ja zeg ik, kut weer dusquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:52 schreef jna het volgende:
[..]
Het weer in Londen is gewoon hetzelfde als hier hoor![]()
Genoeg pubs/clubs in Londen hoor
Ik moet er vandaag nog drie keer door met mijn fiets zonder achterspatbord...quote:
neequote:
ja dat probleem heb ik dus ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:05 schreef daftme het volgende:
[..]
Ik moet er vandaag nog drie keer door met mijn fiets zonder achterspatbord...
Sinds wanneer doe jij aan datenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
En niet alleen op de eerste date hoor
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
En niet alleen op de eerste date hoor
http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Mix/quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:13 schreef jackson het volgende:
Over sex gesproken... hij mag wel weer eens
Tracklist?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:16 schreef jackson het volgende:
Mix
Dit is een eigen setje. Ook erg lekker, gemaakt voor sensation
Ik dacht dat we sex zouden gaan hebbenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
ik dacht dat je op weg was hiernaartoe
Ik dacht dat jij dat niet konquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht dat we sex zouden gaan hebben
Heb ik niet bijgehouden. Platen van Fedde / Inpetto / deadmau5 / simon & shaker / Ingrosso. Begint met housy tunes en later wat rustiger trance werkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Omdatquote:
Kets je set even in het Sneakerz topic danquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb ik niet bijgehouden. Platen van Fedde / Inpetto / deadmau5 / simon & shaker / Ingrosso. Begint met housy tunes en later wat rustiger trance werk
Welnee... Ik weet dat jij wel vaker een setje van me hebt gehoord, toch? Ik hoef het niet zo nodig overal te posten en het sneaker topic is alleen house. Deze set is een combinatie vanquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kets je set even in het Sneakerz topic dan.
ojaquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kets je set even in het Sneakerz topic dan.
Best een leuk topic inderdaad... Heb er zelf ook nog wel regelmatig wat dingen gepostquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ojadat topic was ik dus kwijt
ik zat me laatst te bedenken van: ik posten vaak ik een topic maar wist niet meer welke :p maar dat was die dus
weet ik nietquote:
Ben je ook lid van de mail?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik zat me laatst te bedenken van: ik posten vaak ik een topic maar wist niet meer welke :p maar dat was die dus
neequote:
Ik kan dat wel hoorquote:
sexyquote:
En, kan jij het ookquote:
Dan moet je even in het Sneakerz topic wezenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
neewaar kan ik me aan melden? hoor wel steeds van laura (rebelle) dat er soms wel leuke dingen instaan
Jo Hostquote:
Ga ik doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:35 schreef jackson het volgende:
Check je mijn setje of niet H? Ben benieuwd wat je er van vindt namelijk
ja zat te zoeken maar kab het topic niet vindenquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan moet je even in het Sneakerz topic wezen.
Het Grote Sneakerz Topic #15: Sun and Bouncing Harboursquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Tof, ik hoor dan graag van jequote:
Tnxsquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het Grote Sneakerz Topic #15: Sun and Bouncing Harbours
Daar dus.
Doen wequote:
Ik zal er proberen ook wat actiever te zijn. Op die manier blijf ik een beetje bij zonder zelf alles uit te hoeven zoekenquote:
Neem ik even meequote:Op donderdag 17 juli 2008 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Mix/
Dit is een eigen setje. Ook erg lekker, gemaakt voor sensation
Altijd leuk om te horen. Als het goed is, is hij zo binnen. Redelijk snelle server van xs4allquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal er proberen ook wat actiever te zijn. Op die manier blijf ik een beetje bij zonder zelf alles uit te hoeven zoeken.
"Let me fuck you from the speaker...."quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:51 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas is de set aan het luisteren
Schoonmaken krengquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
* Piles is z'n bureau maar eens aan het opruimen
Inclusief stofdoek, want dat is hard nodig
*heeft de financiële administratie weer eens gedaan vandaagquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
Mijn kamer kan ook wel een stofdoek gebruiken..quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:08 schreef Piles het volgende:
Moet ik hier thuis ook nog doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
*heeft de financiële administratie weer eens gedaan vandaag 8)
dag ging gelijk een stuk sneller. Nog maar een uurtje
Alles is te koopquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:25 schreef PieterBas het volgende:
Mijn kamer kan ook wel een stofdoek gebruiken..![]()
+1quote:
Ja. Dus?:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Te laatquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Dus?:hoezoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is toch niks boeiends tezien
![]()
Dan kan ik niet mee, omdat ik de 21e en de 22e geen vrij kan krijgen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:36 schreef Piles het volgende:
Oh en Yesse: 21 - 25 augustus voor Londen
Mocht je het gemist hebben
[..]
![]()
![]()
Dat maak jij er vanquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Niet begrijpen dat niet iedereen op dun en opgezet houdt-1000
Mag ik dan de rest hebbenquote:
Ik vind het best nsfw eigenlijk als er opeens zo'n foto midden op iemands scherm staatquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou ok wel boeiendmaar niet dat het nsfw is ofzo
Ik ben blij dat je uit 1 reactie kan op maken wat ik al dan niet mooi vind...quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Niet begrijpen dat niet iedereen op dun en opgezet houdt-1000
och ik had haar als achtergrond van me laptopquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het best nsfw eigenlijk als er opeens zo'n foto midden op iemands scherm staat
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan kan ik niet mee, omdat ik de 21e en de 22e geen vrij kan krijgen.
Natuurlijkquote:
Alle foto's die Dean plaatst worden afgezekenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je uit 1 reactie kan op maken wat ik al dan niet mooi vind...
Rachel Bilsonquote:
Smaken verschillenquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
[..]
Alle foto's die Dean plaatst worden afgezekenDaarnaast wordt hier altijd standaard hetzelfde soort meisje getoond.
Dat jij dus zo moeilijk doet zegt meer over jezelf dan over een anderquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
Alle foto's die Dean plaatst worden afgezekenDaarnaast wordt hier altijd standaard hetzelfde soort meisje getoond.
He wat jammer nou, dan kan ik nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan de 26e en verder geen vrij krijgen
Dus 23e t/m 25e dan maar![]()
Klopt, maar ik stoor me er niet aan. Als ik foto's wil zien die ik leuk vind zoek ik ze zelf wel opquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:44 schreef Yesse het volgende:
Daarnaast wordt hier altijd standaard hetzelfde soort meisje getoond.
quote:
Ik vraag me af waarom ze uberhaupt gepost worden. Daar hebben we toch Babes & Hunks voor?quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, maar ik stoor me er niet aan. Als ik foto's wil zien die ik leuk vind zoek ik ze zelf wel op
Goeie vraagquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef Jipje het volgende:
Ik vraag me af waarom ze uberhaupt gepost worden. Daar hebben we toch B&H voor?
Alles wat hier gepost wordt kan wel ergens anders is mijn ideequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze uberhaupt gepost worden. Daar hebben we toch B&H voor?
Ja das waarquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag
Maar dat is met zoveel onderwerpen hier
Als we het hier alleen over stage gaan hebben kunnen we het topic wel sluiten
Ik vind het eerder een beetje sneu voor Dean.. Alleen maar van die huppeltrutjes die hier voorbij komen.. Terwijl als hij een foto post van iemand die hij leuk vind dan is de reactie standaard:quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat jij dus zo moeilijk doet zegt meer over jezelf dan over een ander
True, maar foto's posten ligt soms wat lastigquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:50 schreef jackson het volgende:
Alles wat hier gepost wordt kan wel ergens anders is mijn idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |