quote:Author of the Directorium Inquisitorum, the text that turned torture and unlimited power of the Sacred Inquisition into law.
His right-hand man is friar Jacinto Corona from Valladolid. Jacinto Corona is the only person able to resist the overwhelming force of Eymerich’s cruel temper and sharp mind.
Nicolas Eymerich’s knowledge of the sacred, profane and blasphemous texts is abundant and his complete lack of respect for human life is well known. Eymerich has one goal and one goal only: combat Satan. At all costs.
Ja oeps was de duitse versie...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef lizardtattoo het volgende:
Waar heb je dat gezien dan? Hij staat gepland voor Q1 2010 dus het lijkt me sterk dat die nu al in de winkels ligt... Duitse versie is wel uit als het goed is of toch bijna (eind oktober/begin november).
En full throttle 2quote:Op maandag 13 november 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Wat mij betreft mag telltale de hele oude Lucasarts zooi overnemen.
Meer monkey island en Sam&max delen maar ook nieuwe Indiana Jones, Loom, etc .
Ook ja .quote:
Loom was er ook één die erg goed was en vernieuwend, mooi spel vond ik datquote:Op maandag 13 november 2009 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook ja .
Al mogen ze The Dig overslaan, enige die ik nooit heb uitgespeeld, was me te traag en crashte ook steeds bij mij .
Loom was fantastisch! Heel ff wennen aan de interface, maar een heel goed doordacht spel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Loom was er ook één die erg goed was en vernieuwend, mooi spel vond ik dat
Ah thanks, vaag, ik las ergens 2007quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Curse of the Skeletons' Island is an Adventure game, developed by IceHill and published by Akella, scheduled to be released in Europe in 2010.
Tenzij je Russisch erg goed is, dan kan je hem bij Akella bestellen
Ja jammer dat ze er daarna actie spellen van zijn gaan maken. Fate of atlantis was magistraal.quote:Op maandag 13 november 2009 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Loom was fantastisch! Heel ff wennen aan de interface, maar een heel goed doordacht spel.
Maar met de Indiana Jones serie moet toch ook nog heel wat te doen zijn? Die adventures waren ook echt heel leuk en goed.
Als je door de graphics heen kan kijken, begin gewoon met de klassieke op ScummVM .quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ah thanks, vaag, ik las ergens 2007
Ik heb sam en max nog nooit gespeeld, wat opzich een zonde is voor een adventure gamer. Is er een bepaalde volgorde die je het best kan spelen?
Ik wil hem namelijk wel gaan proberen.
Okay, maar ik ben erg verward door die series. Ik begrijp dat het naar Telltale games is geshift.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je door de graphics heen kan kijken, begin gewoon met de klassieke op ScummVM .
[ afbeelding ]
Ok, thanks Zelfde nu dus met Monkey Island 5quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:39 schreef HeatWave het volgende:
ScummVM werkt overal op . Hit the road is de eerste ja .
Je ze hebben gewoon 2 seizoenen gemaakt en elk seizoen bestaat uit 6 delen .
Fate of Atlantis is serieus een meesterwerk. Mijn kijk op de wereld is nooit meer hetzelfde geweestquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze er daarna actie spellen van zijn gaan maken. Fate of atlantis was magistraal.
tja als adventure gamer kun je er niet om heen lucasarts waren de meesters
Ik ken hem iig niet .quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ok, thanks Zelfde nu dus met Monkey Island 5
En die 2e, kan je die spelen of is die serieus geterminate
Sam & Max: Freelance Police
stem? ik stam nog uit de tijd voor de voice actingquote:Op maandag 13 november 2009 14:42 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Fate of Atlantis is serieus een meesterwerk. Mijn kijk op de wereld is nooit meer hetzelfde geweest
Die stem van die knakker ook, paste ZO perfect bij Indy.
Eeuwig zonde dat het vervolg daarop gestaakt is
floppygaming FTW! .quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
stem? ik stam nog uit de tijd voor de voice acting
quote:
1,44MB aan data en dan uuuuuuren zoet zijn ermee, wat zeg ik? Dagen!quote:
The times they are a-changingquote:Op maandag 13 november 2009 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1,44MB aan data en dan uuuuuuren zoet zijn ermee, wat zeg ik? Dagen!
net modern warfare 2 geinstalleerd, 11GB, en ik denk niet dat ik er langer dan 2-3 dagen mee bezig ben .
Ik had Fate of atlantis op cd rom. Monkey Island wel zonder voice acting. Ik begon die shit al te spelen toen ik 5-6 jaar oud was. continu mn ouders vragen om vertalingen .quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
stem? ik stam nog uit de tijd voor de voice acting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |