tot de max gaan
Steeds grenzen verleggen.
Muziekje erbij en gaan
Ik vind het ook prima.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
.
Hardlopen vind ik heerlijk, muziekje aan en gaan [ afbeelding ].
Die smileyquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
.
Hardlopen vind ik heerlijk, muziekje aan en gaan [ afbeelding ].
Dat vind ik ook niet fijn lopen. Ik kan hier mooi op de dijk beginnen langs de Ijssel, of lekker een stuk door het bos heenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die smiley
Ook wel aan hardlopen gedacht hoor... maar zie mezelf hier niet echt door het dorp rennen eerlijk gezegd
En Erik, eens een paar biertjes extra is geen ramp
Ik moest serieus nadenken wat je bedoeldequote:
Ik ook niet hoor, zeker niet omdat hier het halve dorp tegenwoordig hetzelfde rondje wandeltquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:27 schreef Deansensitized het volgende:
Ook wel aan hardlopen gedacht hoor... maar zie mezelf hier niet echt door het dorp rennen eerlijk gezegd
Dat is iets waar je jezelf even overheen moet zetten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die smiley
En Erik, eens een paar biertjes extra is geen ramp
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:32 schreef mash_ het volgende:
Ik denk ook wel is aan hardlopenen dan word ik moe. en dan pak ik een glas cola en ga ik tv kijken
Ik denk ook wel is aan hardlopenen dan word ik moe. en dan pak ik een glas cola en ga ik tv kijken
Adidas. Gewoon even langs de sportzaak lopen. Die kan je advies geven over je schoenen. Denk aan gewicht, steunzool etcquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:33 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, we hebben hier lekkere buitenweggetjes en wel stukken bos, daar kan ik natuurlijk ook heenrijden...
Verder nog speciale dingen voor nodig? Ja, normale sportschoenen, want rennen op klompen of DC's is ook weer zowat
Waar rennen jullie in?
Met "waar rennen jullie in" bedoelde hij meer de kleding volgens mijquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Adidas. Gewoon even langs de sportzaak lopen. Die kan je advies geven over je schoenen. Denk aan gewicht, steunzool etc. As je verkeerde schoenen aanschaft kan het slecht zijn voor je knieen en rug.
Ligt aan het weer. Meestal wel in een lange trainingsbroek en een tshirt. Hangt een beetje van het weer af ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Met "waar rennen jullie in" bedoelde hij meer de kleding volgens mij
Ja, alles, dus ook schoenenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Met "waar rennen jullie in" bedoelde hij meer de kleding volgens mij
Ik ren op hardloopschoenen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:33 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, we hebben hier lekkere buitenweggetjes en wel stukken bos, daar kan ik natuurlijk ook heenrijden...
Verder nog speciale dingen voor nodig? Ja, normale sportschoenen, want rennen op klompen of DC's is ook weer zowat
Waar rennen jullie in?
Dat verrot ik ook.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, maar verder voor kleding? Ik ga dus echt niet rennen in zo'n strak hemdje en hotpants
whehequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:41 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, hij snapt het nog niet helemaal.
Speltip 7, Weet wanneer je moet stoppen!
Nja, dat is dus wel te doen... draag normaal altijd baggy shit, maar dat rent niet heel erg lekker denk ik?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat verrot ik ook.
Gewoon sportbroekje, zo'n voetbalding.
Polo erboven
En dan m'n hardloopschoenen.
+ Scherpquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
Misschien zit ie wel achter de dief van z'n kleren aan
Jee moet het niet te baggy doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, dat is dus wel te doen... draag normaal altijd baggy shit, maar dat rent niet heel erg lekker denk ik?
En jij loopt toch met een schema ofzo?
klopt, ik heb je de MP3's gestuurd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:47 schreef Deansensitized het volgende:
Want een schema volgen is wel ideaal om het wat op te bouwen volgens mij... lijkt me wel in ieder geval.
En jij had me ook eens iets over de PM gestuurd toch?
Je blijft bezig hèquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:49 schreef eer-ik het volgende:
klopt, ik heb je de MP3's gestuurd.
Als het linkje niet meer werkt moet je even brullen dan upload ik het opnieuw.
Nee dat was ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:50 schreef Piles het volgende:
Je blijft bezig hè![]()
Leer jij voor coach toevallig?
Haha, nee.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Je blijft bezig hè![]()
Leer jij voor coach toevallig?
nee, dat loopschema, wat ik net ook postte, is niet dood.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:52 schreef The_Dean het volgende:
Andere account was het
Maar heb een link naar een PDF, maar dat is denk ik dat loopschema, en een link naar een archief.zip, maar beide dood
Nja, linkten beide naar een tebruut.nl [?] maar werkten beide niet meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat loopschema, wat ik net ook postte, is niet dood.
http://www.vondeyck.nl/Archief.zip (watch the capital A) doet het ook nog zie ik.
Iedereen moet ergens beginnenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:54 schreef The_Dean het volgende:
Dat schema ziet er prima te doen uit trouwens, lekker begin met die eerste lessen
Ik vond die eerste lessen wat makkelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:54 schreef The_Dean het volgende:
Dat schema ziet er prima te doen uit trouwens, lekker begin met die eerste lessen
Oh, dat is een andere site van mij jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, linkten beide naar een tebruut.nl [?] maar werkten beide niet meer
*downloading as we speak.
Ja, maar juist daarom. Heb totaal geen conditie, maar dat afwisselen spreekt me nu al aan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Iedereen moet ergens beginnen. Zo hebben we het allemaal gedaan.
En wat moet ik me bij de mp3's indenken? Begeleiding van dat schema? Dus soort sprekende klok?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dat is een andere site van mij ja
Het staat nu iig op vondeyck, daar kan je ze vandaan halen
Schoenen zijn belangrijk Deanquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar juist daarom. Heb totaal geen conditie, maar dat afwisselen spreekt me nu al aan.
Denk dat ik maandag maar begin... alleen nog ergens schoenen scoren
Ik adviseer je om even naar de hardloopwinkel te gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar juist daarom. Heb totaal geen conditie, maar dat afwisselen spreekt me nu al aan.
Denk dat ik maandag maar begin... alleen nog ergens schoenen scoren
Mevrouw Evy (quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En wat moet ik me bij de mp3's indenken? Begeleiding van dat schema? Dus soort sprekende klok?
Is niet echt te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:03 schreef The_Dean het volgende:
Was ik al bang voor, dus niet echt te combineren met eigen herrie?
Maarja, tijdens het lopen constant op je klokje moeten loeren is ook weer zoiets
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:03 schreef The_Dean het volgende:
Was ik al bang voor, dus niet echt te combineren met eigen herrie?
Maarja, tijdens het lopen constant op je klokje moeten loeren is ook weer zoiets
Wat voor soort muziek is het? Ik trek namelijk best wel veel.
Kan je opzich wel doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:07 schreef The_Dean het volgende:
Oh, die muziek gaat nog wel opzich
Maar het is dus niet aan te raden om te beginnen met een paar schoenen van bv de Scapino? Stel dat het niks is... zit ik met schoenen van 100 euro...
Ik vind het ook wel mooi steeds, klaar met lopen, dan pas begin ik loeihard te zweten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:
Weet je wat lekker is, als je klaar bent met hardlopen en je hebt gedouched. Voldaan gevoel
.
En dan op je stoel neerploffen, colaatje en weer verder Fok!kenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:
Weet je wat lekker is, als je klaar bent met hardlopen en je hebt gedouched. Voldaan gevoel
.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:15 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, ga dit zeker proberen! Naast dat gewoon goed is voor de conditie val je er dus daadwerkelijk ook vanaf? Dat zou dus betekenen dat ik niet daarnaast bv naar de sportschool hoef [eerst]...
Hoef ook niet in recordtempo af te vallen, maar als er zo wat afgaat zou dat super zijn
Ach, je moet er van houdenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:13 schreef eer-ik het volgende:
Whe, vage muziek.
Maar idd goed om bij te lopen, kan me voorstellen dat je precies zo'n tempo loopt.
Het is zeker een goed tempo om bij te lopen
Het gaat er ook niet specifiek om wanneer je loopt, als je maar looptquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, je moet er van houden
Vind het wel relaxte muziek verder.
En heb wel rare tijden ja, maar elke week een ander tijdstip lopen is niet erg. Nu zou ik middags mooi kunnen lopen, en volgende week bv 's ochtends. Mij om het even.
En dat is mijn hele plan dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Niet direct echt merkbaar hoor, maar het idee van afvallen is meer calorieen verbranden dan je binnenkrijgt.
Ik verbrand nu zo'n 400 tot 700 kcal per hardloopsessie en loop en fiets gedurende de dag ook een hoop.
Zeker in combinatie met letten op wat je eet, ga je vet verbranden ipv je normale brandstoffen.
Geen cola, eerst afkoelen en daarna douchenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
En dan op je stoel neerploffen, colaatje en weer verder Fok!ken![]()
Precies!quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet specifiek om wanneer je loopt, als je maar loopt
Idd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geen cola, eerst afkoelen en daarna douchen!
Keurigquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dat is mijn hele plan dus
*me like this
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |