quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:03 schreef Faxie het volgende:
The Last Express ja. Best een moeilijk spel, en de tijd loopt min of meer realtime, dus op verschillende tijden op verschillende plekken zijn, geeft verschillende resultaten.
Wel een erg goed spel imho
Kan me er toch niet toe zetten om MI1 weer helemaal opnieuw te spelen, ik loop er toch min of meer zo doorheen. heb hem op de iPhone voor onderweg maar dat speelt toch ook niet heel top.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef PPL het volgende:
Er is de Special Edition van Monkey Island.
Afgelopen weekend nog gespeel en van genoten.
Wanneer je op F10 drukt wordt er omgeschakeld tussen de oude en nieuwe versie, dan kan je vergelijken
Morgen:
The trial en execution of Guybrush Threepwood (Tales of Monkey Islans).
Die zijn allang uit .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:07 schreef Halve_Maen het volgende:
ik vind het nog een beetje verwarrend.
Tales of monkey island wordt in bepaalde delen uitgegeven? Gamespot is echt vaag.
Ik ga hem meteen spelen als hij voor de PC uitkomt
Jazeker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Bij Sam&Max was het zo dat de spellen naderhand ook gewoon in de winkel kwamen te liggen maar of dat bij Tales of Monkey Island ook zo zal zijn weet ik eigenlijk niet.
Ok bedankt voor de duidelijkheid. Ik koop em als hij in de winkel ligt. Wat is SE? die revisited versie van deel 1?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:07 schreef PPL het volgende:
[..]
Jazeker.
Volgens mij kan je het zelfs al pre-orderen.
Dan krijg je de tales + de SE samen in een package deal.
hoe bevalt het?quote:Op maandag 2 november 2009 08:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb de Duitse versie van The Whispered World gekocht, de eerste editie met een poster en drie dobbelstenen
shit man, Ik bekeek net ff the book of unwritten tales. Deze lijkt er sprekend op qua screens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef Inu het volgende:
Hebben jullie Ceville al geprobeerd? Erg leuk, je speelt een evil koning die moet ontsnappen uit zijn koninkrijk nadat hij is afgezet Je doet dit met drie of vier verschillende karakters, dus ook leuk afwisseling en andere verhaallijntjes Mijn laptopje trekt hem alleen niet helemaal, dus ik zat na 4 hoofdstukken vast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus jammer genoeg ook zovaak. In de USA dacht ik een pareltje bemachtigd te hebben met Dead Reef...quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
Ceville heb ik ook geprobeerd ja, vond er niet veel aan, zoals zovaak is het idee wel leuk, maar het speelt gewoon niet lekker weg vind ik. Kan het niet helemaal uitleggen, maar het "loopt" niet vloeiend.
Is ook "wel aardig" het steekt aardig in elkaar, maar het is mij persoonlijk een beetje te suf qua setting.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:19 schreef lizardtattoo het volgende:
Wie Wallace&Gromit eens wil uitproberen: deze week een aflevering gratis via
http://www.telltalegames.com/wallaceandgromit20th
Sowieso waren de latere larry's geen adventures.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Zonder Al Lowe of iemand met een vergelijkbaar gevooel voor humor viind ik het niets...in naam nog LSL, niet in werkelijkheid.
wat is er toch met die Duisters....zijn ze zo pro adventure?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef lizardtattoo het volgende:
Waar heb je dat gezien dan? Hij staat gepland voor Q1 2010 dus het lijkt me sterk dat die nu al in de winkels ligt... Duitse versie is wel uit als het goed is of toch bijna (eind oktober/begin november).
www.adventuregamers.com is een erg goede en complete sitequote:Op maandag 6 november 2009 00:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Duitsers weten wat goede games zijn. Ik ben gek op adventures krijg er ook geen genoeg van. Runaway 3 ben ik zo benieuwd naar ook de nieuwe Beyond Good and Evil lijkt mij tof.
Iemand een website waar je kunt zien welke er allemaal uit zijn. Heb lang niet meer gespeeld en begin weer zin te krijgen om adventures te spelen.
quote:Author of the Directorium Inquisitorum, the text that turned torture and unlimited power of the Sacred Inquisition into law.
His right-hand man is friar Jacinto Corona from Valladolid. Jacinto Corona is the only person able to resist the overwhelming force of Eymerich’s cruel temper and sharp mind.
Nicolas Eymerich’s knowledge of the sacred, profane and blasphemous texts is abundant and his complete lack of respect for human life is well known. Eymerich has one goal and one goal only: combat Satan. At all costs.
Ja oeps was de duitse versie...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef lizardtattoo het volgende:
Waar heb je dat gezien dan? Hij staat gepland voor Q1 2010 dus het lijkt me sterk dat die nu al in de winkels ligt... Duitse versie is wel uit als het goed is of toch bijna (eind oktober/begin november).
En full throttle 2quote:Op maandag 13 november 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Wat mij betreft mag telltale de hele oude Lucasarts zooi overnemen.
Meer monkey island en Sam&max delen maar ook nieuwe Indiana Jones, Loom, etc .
Ook ja .quote:
Loom was er ook één die erg goed was en vernieuwend, mooi spel vond ik datquote:Op maandag 13 november 2009 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook ja .
Al mogen ze The Dig overslaan, enige die ik nooit heb uitgespeeld, was me te traag en crashte ook steeds bij mij .
Loom was fantastisch! Heel ff wennen aan de interface, maar een heel goed doordacht spel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Loom was er ook één die erg goed was en vernieuwend, mooi spel vond ik dat
Ah thanks, vaag, ik las ergens 2007quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Curse of the Skeletons' Island is an Adventure game, developed by IceHill and published by Akella, scheduled to be released in Europe in 2010.
Tenzij je Russisch erg goed is, dan kan je hem bij Akella bestellen
Ja jammer dat ze er daarna actie spellen van zijn gaan maken. Fate of atlantis was magistraal.quote:Op maandag 13 november 2009 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Loom was fantastisch! Heel ff wennen aan de interface, maar een heel goed doordacht spel.
Maar met de Indiana Jones serie moet toch ook nog heel wat te doen zijn? Die adventures waren ook echt heel leuk en goed.
Als je door de graphics heen kan kijken, begin gewoon met de klassieke op ScummVM .quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ah thanks, vaag, ik las ergens 2007
Ik heb sam en max nog nooit gespeeld, wat opzich een zonde is voor een adventure gamer. Is er een bepaalde volgorde die je het best kan spelen?
Ik wil hem namelijk wel gaan proberen.
Okay, maar ik ben erg verward door die series. Ik begrijp dat het naar Telltale games is geshift.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je door de graphics heen kan kijken, begin gewoon met de klassieke op ScummVM .
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |