Wat een onzin weer zeg, de kinderen worden toch niet opgevoed door de aandeelhouders van Barbie en Ken...quote:'Nieuwe Barbie vuile slet'
Opmerkelijk - door Rob (R@b) op 17-07-2008 @ 08:38
De nieuwste Barbie waarmee speelgoedgigant Mattel na de zomer op de markt komt, heeft de woede gewekt van de Amerikaanse conservatieve christelijke belangengroepering Christian Voice. De organisatie is ontstemd over de nieuwe outfit van Barbie die bestaat uit een zwarte leren vest, handschoenen, laarzen en visnet panty's.
''Pure vuiligheid. Barbie heeft er al altijd wat sletterig bijgelopen, maar nu gaan ze toch te ver. Een kinderpop in seksueel suggestieve kleding is onverantwoord'', aldus een woordvoerder van Christian Voice.
Mattel zegt dat de nieuwe Barbie, Black Canary geheten, gebaseerd is op de heldin uit de gelijknamige stripverhalen van DC Comics die al in 1947 het licht zagen.
'Pure vuiligheid'
Ja!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:00 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een Barbie.. maar dan anders.
Jij bent gewoon bang voor concurrentiequote:Op donderdag 17 juli 2008 11:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mwah, ik snap de kritiek eigenlijk wel...
En voordat je me gaat beschuldigen van bekromenheid met je eerst effe naar mijn beroep kijken.
Je bent pr0n-regisseur?quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En voordat je me gaat beschuldigen van bekromenheid met je eerst effe naar mijn beroep kijken.
nee joh, hij brand alleen de DVD'squote:Op donderdag 17 juli 2008 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent pr0n-regisseur?
Gezien zijn naam eerder een kloon maar je weet 't nooit.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent pr0n-regisseur?
Yupzzz.quote:
Die megajetsers die al die barbies hebben zou ik niet als seksloos willen betitelen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:45 schreef Copycat het volgende:
Zolang zowel Barbie als Ken nog zonde genitaliën door het leven gaan, blijven ze imo seksloos.
De echte Black Canary:
[ afbeelding ]
Da's waar. Ik zat met mijn gedachten in het kruisquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:52 schreef Basp1 het volgende:
Die megajetsers die al die barbies hebben zou ik niet als seksloos willen betitelen.
Ik ben benieuwd of mattel gaat zwichten voor deze lobby.
Tja vrouwen die kijken naar andere kenmerken dan mannen over het algemeen doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar. Ik zat met mijn gedachten in het kruis.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tja vrouwen die kijken naar andere kenmerken dan mannen over het algemeen doen.
Je kunt wel een barbiesok in de onderbroek van Ken stoppen dan lijkt het net of hij wel wat heeft hangen.
Zeker wel, allemaal van Mattel. Die callgirlbarbies zijn van een speciale lijn, Top Model.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat lijken me ook geen officiële Barbies...
Ja, het is Amerika geweld mag wel en sex nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:29 schreef Slappy het volgende:
Barbie met machine geweer mag zeker wel,Of Ken met atoombom.
Suicide bomber Barbie:quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:29 schreef Slappy het volgende:
Barbie met machine geweer mag zeker wel,Of Ken met atoombom.
http://www.reuters.com/article/topNews/idUSN3032631620080330quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Suicide bomber Barbie:
[ afbeelding ]
Jouw beroep heeft hier geen reet mee te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zie een nieuwe trend botox om je venusheuvel te verhogen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft gewoon een zeer geprononceerde venusheuvel. De vuige slet.
Gekocht bij Meki shopquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Suicide bomber Barbie:
[ afbeelding ]
Wat zijn het toch ook schijnheilige fatsoensrakkers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, het is Amerika geweld mag wel en sex niet
Het ligt gewoon aan de ouders die zulke kankerzooi voor hun kinderen aan durven te schaffen. Dat is een regelrechte belediging voor de ontwikkeling van het kind, niet de barbie zelf.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:11 schreef Posdnous het volgende:
Die Barbie waar het om gaat valt wel mee, maar die lingerie-barbies hierboven vind ik ook nergens op slaan. Niet vanuit Christelijke waarden etc. maar het is gewoon triest dat 6-jarigen hier op zouden moeten letten.
Hebben die ook schaamhaar?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zeker wel, allemaal van Mattel. Die callgirlbarbies zijn van een speciale lijn, Top Model.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |